14 Ocak 2013 Pazartesi

Tannesi Makyaj Yapıyor!


Herkese merhaba!


Bu haftanın ilk günü, ilk postu bir başlangıca ait olsun istedim... Bu nedenle sizinle bir haber paylaşmak istiyorum. Bir süredir yakın çevremin, makyajla ilgili hemen tüm ihtiyaçlarında ilk başvurduğu isim oluyorum. Gerek makyaj blogum kanalıyla, gerekse çevremden her gün makyajla ilgili türlü konuda mailler, makyaj yapmam ve makyaj tekniği veya doğru ürün seçimi konusunda destek vermem için talepler alıyorum. Artık bu konuda aldığım talepler ve ısrarlar neticesinde bu işi daha fazla ertelemeden profesyonel olarak yapmaya karar verdim. 



Her türlü gündüz, gece, düğün ve özel gün makyaj uygulamaları, size yakışan doğru makyajı bulmak, nasıl uygulayacağınızı öğrenmek, bu makyaj için gerekli doğru ürünleri tespit etmek noktasındaki ihtiyaçlarınız için bana tannesimakyaj@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz. İstanbul'da hizmet verdiğimi de unutmadan ekleyeyim.

Sevgiler,

34 yorum:

  1. Süper haber Tannesi, budur!

    Açıkçası, o "başvuranlardan" biri de benim ve referans isteyenler benim blogumdaki son zaman makyajlarımla, ilk dönem makyajlarıma bakabilirler. Tannesi'nin yorumlarından sonra kullandığım renkler, yaptığım göz makyajları kesinlikle çok daha başarılı. Kendisine teşekkür ediyorum!

    Keşke ben de İstanbul'da olsam da arkadaşımdan canlı canlı yararlanabilsem :) İstanbul'da olanlar kaçırmasın ;)

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım, çok teşekkür ederim.
      Makyajına katkıda bulunabildiysem ne mutlu bana. Referansın için çok teşekkürler. Zira blogundaki makyajların çok iyi bir referans oluşturacağını düşünüyorum. :)

      İnşallah bir gün bir araya gelme şansımız olacak ve o zaman sana elimden gelen en güzel makyajı yapacağım. :)

      Sevgiler...

      Sil
  2. çok iyi olmuş bu işe başladığın başarılar diliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey çok teşekkür ederim. Desteğiniz benim için çok kıymetli...
      Sevgiler. :)

      Sil
  3. İşte bu! Senin gibi bir yeteneğin bunu çoook önceden yapması gerekirdi ama olsun:)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görkemciğim, çok teşekkürler. :) Çok zarifsin... <3
      Sevgiler,

      Sil
  4. Başarılar canım herşey bir adımla başlar umarım çook başaralı olur ve bu konuda çok daha iyi yerlere gelirsin.
    Benim senelerdir istediğim bir türlü cesaret edip bir yerinden başlayamadığım bu işi profesyonelliğe döken bir arkadaşımı görmek beni çok mutlu etti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melal, çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.
      Ben de cesaret etmek noktasında seninle aynın kararsızlığı yaşasam da son dönemde bu konuda yakın çevremden çok fazla talep aldım ve arkadaşlarım tarafından desteklendim. Daha fazla gecikmek istemedim. :)
      Darısı sana olsun diyorum. :)
      Sevgiler,

      Sil
    2. Sağol canım 5-6 tane arkadaşıma nişanlarında, kına gecelerinde, düğünlerinde makyaj yaptım.
      Kendi nişanımda, kına gecemde hatta düğünümde makyözün yaptığı makyajın çoğunu silip kendim yaptım en son oğlumun sünnet düğününde kendim kendimi boyadım.:)
      Ama sanırım hem cesaret etmek hemde bu işi ciddiye alıp meslek gibi görmek lazım sanırım ben halen daha hobi aşamasındayım.
      Sanırım herşeyin bir zamanı var ve o zaman gelince su akıp yolunu buluyor.:)

