4 Ocak 2013 Cuma

Makyaj Videosu: Gözler Vurgulu Bronz Makyaj

Merhabalar yeniden,

Bugün ikinci makyaj videomu çektim. Dedim arayı soğutmamak lazım, ilk videonun acemiliği ancak sıcağı sıcağına çekilen ikinci bir video ile atılır. :)

Videoda bazı istekleri topluca yerine getirdim. Bronz makyaj, yuvarlak gözleri vurgulama makyajı ve dipliner uygulaması ile kuyruk kısmına yapılan hafif gölge... :(

Videoda yapımı detayları ile anlattığım makyajın fotoğraflarını da eklemek istedim. İşte videomda, bu makyajın yapımını izleyeceksiniz.

Sonraki makyajlarımın  konusunu belirlemek üzere, sağ tarafta yer alan ankette oyunuzu kullanmayı ve youtube'den takibe almayı unutmayın. :)






Video da işte burada! 


İzlediğiniz için teşekkürler!

Sorularınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler,

42 yorum:

  1. cok begendim cok begendim cok cok cok begendim..
    oznur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznurcum, çok teşekkür ederim. :) Çok mutlu ettin beni. Ayrıca maskara ve gloss için sana teşekkür etmeyi unutmuşum videoda, şimdi teşekkürlerimi kabul et. :)
      Bu sefer çok heyecanlanmadım, daha rahattım. Bir sonrakinde, kamerayı biraz daha yakın tutmayı başarırsam daha da iyi olacak diye düşünüyorum. :)
      Öpüyorum! <3

      Sil
    2. kesmemen cok iyi olmus..bir de bu goz makyajina nude ruj da olur degil mi?

      Sil
    3. Olabilir tabii Öznurcum. Gerçi göz makyajı çok koyu değil, çok soluk bir nude olmasa çok iyi olur. :)
      Sen de yapacaksın galibaaaa? :)

      Sil
  2. Canım benden de bahsetmişsin, süper bir video olmuş, ellerine sağlık,o ilk heyecan gitmiş,akıcı ve rahatsın,şimdi müsadenle videoyu güzelce izleyeyim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah, valla attım heyecanı üzerimden. Biraz da teknik iyileştirmelerle, sonraki videolar daha iyi olur sanıyorum... Haydi sana iyi seyirler! :)

      Sil
  3. Videoyu kesmeyince daha güzel olmuş,vallahi 2. değil de 100. videon gibi filan olmuş,izlemekte ve beğenmeye devam etmekteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Çok istediğin gibi olmamış olabilir sunkissed makyajım ama allıkla istediğin o efekti vermeye çalıştım. Olmuş mu? :)

      Sil
  4. Hey, inanmazsın ama ben de izledim :) Ya bağlantım da sorun var izlemek çok zor oluyor ama inat ettim, bekledim. Çok güzeldi, seni orda görmekte tuhaftı be. Aaa, ben bu mimikleri biliyorum deyip durdum :) Makyaj çok güzel oldu, bir de kameralarla mı doğdun sen yahu, çok rahatsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tatlı bir yorum bu! :) Çok teşekkür ederim Sevdacım!
      İzlemene ve beğenmene sevindim. İşte bu videodaki biraz daha ben gibi, değil mi? :)
      Önceki video için kardeşim bir yorum yaptı: "Abla, mutfakta birini kesiyorlarmış da, çaktırmamaya çalışıyormuşsun gibi" dedi. :)
      Bu sefer kim kimi keserse kessin dedim ve çektim videomu. :)
      Çok mutlu oldum sözlerinle, teşekkür ederim! :)
      Öpüyorum.
      Bir gün gel, videomda manken ol bana. :)

      Sil
  5. Cok guzel olmus kaptin sen bu isi tamamdir! :)) Gayet guzel olmus!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ebrucum. :) Beğenmene sevindim, benim de içime sindi bu seferki! :)

