15 Ocak 2013 Salı

Pembe Ruj Dosyası: Oriflame Veryme

Günün ikinci yazısından merhaba!

Pembe Ruj Dosyası'na tam gaz devam ediyoruz. Oriflame'in Veryme serisinden bir ruj, bugün size tanıtacağım. Bu ruju bir blog çekilişinden kazanmıştım. Ama o dönem blogum pasif olduğu için yazısını hazırlamamışım.
Bu rujların şeffaf ambalajını çok seviyorum çok da kaliteli buluyorum. Ruj kremsi yapıda, lip balmlara benziyor ama ne onlar kadar fazla kremsi, ne de az renk veriyor. Yumuşaklığı, bu yumuşaklıktaki bir ruja göre tatmin edici olan kalıcılığı, hoş kokusu (kokulu ruj sevmeyenler hoşlanmayabilir ancak çok hafif bir kokusu var) ve rengini bir seferde vermeyip arttırılabilir olması benim hoşuma giden yanları...

Bu ruju, koyu göz makyajlarıyla veya markete vs giderken yaptığım türde makyajlarda rahatlıkla kullanıyorum. Dudağa (özellikle tek kat uygulandığında) çok hoş, doğal bir pembelik veriyor. Soğuk tonlu bir pembe olmasına rağmen, dudakta hiç de buz gibi durmuyor gibi geliyor bana. Siz ne dersiniz?


Sizin pembeniz böyle bir şey mi? :)

Sevgiler,

8 yorum:

  1. yok değil benim pembem.. gerçekten soğuk renk bana uymaz.. geçen haftaki iki renk güzeldi.. devamı varmı peki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamı var evet, son 5-6 ruj kaldı. Onları da önümüzdeki günlerde ikişer üçer yayınlayıp, artık dosyayı kapatmak istiyorum. :)
      Soğuk pembeler bitti. Bundan sonra, canlı, daha koyu ya da ara tonlardaki pembeler var. Oradan bir iki pembe daha seçebilirsin diye düşünüyorum. :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Tek başına çok soğuk değil belki ama favorim olarak gösterdiğim diğer pembelerin yanında bu biraz daha soğuk tonlu kalıyor sanırım. :)
      Ama yine de seviyorum ben bu rengi. :)

      Sil
  3. Çok beğendim,size de çok yakışmış :) Numarasını ya da adını yazabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajlı Betty, çok teşekkür ederim. Ne yazık ki hiç bir yerinde isim ya da numara bulamadım ama bu tonlarda tek bir tane vardı diye hatırlıyorum. :/

      Sil
    2. Pink Smoothie ya da Pink Kiss olabilir sanırım, ikisine de bakacağım, teşekkürler :)

      Sil
    3. Pink Smoothie!
      Sen söyleyince baktım, kesinlikle bu! :)
      Ben teşekkür ederim.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.