17 Ocak 2013 Perşembe

Pembe Ruj Dosyası: Maybelline Watershine 530 Rubis Diamonds

Günaydınlar,

Pembe Ruj Dosyası'nda, bugün sıra Maybelline Watershine serisinden 104/530 numaralı Rubis Diamonds'ın... 
Bu ruj, ambalajında kocaman sarı simleri olan, sert gibi görünen bir ruj ancak dudağa sürülürken yağ gibi kayan, bolca nemlendiren, kabındaki duruşuna rağmen simli durmayan ama oldukça ıslak görünüme sahip bir ruj. Kalıcılığı ise, nemlendirmesiyle ters orantılı olacak şekilde az. 
Bu seri rujlar fazla opak değiller ve yarı şeffaf halleri çok hoşuma gidiyor. Bu seriden en beğendiğim ruj ve en sevdiğim pembelerimden biri. Hafifçe kırmızıya çalıyor oluşu, onu güzel yapan özelliği belki de... Ne demiş Yahya Kemal Beyatlı "Ankara'nın nesini seviyorsun?" sorusuna; "İstanbul'a dönüşünü" demiş. Ben de pembelerin en çok kırmızıya çalışını seviyorum sanırım... :)


Elimin en sık gittiği pembelerden biri bu.

Eminim bu renk sizlerin de beğeneceği pembeler arasında... Ne dersiniz?

12 yorum:

  1. Günaydın Tannesi,Maybelline'in bu serisinden kaç adet bitirdim inan bilmiyorum,fiyat/kalite olarak düşünüldüğünde gayet başarılı,artık daha mat,opak ve pigmentli ürünleri sevdiğimden bu tarz ışıltılı ve sheer yapıda rujları kullanmıyorum,ama kullanacaklar için güzel bir tavsiye,pembe değil ama koyu pembe mürdüm arası bir renk olan flormar L12 bugünlerde en en sevdiğim ruj,bence bir başyapıt!sende de vardı galiba yanlış hatırlamıyorsam,görüşmek üzere,Başak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Başakcım, ben hem matları hem bunları hala seviyorum. Özellikle yaz aylarında dudağımda ağırlık yapmadığı için daha çok tercih ediyorum. Bronz tenle birlikte, bu ıslak görünümün yakıştığını da düşünüyorum. L12 vardı bende evet, siyah bir eyeliner ile enfes duruyor!
      Öpüyorum seni...

      Sil
  2. off bunu çok beğendim hemen listeye yazdım canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyordum biliyordum, seveceğini biliyordum! :)

      Sil
  3. İşte bu da sevdiğim pembelerden, ben de çok benzerlerini kullandım. Maybelline'in bu rujlarını çok seviyorum, dediğin gibi özellikle yazın bronz tende şahane duruyorlar. Kalıcı değiller evet, ama ben de her an her yerde ruj tazeleyebilirim, hiç sorun yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekildeyim, her an her yerde ruj tazeleyebilirim. Silinirken dudağımın kenarlarında bulaşık gibi kalmadığı sürece. Kii bu rujda öyle bir sorun yok zaten. :)

      Sil
  4. Ayy bu da çok güzelmiş
    Bunuda not ediyorum ama bir dahaki alışveriş listesine :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca, evet evet bakmalısın mutlaka buna! :)

      Sil
  5. Bayıldım rengine (: Gidip bakacağım bir indirim zamanında (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayben, gerçekten etkileyici bir rengi var. Biterse, yeniden alacağım rujlarımdan biri bu! :)

      Sil
  6. Evet evet, bunu beğendim ben... açık, parlak pembeler bana göre değil. Ya solgun ve açık pembe olacak, ya gül kurusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana çok yakışacağını düşünüyorum Başakcığım. Denk geldiğinde mutlaka denemelisin. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.