20 Ocak 2013 Pazar

Makyaj Videosu: Kolay Smokey Eyes

Herkese merhabalar,

Dün, Üç İstanbullu Blogger, Görkem, İnci ve ben bir araya geldik yeniden. Bloglarımızda göreceğiniz çeşitli sürprizler hazırladık sizin için. Bunlardan ilki, benim Sevgili İnci'ye uyguladığım smokey eyes (dumanlı göz makyajı) uygulama videosu!

Makyaj bittiğinde, İnci böyle görünüyordu:





Bu makyajı nasıl yaptığımı izlemek isterseniz, hemen buraya buyurun! :)


Bu videoyu hazırlamamda model olarak bana eşlik eden İnci'ye ve çekim sırasında her türlü kaprisimize katlanarak, size bu videoyu ulaştırmamı sağlayan Görkem'e sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Onların bloguna henüz bakmadıysanız; İnci'nin blogu için sizi buraya http://beautifulandsweets.blogspot.com/, Görkem'in blogu için hemen buraya http://gorkemkarman.blogspot.com/ alalım.

Edit: Bu buluşmanın detaylarını, Görkem'in Takma Kirpik Videosu'nu ve çekim hatalarımızı izlemek isterseniz, hemen şuraya tıklayabilirsiniz.

İyi seyirler
ve 
Sevgiler,

* Bence İnci'nin fotojenik olmadığı konusunda yanıldık. Bu yazıda yer alan tüm görsellerin İnci'yi doğru şekilde yansıttığını düşünüyorum. Ne dersin İnci? :)

23 yorum:

  1. Allah! ne tatlısınız yine, ne güzel bir fikir bu, İnci ayrıca çook çook güzel:) Tannesiciğim yine şahane bir iş çıkarmışsın sadece kendine değil başkalarına da makyaj yapmakta başarılısın, tebrik ederim, hepinizi öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayselciğim çok teşekkür ederim arkadaşlarım adına da... :)
      İnci'yi bu sefer doğru yansıtabildik diye düşünüyorum fotoğraf ve videolarda. :)
      Makyajı beğendiğine sevindim. Benim göz yapımdan ötürü her türlü makyajı kendi yüzümde göstermem mümkün olmuyor. İnci sayesinde, size daha farklı bir makyaj sunma şansım oldu. :)
      Ben de seni öpüyorum.
      *Hafıza kartı problemi yaşamasaydık, daha neler neler yapacaktık! :))

      Sil
  2. Bayıldım bayıldım video!
    Elinize sağlık çok hoş olmuş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. weba, çok teşekkürler. Beğenmene çok sevindim. :)

      Sil
  3. Videoyu şu an izleyemeyeceğim -yavrum yemek bekler! Ama gece ilk iş bakacağım!!!

    Bu arada İnci, nutkum tutuldu! Çok güzelsin!!!!! Makyaj da şahane olmuş, Tannesi'ciğimin ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım, o güzel yavruyu öperim öncelikle. Sen minik dinazorun karnını doyur, sonra da ne zaman istersen tamam şaka şaka o ne zaman uyuyup sana müsaade ederse o zaman izle. :)
      İnci, bence de gerçekteki hali gibi çıktı bu sefer fotolarda ve videoda. :)
      Makyajı beğenmene çok sevindim. Fotolarda pek görünmediğini fark edince, allığı keşke daha bol sürseymişim diye düşündüm. Çıplak gözle bana iyi gibi gelmişti... :)
      Çok teşekkür ederim tatlı yorumun için. :)

      Sil
  4. Makyaj çok doğal ve güzel görünüyor ellerine sağlık cnm .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Pericim. :)
      Çok koyu olmayan renklerle de şık bir makyaj yapılabileceğini göstermek istedim. Benim göz yapım çok uygun değil bu tür makyajlara, en azından bu gölgeleme tekniği bende pek çalışmıyor. :)

      Sil
  5. Herkese begenileri ve tifatlari icin tesekkur ediyroum:))

    YanıtlaSil

  6. Çekim açısından süper bir video olmuş. Gayet anlaşılır, bayıldım! Eyeliner'ı çekiş tekniği de aklımda, demek önce nokta nokta dokundur, sonra noktaları birleştir, ok!

    Göz makyajı muhteşem olmuş, adama Naked palet aldırır gerçekten! Bittim!!!! Naked alamam; ama, Essence London Baby alıciim!

    Kontura bayıldım... İnci'nin yüzü de müsait; ama, gerçekten bu teknikle nefis olmuş. Allık ve aydınlatıcı seçimi mükemmel (zaten ah o MSF Soft&Gentle aaah...).

    Uzun sözün kısası, mükemmel bir makyaj olmuş! Tannesi, ellerine sağlık, İnci'cim, "kanvas" olarak mükemmelsin! Güzel kameramanımızın da ellerine sağlık!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım, beğenmene çok sevindim. Eyeliner için bu teknik, makyaja göre kalınlığı ayarlamak açısından kullanışlı oluyor. İstediğin kalınlaştırıyorsun. Hata da kaldırıyor doğrusu...

