4 Ocak 2013 Cuma

Laura Mercier Invisible Loose Setting Powder/ Transparan, Sabitleyici Toz Pudra

Merhabalar,

Dün yazı yayınlayamayınca, bugün hemen bir çalışayım dedim. :) Bugün bir toz pudra daha tanıtacağım sizlere. Bu pudrayı bana kazandığım çekiliş hediyeleriyle birlikte Siren göndermişti 2 yıl önce Amerika'dan. Tekrar teşekkürler Sirenciğim.
 İlk başlarda açmadım. O zamanlar biraz daha acemiydim, toz pudra kullanımı beni korkutuyordu. Yaklaşık bir yıldır kullanıyorum bu pudrayı ama sadece özel günlerde. Çünkü bendeki 1 gr lık deluxe boy bir ürün. Ancak o kadar bereketli ki, bitmek bilmiyor şükürler olsun! :D



Pudra incecik, kullanırken tozutmayan, hemen ciltle bütünleşen ve çok yağlı bir cilde sahip olduğum günlerde ve hatta yazın sıcaklarında bile makyajımı sabahın erken saatlerinden akşam geç saatlere kadar parlamadan, akmadan bulaşmadan sabitleyebilen bir ürün. Cildi pürüzsüzleştiriyor, kapatıcılığı yok belki ama cildi aydınlatması ve ince çizgileri gizlemesi sayesinde, cilt daha kusursuz görünüyor. Çok çok hafif bir ürün ve kesinlikle görünmez bir pudra bu. Ten renginiz ne olursa olsun, çok kısa sürede bütünleşiyor ve teninizde belli olmuyor. Asla tozlu tozlu görünmüyorsunuz! 
Söyleyecek tek bir kusur dahi bulamıyorum. Türkiye satış fiyatını bilmiyorum ama epey pahalı olmalı... 





Bu ürün bana aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi set halinde fırçasıyla birlikte geldi. Ben yelpaze fırçasını aydınlatıcı uygulamak için kullanıyorum. Pudrayı ise kabuki yani sık ve yoğun kıllı bir fırça ile uyguluyorum. Sonuç harika! Bu ürüne ulaşma ve satın alma imkanı olan herkese gönül rahatlığı ve şiddetle öneriyorum. :)
Kesinlikle, sahip olduğum en kaliteli, işini en iyi yapan ürünlerden biri bu!


Fotoğraf şu kaynaktan alındı.


Umarım, iyi bir sabitleme pudrası arayanlara yardımcı olmuştur bu yazım...

Sevgiler,

*Audrey, bu ürünü mutlaka dikkate almanı öneriyorum. ;)

4 yorum:

  1. gerçekten güzelmiş.. Laura Mercier'in kalitesi belli zaten.. şu anda bunun muadili Dior kullanıyorum ama bitince ki bitirmek zor bu tür ürünleri buna mutlaka bakacağım.. teşekkürler canım.. :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dior da mutlaka çok güzeldir, kullanmadığım için kıyaslama yapamıyorum. Denersen hoşlanacağını düşünüyorum. Rica ederim, yorumun için ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Transparan pudraları çok seviyorum.LM bu pudrasının güzelliğini duymuştum.Ben bu markanın birkaç ürününü kullandım ve hepsi çok iyiydi.Fiyatları malum,yurtdışından getirtmek lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm, gerçekten çok güzel bir ürün. Yurtdışına çıktığında kaçırma derim. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.