15 Ocak 2013 Salı

Pembe Ruj Dosyası: Estee Lauder Electic Intense 704 Amourose Lipstick

Tünaydın herkese,

Pembe Ruj Dosyası'na biraz ara vermiştik; kaldığımız yerden devam edelim. Bugün Estee Lauder Electric Intense LipCreme serisinden 704 Amourose rengi konuğumuz... Bu ruju bana arkadaşım hediye etmişti. Hediye ettiği günden beri severek kullanıyorum. Ya da çok beğendiğim için kıyamayıp, nadiren kullanıyorum da diyebiliriz. :)

Çok kremsi, rengini tek katta verebilen, kalıcılığı ortanın üzerinde, dudakları kurutmayan ve kusurları kapatan bir ruj bu. Rengine ise kesinlikle bayılıyorum. Zaten bu tonlarda rujları hep çok sevmişimdir. 

Bu kadar güzel olan bir rujun hiç kusuru yok mu derseniz, biraz yumuşak yapılı olması dolayısıyla yaz aylarında çantaya atıp, yanımızda gezdirmeye uygun değil, derim. Hatta fotoğraflarda da, kapatıp açarken oluşan deformasyonu görebiliyorsunuz. Ama bunun dışında harika bir ruj! Dudaklarda ipek gibi kayıyor ve kesinlikle kalitesini hissettiriyor. Renk ebay gibi sitelerde halen bulunabiliyor.


Benim favori pembelerimden biri de bu. Sizin pembeniz bu olabilir mi? :)

Sevgiler,

8 yorum:

  1. Eveeeet, olabilir!! Bayılırım böyle dudak renginin bir tık koyusu pembelere. Ki bunun yapısı zaten anlaşılıyor, bayıldım!!! Güle güle kullan :)

    Yalnız, "pembe ruj" deyince benim aklıma hep "barbie pembesi" geldi şimdiye kadar. Bu ruju pembe kategorisine bile sokmazdım sanırım ben :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen söylediğin gibi Başakcığım, dudak rengini bir tık koyusu. Ben de seviyorum bu tonları. :) Sana da yakışır bu tonlar! :)
      Pembe deyince benim de aklıma Barbie pembeleri gelse de, oturup bu ruju uzun uzun inceledim. Ve sonunda en yakın durduğu ana rengin pembe olduğuna karar verdim. Kırmızı, kahve ya da nude değil diye düşündüm. Kategorizasyonu yanlış mı yapmışım sence? :/

      Sil
    2. Yoo, o açıdan yazmadım, ben kendim analiz edemiyorum diye yazdım :))

      Sil
    3. Yok yoook, senin ne şekilde söylediğini anladım ben.
      Ben de epey kararsız kalmıştım da, senin son kararın nedir gibisinden sormak istemiştim. Ama beceremedim. :)
      Pembe midir şimdi yani bu ruj? :)

      Sil
    4. Ohh, içim rahat etti şimdi. :)
      xxx

      Sil
  2. Kesinlikle bu benim pembem:)
    Senin teninede çok yakışmış;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begüm, teşekkür ederim. Bence de çok güzel ve kullanışlı bir pembe bu! <3

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.