18 Ocak 2013 Cuma

Yves Rocher BIO %100 Organik Ferahlatıcı Duş Jeli ve Roll-on

Herkese merhaba,

Bugün size yepyeni bir üründen bahsetmek istiyorum. Yves Rocher'nin BIO serisi organik banyo ürünlerinden...



Bu ürünler, %98 ve %99 oranlarından doğal içeriğe sahipler, %0 paraben, %0 renklendirici, %0 mineral yağ,  içeriyorlar. Alüminyum tuzu içermiyorlar. Organik aloe vera içeriyorlar. Ve gerçekten mis gibi kokuyorlar.

Duş jeli gayet güzel köpürüyor ve temizliyor, tamamen renksiz bir ürün. Temizlik hissini fark edebiliyorsunuz. Durulanması ile oldukça kolay. Duruladıktan sonra kokusu tende kalmıyor, sadece temiz olduğunuzu anlıyorsunuz. :) İçeriği de bakın böyle: 



Roll-on'un performası konusunda biraz çekincelerim vardı açıkçası. Terlemeyi önlemeden, kokuyu önlediği yönünde bir iddiası var çünkü. Ancak denedim ve rahatlıkla söyleyebilirim ki, parfüm içermemesine rağmen çok güzel kokuyor. Terlemeyi önlemiyor fakat 24 gibi bir süreyle misler gibi kokmaya devam ediyorsunuz. 

Bu ürün de aynı duş jeli gibi tamamen renksiz, çok hafif bir formülü var, koyu kıvamlı ya da su gibi değil. rahatlıkla uygulayabiliyorsunuz. Koltuk altlarında buram buram parfüm kokmak istemeyen ama temizlikten de ödün vermeyen herkese uygun bir ürün bu!

Bu da Roll-on'un içeriği:


Ben her iki ürünü de, hem temiz içerikleri, hem temizleme ve temiz tutma becerileri, hem de mis gibi kokuları nedeniyle çok sevdim. Parabenli ürünlere karşı temkinli yaklaşıyor ve özellikle koltuk altıma bol kimyasallı ürünler kullanmayayım diyorsanız şiddetle tavsiye ediyorum.

Keyifli Cumalar,





27 yorum:

  1. Cok dogru bir yaklasim parabenli urunler ciddi tehlike tasiyor tesekkurler sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömür, ben parabenlerin ne kadar tehlikeli olduklarını bilmiyorum ama tek tehlikenin parabenler olmadığını çok iyi biliyorum. Özellikle koltukaltımda uzun süreler kalacak bir ürünün temiz içeriğe sahip olması benim için önemli. ben gerçekten çok beğendim.
      Ben teşekkür ederim.
      Sevgiler,

      Sil
  2. dün bu seriye uzun uzun bakıp kararsız kaldım.Mümkün olduğunca zararlı maddeler içermeyen ürünleri bulmaya çalışıyorum. Yazın organik deodorantlar kullandım hemde bayağı yüksek fiyatlıydı. Ancak hiç memnun kalmadım. Bu seriye de bir şans vermek lazım demek ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün, fiyatları da gerçekten uygun böyle bir ürün için. Bence rahatlıkla o şansı verebilirsin bu ürünlere! :)

      Sil
  3. Merhabalar
    bu seri yeni çıkmış galiba,ben de yeni gördüm,parabensiz olması harika,ben pudralı deolar pek sevmiyorum ve sağlıklı bulmuyorum,deri terlemeli sadece kötü kokmamalı,bu sebeple bu roll-on dan mutlaka almalı,güle güle kullan cicilerini,görüşmek üzere,Başak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım merhaba,

      Evet bu seri yeni çıkmış, taze taze yazayım istedim. Muhtemelen herkes merak ediyordur...
      Pudralılardan ben de hoşlanmıyorum aslında ama bazen kokuları cezbedip alıyorum. Ama bu ürün çok güzel kokuyor. Dolayısıyla muhtemelen bu ürünle devam ederim.
      Duş jeli de kurutmuyor ayrıca, güzelce nemlendiriyor cildi. :)
      Öpüyorum.

      Sil
  4. Ben de denicem bu seriyi, roll on'u kaç gün kullandın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onorr, bence de dene, çok hoş!
      Ürünler çok yeni çıktı, ben de henüz 2-3 gündür kullanıyorum ve memnunum. :)
      Kaç kullanımlık olduğunu mu merak ettin?

      Sil
    2. Onurcum, bir irritasyon olmadı, hala çok memnunum. Bilgine. :)

      Sil
  5. Daha önce de bir cilt bakım serisi vardı Bio diye, ben de onu çok sevmiştim! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım, senin bu yorumunu görmemişim ben, kusura bakma. Şimdi fark edip yayınladım. :/
      Teşekkür ederim, o seriyi hiç bilmiyorum. Bunu yeni çıktığı için denemek istedim; iyi ki de denemişim. Parabensiz bir ürün olduğu için kızımda da rahatlıkla kullanabilirim diye düşündüm. Senin de aklında olsun. :)

      Sil
  6. Yok canım, bazen organik ürünler alerji, hassasiyet falan yapabiliyor ya o yüzden sordum kullanım süreni. En kısa zamanda alayım ben de, organik ürünlere bayılıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onurcum, ben oldukça hassas bir cilde sahibim, henüz bir sorunla karşılaşmadım. Kii cildim aloe vera ile hiç anlaşamaz. Bugüne kadar aloe veralı tüm ürünler bende kabarmaya yol açmıştır. Bu sürede mutlaka çıkardı diye düşünüyorum. Sonuçta roll-on sürekli kolaltımda kalıyor... Ama bir reaksiyonla karşılaşırsam mutlaka paylaşırım seninle.

      Sil
  7. Roll-on'u çok merak ettim Tannesi'cim. Hazır %50 indirim devam ediyorken bakmalıyım. Yves Rocher her geçen gün gözüme daha güzel görünüyor :))

    YanıtlaSil
  8. Kybele Renkleri, roll-on'dan çok memnun kalacağını düşünüyorum. Denersen, sen de paylaş görüşlerini, benden başkaları da beğenecek mi merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  9. rollon kiyafetlerde beyaz beyaz kaliyor mu? inanilmaz birsey gibi geliyor ama amerikada sprey deodorant hic yok ve tum rollonlar bembeyaz iz birakiyor, ne alacagimi sasirdim artik :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitten, şimdi senin için baktım. Üstümde lacivert bir tişört vardı ve inan hiç bir iz yok! Sabahtan beri aynı tişört ve deodorant üstümde. Bu açıdan benden tam not aldı diyebilirim. :)

      Sil
    2. o zaman bakayım buna, bir ülkede hiç mi deodorant olmaz isyanlardayım artık :)

      Sil
    3. kitten, inşallah memnun kalırsın bundan. :)

      Sil
  10. Bu seriyi bende alacağım.İndirim bekliyorum.Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Zaten uygun fiyatlılar, sitelerinden bakabilirsin. Ama indirim de olursa ekstra tadından yenmez. :)

      Sil
  11. tam benlik ürünler. ilk fırsatta alacağım. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım en kısa zamanda kavuşursun.

      Sil
  12. Merhaba! Ben de roll on dan almayı düşünüyorum ama erkek arkadaşıma da alabilir miyim sizce kokusu buna uygun mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Bence unisex ve ferah bir kokusu var. Erkekler için de son derece uygun olduğunu düşünüyorum.

      Sil
  13. Bende almak istiyordum bu ürünü, iyiki okuyup bilgilendim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa fikir verebildiysem ne mutlu bana! Teşekkür ederim. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.