      Naked'leri ben de çok beğendim. Baktııım baktıııım, ikisinden birini seçemedim. İkisi de alınası! Ama yine de Naked, 2'den bir tık önde gibi!

      Kullandığım malzemeler İnci'ye aitti ve gerçekten çok hoş ürünler var elinde... Makyaj dolabını da kurcaladık, nefisti! :) Ayy dur susayım, bu sefer tansiyonun düşecek! :D

      İnci gerçekten çok hoş bir kanvas! bana fazla bir iş kalmadı. :)

      Bütün güzel yorumların için teşekkürler Başakcım.

      Sil
    2. Sizden sonra İnci aradı beni zaten, anlattı... herşeye hazırlıklıydım yani :P

      Jel eyeliner için bu tekniği uyguşayacağım ben de, başarılı! Eyeliner rengi de süper!

      Öperim sizi!!!

      Sil
  7. Makyaj da manken de muhteşem =) Kullandğın ürünleri gördükçe alınacaklar listem kabarıyor =) Ayrıca izlerken düşündüm de nerde ilk videodaki Tannesi nerede bu profesyonel bayan. Çok güzeldi emeğine sağlık =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyukirmizi, çok teşekkür ederim övgü dolu sözlerin için. Makyaj yaparken heyecanlı değilim tabii ki ama video işin içine girince bende bir heyecan, bir heyecan! :)
      Bunda da yine sesim titremiş. Ama beni esas stres eden şeyi buldum, montaj yapamadığım için, çabuk yapma kaygısı. Video uzamasın diye hızlı yaparken, yanlış bir şey söylemeyeyim diye düşününce bende hatlar karışıyor. :)) Gittikçe daha da iyi olacak inşallah.
      Sevgiler,

      Sil
    2. Uzasın ne olacak ki bence çok keyifli oluyor videolarını izlemek.. Bu yüzden bence stres yapmana da hiç gerek yok. Makyaj yapmayı gerçekten bilen birinden öğrenmek çok keyifli =))

      Sil
    3. koyukırmızı, çok teşekkürler ince sözlerin için. Bir daha ki heyecanlandığımda, bunu anımsamaya çalışacağım. :)))
      Sevgiler,

      Sil
  8. süpersiniz!!!evet biraz daha allık kaldırırmış ama günlük makyajda bile beni bu yanıltıyor.Yeterli allık sürdüğümü düşünürken fotolarda bir bakıyorum ölü gibiyim...ayrıca ne zamandır aklımda yazmayı unutuyorum, videolarında ses tonun ve konuşma tarzın öyle güzel çıkıyor ki..bazı videolarda ne dediklerini bile anlamıyorum, sesi kısıp seyrediyorum..Evet sıradakini merakla bekliyoruz!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüğüm evet, allık konusunda aynen dediğin gibi... Ben Nars allıklara çok alışkın değilim ve hep "çok pigmentli" sözünü duyduğum için, biraz korkak yaklaşmış da olabilirim. Her rengin pigmentasyonu farklı çünkü Nars'ta. Bundan sonra özellikle fotoğraf ve videolarda biraz daha yoğun uygulayacağım allığı. :)
      Ses tonumla ilgili sözlerine çok sevindim, teşekkür ederim. Gerçi yine de hızlı geçiyormuşum bazı yerleri, makyaja bizim kadar yakın olmayan arkadaşlarım, anlayamadıkları yerler için telefon ediyorlar. Biraz daha tane tane bile olabilirim demek ki... :)
      İnşallah sıradaki video, dramatik göz makyajı için olacak.
      Çok teşekkür ederim.
      Öpüyorum.

      Sil
  9. Tannesicim, Ay parçası gibi parlayan hedef 12 sivilcem olmasaymış daha da iyi olurmuş diyorum:))) Bazen yanaklarımı tombik buluyorum bir de artık burundan agiza dogru inen cizgiler baya belirginleşmeye başlıyor diey düşünüyorum:)) e yaş 30 yolun yarısı:)
    Naked li makyaj güzel durmuş çok begendim:)Ellerine saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ona nazarlık diyorum İnciciğim, güzelliğinden çok bahsettik, dikkatler biraz o minik ay paçasına kaysın. :)
      Ben teşekkür ederim tekrar modelliğin için. Kanvas güzel olunca, yapılan makyaj da kendini çok güzel gösterdi. :)
      O ağıza inen çizgilerden hiiiç bahsetme! 34 yalındayım ve genetik olarak o çizgilerim çok daha belirgindir çocukluğumdan beri... Şimdi iyice daha da belirginleşiyorlar. Olsun bee, böyle de güzeliz bence. Ve bence seninkiler (benimkine bakarak) hiç görünmüyorlar bile!
      Öperim.

      Sil
  10. Cok tatlısınız gercekten, bayıldım..
    Makyaj da model de super, ellerine saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di, çok teşekkürler. Beğenmene çok sevindim.
      Sevgiler,

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.