9 Ocak 2013 Çarşamba

Pembe Ruj Dosyası: Golden Rose 2000 Lipstick 117

Bugünün ikinci yazısından merhaba,

Bugün Pembe Ruj Dosyası açtık biliyorsunuz... Hızlıca ilerleyerek, yazı girmediğim günlerin acısını çıkarmak istiyorum. :)

Golden Rose 2000 Lipstick serisinin özelliklerinin (matlık, parlaklık, kalıcılık, nemlendirme, kurutma vs.) ortalama olduğunu belirtmiştim. Bu renk de oldukça güzel tonlu ve diğer renklerin ortalamasına göre sürümü biraz daha rahat bir renk.

Çok değişik bir pembe... Bakır ve erik alt tonlu (mürdüm moru değil kastettiğim, erik kırmızısı) ama aynı zamanda mavi yansımaları olan bir ruj bu. Yansımalar, ışık oyunu şeklinde, asla sim değil! Ben bu rengi seviyorum. Kendi başına makyaja hava katabilen ama tek başına star olma iddiası da olmayan bir ruj.

Hani bazı günler, kırmızı, bordo, nude sürmek istemezsiniz. İlla ki salt eyelinerlı silik veya koyu dramatik göz makyajı yapmak zorunda değiliz. İşte bu ruj, gölgeli (ne çok koyu, ne çok açık) göz makyajlarınıza eşlik edip, sizi soluk göstermeyecek bir ruj. :)


Belki bu sizin pembeniz olabilir, ne dersiniz? :)

Sevgiler,

18 yorum:

  1. Çok tatlı bir pembe,hem esmer/sarı tenliler hem sarışınlar hem kızıllar kullanabilir.Numarasını aklıma kaydettim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok kullanışlı bir renk Ayşenur, denk geldiğinde bakmanı öneriyorum. :)

      Sil
  2. Rengi benim Maybelline-156 anemona benziyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve, bende 156 yok, o nedenle kıyaslayamıyorum. Ama bu rengi beğenenlere buradan söylemiş olalım 156 ile çok benzer olduklarını... :)
      Teşekkürler.

      Sil
  3. evet benim pembe tonum da bu...142 gibi tonları kendime yakıştıramıyorum.

    YanıtlaSil
  4. evet bu daha sıcak tonlu bir pembe bunu not ediyorum bir kenara.. ama serinin devamını da görelim önce..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş gerçekten. Bir de senin rujların renklerini anlatmana bayılıyorum. Ben olsam pembe der geçerim herhalde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahah! Sen söyleyince, bir daha okudum. Acaba nasıl anlatmışım diye. :) Senin yorumuna kadar farkında değildim. :)) Ama sonuç olarak pembe bir ruj tabii... :)

      Sil
  6. sıcak pembe :)
    ben de yazdım bir kenara akşam iş çıkışı gezesim vardı nedenim oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu serinin rujlarına bak mutlaka, içlerinden ilginç ara renkler çıkarabilirsin. :)

      Sil
  7. Evet, bunu sevdim! Hem de çok... not alalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele bir de indirimde yakalarsan Başakcım, hiiiç kaçırma derim! :)

      Sil
  8. Eskiden pembe çok sevsem kullansam da artık pembe sevmiyorum, daha doğrusu pembenin bu tonunu seviyorum, diğerlerini sevmiyorum :) Güzelmiş canım bende de var buna benzer 2 ton.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, benim için de durum aynı aslında. Pembenin daha koyu ve vurgulu tonları beni daha fazla mutlu ediyor. Açık ve soğuk tonlu pembeler bana uygun değiller.

      Sil
  9. Rengine bayıldım :) Alınacaklar listesine ekliyorum kendilerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca, çok kullanışlı bir renk gerçekten, hemen tüm makyajlarında sürebilirsin. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.