6 Ocak 2013 Pazar

Sebastian Trucco Final Touch Loose Powder/Sabitleyici Toz Pudra

Gri bir Pazar gününden merhaba herkese,

Bugün yine bir toz pudra tanıtmak istiyorum size... Sebastian Trucco markasını bulmak artık çok güç. Fakat bu pudra çok güzel ve halen bu tür ürünleri parfümeri deposu tarzı yerlerde bulmak mümkün olabiliyor; hem de çok uygun fiyatlara... Siz de bulursanız kaçırmayın derim! Ayrıca halen ebay gibi yurtdışı sitelerde 16-26 $ arası fiyatlarla satışta olduğunu gördüm.


Oldukça hafif, kullanırken bir parça tozutan (rahatsız edici boyutta değil), az da olsa kapatıcılığı bulunan, yüzü tamamen mat gösteren, bütün bir gün makyajın akmadan ve parlamadan kalmasını sağlayan bir pudra. Bendeki "nothing" isimli şeffaf olan. İlk sürüldüğünde yüzü biraz beyazlatsa da, kısa bir sürede rengi bütünleşiyor. Yine de aydınlık bir görüntü kalıyor geriye. Bu rengi, bronz makyajları sabitlemek için çok uygun olmayabilir. 

İçeriği pek iç açıcı değil. Sanrım en büyük eksisi bu! :/ Her tür paraben ve talc mevcut içinde...


Ürün 8,5 gr. ve bol delikli bir kutuda satılıyor. Kolay kolay bitecek gibi değil, üstelik de bereketli bir ürün. Yüzü kurutmuyor, bunun yanında yağlı ciltlerin çok seveceği türde bir pudra... Yüzü matlaştırıyor fakat geriye tozlu bir görüntü bırakmıyor. 

Burada bahsettiğim Laura Mercier pudradan ne farkı var derseniz de, bu pudranın çizgileri saklama ve yüzü pürüzsüzleştirme özelliği pek yok derim. İyi bir sabitleyici, güzel bir bitiriş pudrası. Artı olarak çok az kapatıcılığı var fakat çizgilerini gizleyip, size fark edilir bir pürüzsüzlük vermiyor. 10 TL gibi bir fiyata alındığı düşünülürse (evet bu renk tek kaldığı için ve piyasadan çekilen bir marka olduğu için bu fiyata alındı) gayet uygun fiyatlı ve harika bir pudra! Eğer rastlarsanız sakın kaçırmayın. Bu transparan olan dışında, ten renklerine uygun olanları ve bronz olanı da mevcuttu...





Sevgiler,

17 yorum:

  1. MErhaba:)

    Transparan pudralardan innova'nın 105 ti sanırım kullanmıştım.Dediğin gibi önce bi beyazlatıyorlar,sonradan tene oturuyor..İki üç tanesini bitirmiştim sonra şansa bak ki üretimden kaldırdılar..Şimdilerde yeni arayışlardayım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin, :)

      Ben bugünlerde 3-4 tane toz pudra yazdım. Hiç biri kötü değil, hepsini severek kullanıyorum. Diğer yazılara da bakarsan, üretimden kalkan favorinin yerine bir yenisini bulabilirsin belki... :)
      Sevgiler,

      Sil
  2. içindekiler hariç fena değilmiş.. ben rastladığım bütün kozmetik depolarına bakan biri olarak henüz rastlamadım bu marka ürüne ama rastlarsam da kaçırmam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminönü'ndeki Bayer Kozmetik'i bilir misin? Marputçular Çarşısı'nda... İşte orada satılıyor Audreycim. :) Yurtdışında, Ebay'de de satılıyor, google'de aratırsan karşına çıkacaktır. :)

      Sil
    2. Bayeri tabiki biliyorum biraz havalar düzelsin bir eminönü turu atmak vardı kafamda zaten.. mutlaka oraya da uğrarım.. teşekkürler canım..

      Sil
  3. Bulmak güç de değil nerede ise imkansız canım. Ben yıllar önce bu markanın fırçalarını, pudrasını ve farını kullanmıştım. ıslak kuru kullanılabilecek, harika bir pudraydı. O farı ve pudrayı çok arıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdışında halen satıldığını görünce şaşırdım. Netten sipariş verilebilir... İmkanın olursa, deneyebilirsin canım.
      Öpüyorum.

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Adil Adım "takma ismiyle" yazan kişi...SİZ Salak mısınız? Nesiniz? Ortaya çıkarttık da ne demek? Gerzek misiniz? Gizli bir şey varmış da TAKMA İSMİNDEN BAŞKA cesareti olmayan siz, gelip bir de blogger'leri dolaşıp pislik atıyorsunuz!
    Siz geri zekalı mısınız?
    Bahsettiğiniz bilim kadını Türkiye'nin YÜZ AKI, Amerika'nın en saygın kurumunda DÜNYA literatüründe Molekuler Tip ve Immunoloji dalında Yardımcı Doçent Dr. MSc, PhD olarak adı YAZILI biri...
    Yüzlerce tıp makalesi olan bir kadın!Diplomaları kapı gibi bir bilim kadınından bahsederken siz hangi geri zekanızla FDA ve Dünya sağlık örgütünün makalelerini gün be gün takip ettiniz, okudunuz da parabenler yahut kimyasallar hakkında fikriniz var? Hı?
    Bakın,ben internet suçlarından kaç kişiyi mahkemelerde süründürdüm kaç kişiye kök söktürdüm haberiniz var mı?
    Dünyanın öbür ucuna kaçsanız sizi buldurtur,TCK'nın hakkınızda vereceği ağır cezayı zevkle izlerim.
    FAKE SCİENCE dediğiniz sizin zavallı korkunuzun sebebini de böylece mahkeme çıkartır ortaya.
    Aklınızı başınıza toplamanızı bekler, LilaKutu hakkında tek bir yalanınızı daha internette salladığınızı görürsem, hukuk kapısında yasaların sizi ciddi hırpalamasına yol açarım.
    Dr.Ebru Hanım,özel bir kişilikle deil markasıyla dünyada var olmaktadır ve lilakutu'nun 113 markasından sadece biridir.
    Haddinizi bilmeniz gerekir. Terbiyenizi ve zekanızı ve "kötü kalbinizi" daha fazla etrafta harcamayın.
    Ayşenur Yazıcı

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Değerli Arkadaşlar,
    Bu yazı altında belki hiç yer almaması gereken bir konuyla ilgili yazışmaları, görmesi gereken tarafların gördüğü ve cevap haklarının kullanılmış olması nedeniyle, yazının altından kaldırdım. Geri dönüşü olmayan şekilde silmedim. Ekran görüntüleri de tarafımca alındı, silmeden önce. Pudra yazısının altında daha fazla yer almalarının kimseye bir faydası olmadığına inanıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim.
    Sevgilerle,
    Tannesi

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.