11 Ocak 2013 Cuma

Pembe Ruj Dosyası: XP Lipstick

Günün üçüncü yazısından merhaba!

Pembe Ruj Dosyası'na tam gaz devam ediyoruz. :) 

Bu ruju Eminönü'ndeki bir parfümeriden çok komik bir fiyata almıştım. Çok kaliteli, kremsi yapıda bir ruj. Çok kremsi, rahat sürülüyor, çok opak ve kalıcı. Ayrıca çok kaliteli ve kullanışlı bir ambalajı var. Daha önce hiç rastlamadığım bir marka ama çok beğendim. Rengine zaten aşık oldum; sıcak neon bir fuşya! Hafifçe mercan bir havası da var ama fotoğraflarda göründüğü kadar baskın değil. Ne yazık ki numarası yok hiç bir yerinde. :/ Ama denk gelirseniz sakın kaçırmayın diyorum. Favori pembelerimden biri kendisi! 


Sizin pembeniz bu olabilir mi? Benimkilerden biri kesinlikle bu!

Güzel Cumalar ve mutlu bir hafta sonu diliyorum herkese...

Sevgiler!

26 yorum:

  1. İşte pembe ruj dosyası içerisinde en beğendiğim bu renk oldu! gerçekten şahane ve bir çok tene de uyar gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyordummm, biliyordum Aysellll, bunu beğeneceğini bliyordum! :)

      Sil
  2. İşte bu pembe tam benlikmiş. Ben bu markayı ilk kez duyuyorum. Ben mi cahilim yoksa gerçekten bilinen bir marka değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajlı Haller, senin bir cehaletin yok; ben de ilk kez bu markanın bir ürününü görüp aldım. Ama başka hangi ürününü görsem alırım, çok beğendim. Ben de seviyorum bu pembeyi...

      Sil
  3. bu pembe ruj dosyasında ki en beğendiğim renk olduu :) nefis bir renk :) sanada çok yakışmış canım güzel günlerde sürüştür :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cuma öğleden sonrasına saklamakla bir bildiğim vardı. :)))
      Çok beğenileceğini tahmin etmiştim. Başka güzel pembeler de paylaşacağım. :)
      Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Hmm, evet, çok hoş!! Mercanları seviyorum, bu çok şeker bir pembe!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım, kanımca sen bu ruju şimdilik benim dudaklarımda beğenmekle yetineceksin. :) Ama ilerleyen aylarda, özellikle yaza kadar beraber geçireceğimiz zamanlar sonrasında, yaz başında bu renk bir ruj alacağını öngörüyorum. :))))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Evet canım ben de çok seviyorum.
      Bu arada bugün fırçamı kullandım ve bayıldım! :)

      Sil
  6. Kesinlikle sana Çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  7. evet işte favorim bu,daha önce gösterdiğin pembelerden ziyade en çoook bunu beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aycelce Hayat, ben de şu ana kadarkilerden en çok bunu seviyorum. Diğerleri "zayıf" kalıyor bence.

      Sil
  8. aww işte buymuşş çok beğendim bu rengi.. eminönüne gittiğimde bakarım bu markaya da kesinlikle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audreycim, bunu beğeneceğini tahmin etmiştim. :) Mutlaka bak, mutlaka. 3-5 TL lik fiyatına karşılık kalitesini gör ve şoka da gir ayrıca. :)

      Sil
  9. Pembem budur!
    Dosyaya devam edeceksen opsiyonel tutabilirim tabi bir tane daha:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pearl Fairy benim de pembelerimden biri bu.
      Fakat dosya devam ediyor. Sen bunu kenarda tut. Ben dosya sonlandığında, belirteceğim son post olduğunu. :) Sen soğukkanlılıkla notlarını aladur. :)

      Sil
  10. bayağı mercan gibi duruyor büyük resimde ama yüzünde fuşyalık daha belirgin..çok güzelmiş rengi, bazen duyulmamış markalara şans vermek lazım demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm, evet; özellikle koydum yüz fotosunu. Rengi mercana bakan bir fuşya. Ve kesinlikle neon bir renk. Yazın bronz tenle nasıl duruyor anlatamammm! :D
      Ve kesinlikle çok kaliteli bir ruj, çok beğendim. Keşke başka rengini de alsaydım. Bir de neon kırmızısı vardı, salak gibi almadım.

      Sil
  11. merhaba tannesi,
    benim gittiğim yerel kozmetikçide de vardı bu marka, ama merak edip bakmamıştım dizi dizi renklerine! ilk gittiğimde aklımda olsun bakayım o zaman..bayılıyorum yerel kozmetikçilere,bazen böyle hazineler çıkıyor çünkü :)tabii eminönü,bakırköy istasyon,kadıköy boğa buraların cenneti :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem merhaba,
      Benim aldığım yerde sadece bu ve neon kırmızı vardı. Daha çok rengi var mı senin orada? Bulursan her renginden al, bayılacaksın kalitesine.

      Sil
  12. renk muhteşem nerde satılır bu xp'ler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerel kozmetikçi ve parfümeri deposu türü yerlerde, minicik bir kutu içinde, birkaç renk olarak satılıyorlar. Umulmadık yerden çıkabilirler. :) Renk hakikaten harika!

      Sil
  13. pembe ruj benim için risk budur demenin yolu, tamam dişlerim bembeyaz değildir ama pembeyi deydirdi mi altın sarısını yakalıyor mübarekler. gösterdiğin pembe güzel bir tonmuş ama beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın aslında... Soğuk pembe oldu mu dişler biraz daha iyi görünüyor mavi alt tonundan dolayı... Ama bu sefer tene uyumu zor oluyor. (En azından benim için...)
      Sıcak tonlu olup da, ten rengime yakıştığında, dişleri sarı gösterme riski var. Ama bu renk hem sıcak, hem de koyu olduğu için dişleri de beyaz gösteriyor. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.