      Sil
  6. Makyaj da sen de harikasın =) Hazır Nude Tude paletim varken mutlaka deneyeceğim. Video çekmeye başlamış olmana da çok sevindim çünkü makyajların muhteşem. Uygulamalı görmek çok iyi oluyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyukırmızı, çok teşekkür ederim. O senin güzel görüşün. :) Ben de keyif aldım bu video işinden. :) Biraz zahmetli ama arada bir yapmak lazım. Ben şimdi acemiliğim gitsin diye yükleniyorum biraz ama sürekli bu tempoda çekmek zor olur herhalde... :)
      Sevgiler,

      Sil
  7. Makyajın da video da çok güzel olmuş canım bayıldım:) öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeldacım, çok teşekkür ederim. :)
      Ben de öpüyorum.

      Sil
  8. gayet keyifle izliyorum :)bu videodan sonra color tattoo'lara başlıyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm, çok teşekkür ederim. Başla başla, valla durduğun kabahat! ;)

      Sil
  9. Sen hakikaten çok yakıştın bu video işine bence:) Daha niceleri olsun! Çok güzel olmuş makyajın bu arada! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görkemcim, çok tatlısın, teşekkür ederim. :) Beğenmene sevindim.
      Senden de bekliyoruz nicedir, bir video... :)

      Sil
  10. tannesi ellerine sağlık,
    sun-kissed make-up tutorial'ları severim,çok güzel olmuşsun..
    yaz mevsimini özledik :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem teşekkür ederim. Beğenmene sevindim.
      Sevgiler,

      Sil
  11. Sonunda izleme fırsatı bulabildim. Bayıldım bayıldım..
    Çok güzel tanne tanne anlatıyorsunuz :)
    Benim dudaklarım çok dolgun bu yüzden dudağı nude renklerde tutup gözlere yoğunlaşıyorum. Böylesi daha çok hoşuma gidiyor. :) Sizlerden güzel güzel tüyolar alıyorum. Hepsini deneyeceğim :)

    Rica mı yerine getirdiğiniz için çok çok teşekkür ederim :)
    Emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca, çok sevindim beğenmene. Nude renkler veya renksiz glossla da gayet rahat kullanabiirsin.
      Rica ederim, zevkle yerine getirdim istediğini. İzlediğin için ben teşekkür ederim.
      Sevgiler,

      Sil
  12. Tannesi ben de çok beğendim, senin ses tonun konuşman falan çok samimi geldi bana sanki tanıyormuşum gibi yahu :) Yüzüne gözlerine yakışacak tarzı da çok iyi biliyorsun bence. Devamını bekliyorum, bir de ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik Tutkusu, teşekkür ederim.
      Her zaman çok doğal olduğumu söylerler, bu ikinci videomda da rahatlayınca, epey kendim gibi oldum. Beğenmene sevindim. :) Eee tabii yaş ilerledikçe insan öğreniyor kendisine yakışanı. Ben gençken de olsaydı şu bloglar, videolar; ne olurdu sanki!!! :)
      Belki sahiden tanışmışızdır, ne dersin? Benim ses tonumu tanıyorsan, beni tanıma olasılığın da yüksek. Zira çoook kadife(!) sesliyimdir, eşine az rastlanır(!) :D
      Sevgiler,

      Sil
    2. Evet evet rahatlamışsın daha belli oluyor, ayrıca ciddi olabilirsin ama asık suratlı değilsin asla, insanı kendine çeken bir sempatin var bi kere sanki istesen de kızamazmışsın gibi :)) eskiden yoktu ama bak şimdi ne güzel makyajlar yapıyorsun :) Vallahi olabilir Ankarada yollarımız kesişmiştir belki de :) Ya tanıyor gibi hissediyorum yani çok tatlı bi ses tonun var zevkle izliyorum videonu gerçektenn :))

