19 Ocak 2013 Cumartesi

Son - Pembe Ruj Dosyası: Pastel Ruj 21

Cumartesi gününüz nasıl geçiyor bakalım? 

Bugün Pembe Ruj Dosyasını kapatıyoruz. Dosyanın son üyesi Pastel 21 numaralı ruj. Daha önce de Pastel 22 numaralı ruju tanıtmıştım size. Onu da Pembe Ruj Dosyası kapsamında inceleyebilirsiniz. 

Biraz soğuk tonlu bir pembe ama alabildiğine canlı ve güzel bir pembe. İddialı renkleri sevmiyorsanız, uzak durun. Her renkten, herkese yakışacak bir renk olduğunu düşünüyorum. Bu ruju bana hediye eden Seçilciğim'e de teşekkür ediyorum.

Pastel rujları sevdiğimi biliyorsunuzdur... Opak olması, dudakları kurutmaması, kalıcılığı ve yumuşak sürümlerini seviyorum. Ahh bir de o hemen kırılan kapaklarına bir çare bulabilsem... 


Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum.

Sevgiler,

17 yorum:

  1. Pastelin rujlarına bayılıyorum tek kelimeyle elimde buna çok benzer bir renk var 52 numara. Biraz daha yoğun bir pembe o. Ve kokuları çook güzel bebek pudrası gibi. Normalde ruj kokuları beni deli ediyor. Özellikle rimmel ve maybelline rujları berbat kokuyor. Ama pastel tam bebek pudrası gibiii bu kadar güzel kokamaz bir ruj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum nostaljik kokularini... 52 yi hic bilmiyorum. Bir bakayim... Ama artik uzun bir sure pembe ruj almasam iyi olacak... ;)

      Sil
    2. Ben de kokusuyla anlaşamamıştım :)) Tannesi'nin bayıldığı Max Factor Creme Puff pudramı da kokuyor diye kullanamıyorum :(
      Butterların ya da saç spreylerimin kokusuna bayılsam da yüzümde kokusuz ürünler daha iyi sanırım..
      Canım Pastel sevdiğini zaten biliyordum, rengi de beğenmene çok sevindim :)

      Sil
    3. Çok sevdim Seçilcim, teşekkürler. Benim bayıldığım ürünleri sevmemene BAYILIYORUM! :D

      Sil
  2. Tonu güzelmiş ben beğendim. Sana da iyi haftasonları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MadamB Fashion tesekkur ederim. Iddiali bir renk ama yakisana da cok yakisiyor bence. :)

      Sil
  3. Evet biraz soğuk bir ton ama güzel değerlendirmeye alacağım bunu da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey, bu dosyadan kac ruj not aldin, merak ediyorum...

      Sil
    2. 4 olması lazım :))

      Sil
    3. Owwwww, epey olmuş. Haydi bakalım, ilerleyen zamanda sende de okuruz artık! :)

      Sil
  4. Yazıyı okurken benim de kokuları geldi hemen aklıma.Bir de ambalajları çabuk kırılırdı eskiden.Şimdi de öyle mi bilmiyorum.Belki de o zamanlar tek rujumuz olduğundandır.
    Bana da beklerim.makyaj kelebeği

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj Kelebeği, ambalajları hala aynı ne yazık ki, çok sık çantaya atmaya gelmiyor.
      Ben hala seviyorum Pastel rujları. Şöyle şık, yuvarlak hatlı, dayanıklı ambalajlar yapsalar bu rujlara, ne kadar güzel olur...
      Takibe aldım seni hemen, güzel bir blogun var. :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım.Yeniyim daha öğrenecek çok şey var sizlerden.

      Sil
  5. hımm işte bu tam benlık yaaa hemen yazmalıyım rengını numarasını bır kenara bembeyaz tenlı bırı olaak bayılıyorum bu tonlara bır gunde seftalı tonları dosyası yap bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melike, bembeyaz tende de harika durur. benim tenim açık ama bembeyaz değil tabii... Sana da çok yakışır.
      Bir başka rengin dosyasını açmadan önce biraz ara vermek istiyorum dosyalara... En azından rujlara, yoksa ruj görmekten halüsinasyon görmeye başlayacağınızdan endişeleniyorum! :)

      Sil
  6. wauuwww bayıldım bende de 52 no su vardı. gerçekten çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neon bir renk olması nedeniyle etkileyici bir renk değil mi? :) Şu 52'ye ben de bakayım...

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.