      Sil
    3. Melal aynen söylediğin gibi aşamalardan geçtim, geçiyorum ben de. Ve yine dediğin çok doğru; su akıp yolunu buluyor. Benim için doğru zaman olduğunu hissettim. Hobiden öte, meslek olarak icra etmek için hazır olduğumu hissettim, gördüm. Umarım hayırlı olur.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  5. Geç bile kaldın!Hem yeteneklisin,hem zevkli hem de çok iyi gözün var bence,başarılar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım, çok teşekkür ederim. Güzel sözlerin beni utandırıyor. :)
      Çok çok öpüyorum.
      Sevgiler,

      Sil
  6. hayırlı olsun Tannesiciğim...Dilerim herşey gönlünce olur..tüm güzellikleri hakediyorsun..sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüğüm, çok teşekkür ederim. Güzel dileklerin umarım gerçek olurlar. :)
      Sevgiler benden de...

      Sil
  7. Bence bu işi de gayet başarılı bir şekilde yaparsın, hayırlı uğurlu olsun canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayselciğim, çok teşekkürler. Allah utandırmasın. Öperim. xxx

      Sil
  8. Hayırlı olsun canım, senin diğer blogunun da eski bir takipçisiyim ve açıkcası hobin olan bir şeyi profesyonel hayata geçirmen çok hoşuma gitti. Sonsuz başarılar diliyorum, etrafıma makyaj uygulaması için yer soran olursa sana yönlendireceğim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Biliyorum, sen eskiden beri buradasın, yanımdasın. :)
      Güzel dileklerin ve desteğin çok mutlu etti beni.
      Sevgiler, xxx

      Sil
  9. Canım hayırlı uğurlu olsun..çok isabetli bir karar çok sevindim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelda'cım atlamışım yorumunu onaylamayı, kusura bakma; farkeder etmez hemen yayınladım.
      Çok teşekkür ederim, desteğin ve güzel sözlerin için... :)

      Sil
  10. Pek yerinde ve zamaninda bir karar olmus. Basarilar diliyorum cok hayirli ve ugurlu lsun TV lerde goruruz seni ilerde insallah. Sevgiler XO :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebru, çok teşekkür ederim. İnşallah emeklerimin karşılığını alarak iyi yerlere gelirim. :)
      Sevgiler,

      Sil
  11. Hayırlı uğurlu olsun canım, başarılar ve iyi şanslar diliyorum bu konuda sana :) Yapabileceğim birşey varsa söylersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacım, çok teşekkürler güzel dileklerin için. Ayrıca çok zarifsin, teşekkür ederim söylemen bile yeter. :)
      Öpüyorum.

      Sil
  12. keşke bende istanbulda olsam çok faydanlandım senden çok yerinde bir karar olmuş başarılarının devamını dilerin tannesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim, çok tatlısın, ne güzel sözler bunlar! <3
      Güzel dileklerin için çok teşekkürler!

      Sil
  13. bugun aldigim en guzel haber..
    oznur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznurummm, çok teşekkürler canımmm. Seninle bu haberi paylaşabilmek ne güzel! <3

      Sil
  14. Cok sevindim bunu duyduguma, sevdiginiz bir isi yapacak olmaniz cok guzel. Eminim cok basarili olacaksiniz, keske İzmirde olsaydiniz demeden de gecemeyecegim. :))
    SAKIN HAYALLERİNİZİ GERCEKLESTİRMEK KORKMAYIN !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıhan, çok teşekkür ederim bu güzel sözlerin için. Bugün hem buradan, hem Facebook'tan, hem de kendi çevremden o kadar olumlu yorumlar ve makyaj için talepler aldım ki, ben bile inanamadım. İnanılmaz mutluyum.
      Hayallerimi, hobi olmaktan çıkardığım ve daha fazla ertelemediğim için çok doğru bir karar verdiğimi görüyorum.
      Bakarsın bir gün karşılaşırız... :)
      Sevgiler,

      Sil
  15. inşallah geri dönüşü güzel olur, başarılar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. myownprivatenonsense, çok teşekkür ederim. İnşallah güzel olur her şey... :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.