10 Ocak 2013 Perşembe

Pembe Ruj Dosyası: Golden Rose 2000 Lipstick 104

Günaydınlar! 

Pembe Ruj Dosyası ile devam ediyoruz. :) 

Bugün yine Golden Rose 2000 Lipstick serisinden bir pembe var. Bu renk de, serinin pek çok rengi gibi matlık, parlaklık, nemlendirme, kurutma ve kalıcılık açısından orta seviyede bir ruj. 

Nispeten sıcak alt tonlu, açık pembeler arasında, sarı alt tonlu ciltlerin biraz daha severek ve fazla zorlanmadan kullanabilecekleri bir ton. Barbie pembesinin, biraz daha yumuşatılmış hali de diyebiliriz. :)

Bakalım sizin pembeniz bu mu? :)


Bu da mı sizin pembeniz değil? Üzülmeyin daha yazacak çook pembe ruj var. :)

Sevgiler,

6 yorum:

  1. Bu Golden Rose rujların hiçbiri bilekte swatchlandığı rengi vermiyor sanırım dudağa :) Cıks, ben hala bir öncekindeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa! Ama böyle olmayan da var! :D Beklemede kal. Ama o bir ruj dışında diğerlerinde çok haklısın, kolda swatch sıcak tonlu, dudakta soğuk tonlu! Nasıl iş anlamadım!!! :(

      Sil
  2. yok bu değil.. sıcak tonlu ama barbi dedinmi kaçarım ben..:-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah aslında canlılığını ifade etmek için dedim Barbie diye... :)

      Sil
  3. 143 no'ydu sanırım onu daha çok beğenmiştim ama bu da çok şeker eline emeğine sağlık hemen takibe alıyorum (: eğer bakmak isterseniz blogum www.sherfinka.com birde çekilişim var.İzmirden sevgiler öpücükler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sherfinka Onay, çok teşekkür ederim. Evet 143 kadar değil belki ama bu da kullanışlı bir renk. seriye baka renkler de ekledim ve eklemeye devam ediyorum. Onlara da göz atmanı tavsiye ediyorum.
      Çekilişine de bakacağım.
      Sevgiler,

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.