9 Ocak 2013 Çarşamba

Pembe Ruj Dosyası: Golden Rose 2000 Lipstick 142

Merhabalar,

Bir kaç gün ara verdim yazılara... Ama bu arada boş durmadım. Daha önceki Nude Ruj Dosyası yazılarımda istemiş olduğunuz gibi, rujları renklere göre ayırarak yazmaya başladım. Aynı marka olanları da bir arada veya peşpeşe yazmaya çalışıyorum. 

Bugün Pembe Ruj Dosyası'na başlıyoruz! Önce Goldon Rose 2000 Lipstick serisinden elimde olan rujları yazacağım, hepsi de pembeler! Başka markalardan olan pembeleri de bunları takiben paylaşacağım. Ve ben fuşya ve siklamen rengi dışında, aslında pembe ruj seven biri değilim. Sevseydim ne olacaktı, bilemiyorum... :)

Bu serinin rujları bir indirimde, komik denebilecek bir fiyata (2-3 TL) almıştım. Kalıcılıkları, renk vermeleri ve nem vermeleri orta seviyede. Çok mat, çok simli, çok nemlendirici ya da çok kurutucu değiller. Orta karar rujlar ve gerçekten değişik ara tonlara sahip bir seri bu. Ama fiyat/performans açısından değerlendirirsek, hele de değişik renklerini göz önüne alırsak, harika rujlar! Ben Golden Rose'un diğer serilerinin tonlarını bu kadar beğenemiyorum.

Genel olarak bu seri rujlarla ilgili aklıma gelenler bunlar. Eğer sormak istedikleriniz olursa, yorumlardan iletebileceğinizi ve size her zaman yardımcı olacağımı biliyorsunuz. :)

İlk pembe rengimiz ile dosyayı açıyoruz! :)

Bu renk ambalajında ve kol üzerinde daha plum (erik) tonlu dursa da dudakta (ki dudaklarım koyu bir pembedir) daha açık ve daha leylak tonlu bir renge dönüşüyor. En azından benim için... :)


Nasıl buldunuz?

Eğer sizin pembeniz bu değilse, belki bir sonraki yazıda yazacağım pembe olabilir! ;)

Sevgiler,

10 yorum:

  1. bu soğuk tonlu bir pembe bana olmaz ama harika bir fikir dediğin gibi ben de kendime pembe yakıştırmam ve pek kullanmam bu şekilde tanıtacaklarından bir tanesi bana uygun gelebilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dudağımda deneseydim almazdım bu ruju... Ambalajında çok farklı duruyor gördüğün gibi. :/
      Ama kullanabilenler için çok başarılı bir tonu olduğunu düşünüyorum.
      Öyleyse biz kendisine ne diyoruz Audrey: "Bizimla değilsıınnn!" :D

      Sonraki pembe ruj yazıları için takipte kal, içlerinde en az bir tane kendine uygun pembe bulursun. :)

      Sil
  2. En en sevdiğim şey Pembe Ruj! Bu serinin devamını bekliyorum Tannesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman harika Görkemcim çünkü bugünlerde istemediğin kadar pembe ruj göreceksin burada! :) Bu mesela, senin kullanabileceğin bir pembe bence. Kolumdaki gibi olsaydı rengi, ben de daha rahat kullanabilirdim. Şimdi karıştırmam gerekiyor. :)

      Sil
  3. Bnde soğuk pembeleri çok seviyorum ancak ten rengime pek yakişmıyor :) yazı çok güzel olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh, biz sarı alt tonluların kaderi! :)
      Beğendiğine sevindim Busecim, teşekkürler. :)

      Sil
  4. Gerçekten olduğundan çok çok farklı durmuş dudakta... bunu sevmedim, ı-ıh...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pek hoşlanmıyorum kendisinden... Ancak başka rujlarla karıştırarak kullanabiliyorum. :/

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.