10 Ocak 2013 Perşembe

Pembe Ruj Dosyası: Golden Rose 2000 Lipstick 143

Yeniden merhaba,

Pembe Ruj Dosyası ile yola devam ediyoruz. :)

Bugün, sarı alt tonlu cilde sahip olanların da severek kullanacağı, şeftali alt tonlu, açık şeker pembe olarak tabir edebileceğim bir renk var sırada! 

Bu da diğer Golden Rose 2000 Lipstick serisi rujları gibi ortalama kalıcılıkta bir ruj fakat, serinin ortalamasına oranla biraz daha kremsi yapıda, yumuşak sürümlü fakat opaklığı biraz daha zayıf. Önceki yazılarda paylaştığım renkler kadar opak olmadığı fotoğraflardan anlaşılıyordur belki... Işıltısı hiç yok. Kremsi yapının verdiği hafif bir parlaklık dışında, oldukça mat olduğunu söylemeliyim. Seride en çok kullandığım ve en çabuk bitme potansiyeli olan renklerden biri bu! :)


Pembe rujlara devam edeceğiz, takipte kalın. :)

Sevgiler,

13 yorum:

  1. Elinde kaç pembe ruj var, çoook merak ettim :)))

    Evet, bunu da beğendim. Diğerinden bir tık daha açık, bir tık daha sopuk sanırım; ama güzel :) Loved it!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bunların dışında sanırım bir kaç ruj daha var ama bunları indirimde uygun yakalayınca alıvermiştim topluca... Sayı o nedenle çoğalmış. Ama gördüğün gibi çoğundan rengi nedeniyle memnun değilim, kullanamıyorum. :(
      Bu renk içlerinde en kullanılable olanı... :)
      Ama esas benim pembeler sonradan çıkacaklar sahneye! :)

      Sil
  2. Benim sevdiğim tonlarda İçine şeftali kaçmış pembe :)

    Çok bağırmayan bir renk, not alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içine şeftali kaçmış pembe çok beğendim bu tabiri :D

      Sil
    2. Evet, bu kullanılabilir bir pembe benim için de... Diğer pembelere baktıkça, daha güzellerini de bulacaksın bence! :)

      Sil
    3. :) tam benim tonlarım. çok sevdim ben bu pembe ruj dosyasını :)

      Sil
    4. Bu renk, tam benim rengim değil ama göz makyajıma uydurduğumda çok güzel duruyor gerçekten. :) Pembe Ruj Dosyası, tam gaz devam ediyor. :) Daha neler var, neler... :)

      Sil
  3. bunu da yazdım bir kenara bakalım hepsi bitince bir karar vereceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha, tamam hızlıca pembeleri yazıp, bitireyim. Haydi şimdi ben içeri gidip fotoğraf çekeyim rujları sürüp. :)

      Sil
  4. çok guzelmış ben esmere yakın bugday tenlıyım bende sırıtır ama anneme bu tonu başka markada bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra, güzel bir renk bu! :)
      Golden Rose'dan hoşlanmıyor musun? Neden başka markadan bakayım dedin?

      Sil
    2. golden rose severim ama başka markada ruj keşfetmek istiyorum:) bu arada uzun uğraşlar sonucu yazdım <3

      Sil
    3. Anladım. :) O zaman sana kolay gelsin, dudakta denemeden alma! Bu seri rujlar beni çok yanılttı kol swatchlarında. :/
      Umarım bu yorumlardaki sorun hallolur hemen. :(

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.