17 Ocak 2013 Perşembe

Pembe Ruj Dosyası: Maybelline Watershine 278 Rose Diamonds

Günün ikinci postu ve Pembe Ruj Dosyası'nın yüz bilmem kaçıncı üyesi ile devam ediyoruz. :)

Yine Maybelline Watershine serisinden 108/278 numaralı Rose Diamonds rengi... Serinin diğer rujları gibi kabında simli ve biraz daha soğuk tonlu görünen ancak dudakta bol nemlendiricili, ıslak görünümlü, az kalıcı ve daha sıcak tonlu görünen bir ruj bu. Koyu göz makyajları ile gerçekten çok güzel duruyor ve gloss havasında. Denemediyseniz, mutlaka bakmalısınız!


Favori pembeniz değilse bile mutlaka deneyerek, şans vermeniz gereken bir pembe olduğunu düşünüyorum.

Sevgiler,

8 yorum:

  1. birisi pembe ruj deyince aklıma direkt sen geliyorsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün böyle bir söz duyacağım, kesinlikle aklıma gelmezdi Nilgün! :)
      Ben pembe ruj pek sevmem diyerek başladım bu seriye. Elimdeki tanıtayım da bitsin dedim. İnan, yazana kadar rujlarımın yarısından çoğunun pembe olduğundan benim bile haberim yoktu!!! :D
      Genelde koyu ve sıcak tonlu pembeleri seviyorum ama soğuk tonlulardan da bayağı varmış elimde... :)

      Sil
    2. pembeyle aram yok ama bazıları resimlerinde öyle güzel görünüyor ki eve gidince hemen karıştırıyorum ben de bu tona yakın var mı diye :)

      Sil
    3. Nilgüncüğüm, fotoğraflar doğru tonu yansıtmadıysa, üstünde oynayıp, gerçek rengi yansıtır hale getiriyorum. :) Dolayısıyla fotoğraflara bakarak beğenebilirsin canım. :)

      Sil
  2. biraz soğuk geldi bu ton gözüme.. daha pembe varmı tanıtacağın??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey, bugün yayınlanacak bir pembenin ardından, sanırım yarın son 2 rujla bitiriyorum. :)
      Bu aslında soğuk gibi görünüyor ama bizim sarı alt tonlu rengimize güzel gidiyor. Bence denemelisin.

      Sil
  3. Tannesi senin kaç tane pembe rujun var,vallahi yazdın yazdın bitiremedin,hayır birşey değil sana özenip gördüğüm pembeye yapışacağım o olucak!şaka bir yana bu ruj da gayet güzel,aynen lipgloss gibi görünüyor,güle güle kullan canım,görüşmek üzere,Başak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım, sanırım kozmetik alışverişi yapamadığım dönemde, kriz anlarında çarşıya çıkıp 3-5-10 liralık rujlardan alarak krizi atlatmaya çalışmamın sonuçları bunlar! :) Golden Rose ve Maybelline serilerini hep indirimde yakalayıp almıştım. Biraz birikmişler! :)
      Lipgloss gibi sahiden ama yapış yapış değil! :) Teşekkür ederim canım, öpüyorum.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.