11 Ocak 2013 Cuma

Pembe Ruj Dosyası: Golden Rose 2000 Lipstick 141

Günün ikinci yazısıyla merhaba yeniden,

Pembe Ruj Dosyası'na devam ediyoruz. Şimdi tanıtacağım ruj, açık ve soğuk tonlu bir pembe. Ambalajında, çok hoş şeftali alt tonlu bir pembe gibi görünse de dudakta akide şekeri pembesi olmaktan öteye gidemedi benim için. Pembe alt tonlu ve çok açık ten rengine sahip olanların sevebileceği bir renk olduğunu düşünüyorum. 

Golden Rose 2000 Lipstick serisinin diğer rujları gibi ortalama pigmentasyon, kalıcılık ve nemlendirmeye sahip.

Bu renk için de kendi adıma söyleyebileceğim tek şey: "Bizimla değilsııınnnn!" :)

Kendisini buradan Nude Ruj Dosyası'na uğurluyorum. :)


Sizin pembeniz bu değilse, bunu rahatlıkla anlarım... :)

Bir başka pembede görüşmek üzere...

Sevgiler,

4 yorum:

  1. Gerçktende bizimla değillsınn :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence deee! Ama artık güzel pembelere geldik Goncacım, bugün bir pembe ruj daha paylaşmayı düşünüyorum blogta. :)

      Sil
  2. Kabında gördüğümde rahatlıkla benim pembem derdim! Dudakta görünce yoo...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de! Oooooohhh yoooouuuuğğğğğ! :))

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.