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim ama benim için inanması en güç iltifat bu sanırım. :) Ses tonumla ilgili olan yani... Pek güzel bir ses tonum olduğunu düşünmüyorum ama ne yapayım ben de böyleyim. Değiştirme şansım yok. :/
      Ama beğenerek izlemene gerçekten çok sevindim. Bunca zaman, beklentileri karşılayamazsam, videolar beğenilmezse diye çekinerek; gelen video isteklerine sıcak bakmadım. Sonunda bir cesaret başladım. Allah utandırmasın. :)
      Bazen çabuk kızabiliyorum ama çok uzun süre kızgın kalabilen biri değilim galiba! :D

      Sil
  13. videolarını yeni izledim ve bayıldım.. çok tatlısın yaa.. devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yekbun'cum çok teşekkür ederim. Beğenmene çok sevindim. Ben de devamını çekmeyi düşünüyorum, yakında bir video daha gelir. :)

      Sil
  14. merhaba allığınızın rengi çok hoşuma gitti. Markası ve rengini öğrenebilir miyim? bnmde blog sayfama katılırsanız ayrıca çok mutlu olurum güzel bayan :) makyajsizasla.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyajsizasla, teşekkür ederim. Allığım Flormar Terracotta 43 numara...
      Sen benim sayfama katılmamışsın ama! :/ Yorumunu görünce, aaa yeni bir blog, yeni bir izleyici, yaşasıııın! dedim ama sadece linkini bırakıp gitmişsin... :/

      Sil
  15. bu sefer sesi de halletmişsin harika olmuş.. heyecan da gitmiş artık daha da iyi olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey'ciğim teşekkür ederim. Evet artık daha iyi hissediyorum kendimi, daha güzel videolar da çekebilmeyi umuyorum. İzlediğin ve bu güzel yorumu bıraktığın için sağol.

      Sil
  16. çok ama çok beğendim :) bronz tonlarındaki her makyaa bayılırım zaten :) ellerine sağlık :)) Banada beklerim
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pekbilmiş, teşekkür ederim. :)
      Ben zaten sana geliyorum yahu, hatta 1-2 gün önce çekilişle ilgili bir yazına yorum bırakmadım mı? o.O Yoksa yoksaaaa, bu bir otomatik yorum muuu? :D
      Sevgiler,

      Sil
    2. yoo bana yorum gelmedi canım senden :) bide benm çekilişim biteli çok oldu :D bloglar karıştı sanırım :)linkimi vereyim :)
      http://pekbilmis.blogspot.com/
      Sevgiler...

      Sil
    3. Pekbilmiş, sen haklısın!
      Bugünlerde o kadar sık bu şekilde yorum alıyorum ki... Ama Pek Hanım Hanımcık bloguyla senin blogunu isim benzerliği nedeniyle karıştırdığımı farkettim.
      Hatta blogunu izliyorum sanıyordum, bu benzerlik nedeniyle onu da yapmıyormuşum. :)
      Şimdi takibe aldım, geleceğim sana da... :)
      Teşekkürler.

      Sil
  17. canımmm eline koluna yüreğine sağlık yine kendine yakışanı yapmışsın:)2 gün önce senin tarzınla makyaj yaptım ve gerçekten çok hoş duruyor:) tecrübelerime tecrübe katıyorsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim çok teşekkür ederim. Beğenmene çok sevindim. :)
      Aaa, yaptığın makyajı çok merak ettim; görmeyi çok isterim. :)
      Azıcık faydam oluyorsa ne mutlu! :)

      Sil
  18. cnm bayıldım video'na aslında sen çok önceden başlamalıydın video çekmeye bence:) göz makyajın özellikle çok hoşuma gitti video'larının devamını sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok sevindim beğendiğine.
      İş alanım çok farklı diye cesaret edememiştim ama şimdi artık zamanıdır dedim, başladım. Geç olması, hiç olmamasından iyidir diyelim... :)
      Videoların devamı da gelecek en kısa zamanda.
      Öpüyorum.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.