17 Ocak 2013 Perşembe

Pembe Ruj Dosyası: Maybelline Color Sensational 315 Rich Plum


Bu da günün son yazısı olsun... Pembe Ruj Dosyası'nı kapatmamıza çok az kaldı. Bu ruj da, bu seri dahilinde yazacağım son Maybelline ruj. Bu sefer Maybelline'in Color Sensational serisinden 315 Rich Plum rengi. Kesinlikle kırmızı erik tonlu bir koyu pembe bu. Kırmızıya yakın dursa ve dudak rengini koyu bir tonu olduğunu düşünsem de, koyu bir pembe olduğu gerçeğini değiştirmiyor gibi geldi bana.

Çok kremsi, çok opak, dudakları nemlendiren, nemlendirmeden kaynaklı olarak mat durmayan ama asla ışıltılı ya da simli de olmayan bir renk bu. Kalıcılığı da bu nemlendirmeye karşın çok iyi, ortanın üzerinde! Ambalajının rengi ise mor! Bu da sevmem için ayrı bir sebep. 

Özetle bu ruja bayılıyorum. benim pembelerimden ve hatta tüm renkler içinde en sevdiğim rujlarımdan biri bu!


Koyu renk saçlılara özellikle tavsiye ediyorum bu rengi, kontrası arttırıyor. Açık renk saçlılar da, kırmızı ruj sürmek istemedikleri günlerde, kendisine kırmızı müsveddesi muamelesi yapabilirler! :D

Sevgiler,

13 yorum:

  1. Maybelline'in bu serisini çok seviyorum rujların yapısı bir harika,bu renkte çok güzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum bu seriye Pericim. :) Renk zaten, beni benden alıyor! <3 :D

      Sil
  2. çok güzelmiş..bunu kesin alırım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu sakın atlama Nilgüncüm, mutlaka al! :) Hemen her türlü makyajın kurtarıcısı. En solgun olduğun zamanlarda bile toparlıyor insanı...

      Sil
  3. alışveriş listeme ekledim kesinlikle alınacak! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simyaser, satışlarında patlama olacak Rich Plum'ın... :)
      Ama gerçekten çok hoş bir renk, hele sürümü, yumuşacık... <3

      Sil
  4. Hiç iyi olmadı bu ''Pembe Ruj Dosyası'', ev rujdan geçilmiyor yine de sizde gördüğüm her ruju istiyorum :D Very Me Pink Smoothie siparişi verdim bile, bunu da almak zorundayım, dosya bitene kadar bloğa uğramasam mı, ne yapsam ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajlı Betty çok tatlısınnn!
      Gerçekten çok mu beğendin, paylaştığım pembeleri? :) Bu kadar ilgi göreceğini ve açıkçası bu kadar çok pembe rujum olduğunu da bilmiyordum!
      Bunu sakın es geçme derim, Gratis'in şu günlerdeki %40 indirimine dahil mi acaba bu rujlar? :)

      Sil
    2. Teşekkürler, o sizin tatlılığınız :)
      Sadece pembe tonlarındaki rujları kendime yakıştırıyorum, yani dosyaya bayıldım!
      Bugün Gratis'in önünden geçip içeriye girmedim, indirim olduğunu bilmiyordum :( Yarın son günüymüş, bloglarda görüp merak ettiğim [her zamanki gibi :) ] Pretty Promise minik losyon seti kalmış mı diye bakmaya gideceğim, Rich Plum da aklımda ;)

      Sil
  5. ooo benim rujummm o benim rujum:) bendede var o rujdannn ve ben gerçekten tek sevdiğim ruj diyebilirim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.