19 Ocak 2013 Cumartesi

Pembe Ruj Dosyası: Avon Color Trend Lipstick Sequin

Merhaba,

Pembe Ruj Dosyası'nın sondan bir önceki üyesi ile karşınızdayım bugün. Avon Color Trend serisi rujlardan Sequin rengi. 

Sürümü rahat, renk verişi, kalıcılığı ve nemlendirmesi orta seviyede diyebileceğim bir ruj. Rengi çok değişik, bazı karelerde şeftali gibi çıksa da aslında bakır alt tonlu bir pembe. Günlük kullanım için ideal, aslında tam bir dudak rengi. Çok uğraşmama rağmen, ne kadar doğal bir rengi olduğunu yansıtamadım sanırım. Çok da uygun bir fiyatı var. Direkt tonlu pembeleri sevmeyenler için iyi bir alternatif olabilir.


Seriye ait son bir rujumuz daha var. Onu da bu hafta sonu paylaşarak, dosyayı kapatacağım. Aslında geçtiğimiz hafta Blogger Buluşması'nda Beautiful and Sweets'in hediyesi olan bir L'oreal ruj daha var, fuşya rengi! Onun da yazısı ilerleyen günlerde dosyaya eklenecek! 

Güzel bir Cumartesi diliyorum herkese!

10 yorum:

  1. heyoo..en sonunda bende olan bir pembe çıktı :)katalogdan beğendiğimden bambaşka bir renk çıktı ama çok beğendim. Tadı pek hoş olmasa da yumuşak sürümünü sevdim. Ruju yemiyorum tabii ama tadı ve kokusu konusunda hassasım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın tadı pek hoş değil ama rengi çok değişik. Ben de sipariş verdiğimde daha farklı bir renk bekliyordum ama bunu da sevdim. :)

      Sil
  2. bunun testerını kullanmıştım, benim dudağımda tam bir rose gold gibi durdu. artık kaldırmışlar bunları ne yazık ki, çok beğenmiştim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende biraz daha pembesi ağır basıyor sanıyorum ama dudaklarımın kendi rengi koyu, belki ondandır... :)
      Kaldırıldığını bilmiyordum... :(

      Sil
  3. Evettt bu da benim rengim :)
    Liste çok fena durumda bir maaşı ruja yatırmak üzereyim :)
    Sizede pembe tonları gerçekten çok yakışır bu dosyada bunuda tekrar görmüş oldum

    Güzel paylaşımlarınız için çok teşekkürler
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca teşekkürler. :)
      Bayağı bir pembe beğendin sanırım bu seriden! :) Yavaş yavaş alırsın artık. Favorin hangisi oldu?

      Sil
  4. Bu ruju severek kullanmıştım bir aralar kokusunu hiç sevmedim ama rengi gerçekten çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzellik Gercekleri, sahiden hos. Ama bitince yeniden alacaklarimdan degil benim icin. :)

      Sil
  5. Az önce yorum gönderemedim, yeniden deniyorum...

    Demiştim ki "sen bana ne kadar canlı rujları sevdirmeye çalışırsan çalış, ben en çok bunu sevdim" :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahhh! Bayildim bu yorumuna! Huylu huyundan vazgecmiyor, haklisin. :) ama bu da canli bir sayilir. :)))))

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.