11 Şubat 2013 Pazartesi

Bu Aralar... _1

Yeni bir haftadan merhaba,

Bu haftanın çok güzel bir hafta olacağını hissediyorum ve herkes için öyle olmasını umuyorum.

Bir süredir üstüme çöreklenen tembel bloggerlık sendromu ile cebelleşiyorum! :) Dün yazdığım yazının ardından, bugün kısa bir yazıyla sürekliliği sağlamak istedim. Bu gerçek bir yazı değil, sadece bir ön gösterim... :D

Biliyorsunuz, ben alışveriş yazıları girmiyorum. Çok sık da kozmetik alışverişi yapmıyorum. Ama bir süredir, elimde yazısını yazamadığım ürünler olduğunu fark ettim. Bu nedenle, bugünlerde yeni denediğim veya elimin sıklıkla gittiği ürünleri sizlerle paylaşacağım. Ara sıra, "Bu Aralar..." başlığı altında, böyle minik ön gösterimler yapmaya devam edeceğim! :)


Önce toplu halde gördük, şimdi biraz yakından bakalım... :)







Sizden ricam, fotoğraflarda gördüğünüz ürünlerden ilginizi çekenleri yorum kısmında benimle paylaşmanız... Böylelikle hangi ürünlere öncelik vererek yazacağım konusunda sizlerden yardım almış olacağım. İstek yazı olduğu için de ertelemeye yüzüm tutmayacak diye düşünüyorum. :)

20 yorum:

  1. Mac marka ruj ve sephora farın renkleri çok güzel bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba teşekkürler. Bunlarla ilgili yazıları en kısa sürede hazırlayacağım. :)

      Sil
  2. ben sephora kalemleri,mac ruju ve ojenin yazısını istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yekbuncum, notumu alıyorum. Tembellik illetinden kurtulmaya çalışıyorum. En kısa sürede yazılarını yazacağım. :)
      Sevgiler,

      Sil
  3. M.A.C. rujun rengi süpermiş...Inglot'ta sanırım palet merak ediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüğüm, gerçekten çok hoş bir renk! Bugün yarın yazısını hazırlamaya çalışacağım. :)
      Inglot paletin içinde 5 renk var far. Arkadaşım kullanmıyormuş bana verdi. Çok ama çok hoş renkler! Onun da yazısı gelecek! :)

      Sil
  4. o fırçayı ve inglot paleti görmek istiyorum lütfen detayları alayım..:-))

    YanıtlaSil
  5. Audreycim, fırçayı dün yazdım, yazısı şurada: http://tannetanne.blogspot.com/2013/02/frca-sigma-small-duo-fibre-f55-brush.html
    Palet de bu hafta blogta olacak! :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Şimdi yazısını hazırlamaya gidiyorum Pericim! :)

      Sil
  7. İnglot palet sigma fırça rimmel gloss :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçanın yazısını dün yazmıştım, burada: http://tannetanne.blogspot.com/2013/02/frca-sigma-small-duo-fibre-f55-brush.html
      Diğerlerinin fotolarını az evvel çektim. Yazıları önümüzdeki günlerde blogta olacak! :)

      Sil
  8. lütfen biz hanımlar ellerimize önem veririz. o nedenle
    1- oje postu, kuruduktan sonra,
    2- nemlendirici olmadan makyaja başlanmaz, nemlendirici,
    3- fırça ile fondöten
    4- göz makyaj ürünleri
    5- rimel
    6- ruj
    7- bu sırada gidersen zorlanmazsın diye düşündüm=)
    8- yine de sen bilirsin=)
    9- kendine iyi bak=)
    10- öpüyorum=)
    11-=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah, Serpil sıralama çok hoş olmuş. Az evvel ürünlerin fotolarını çektim ama... :)
      Ojeyi, tırnak çemberinde uygulayıp çektim. Cilt bakım ürünlerini şimdilik es geçtim.
      Yüzüme Bourjois fondöten uyguladım ama en iyi sonucu parmaklarımla aldığım için fırça kullanmadım. Farları kolumda swatchladım, gözümde uygulanmış halleri bir makyaj yazımda var, oraya link vermeyi düşündüm. :)
      Ruj ve glossları dudağımda uyguladım.
      Fırçanın yazısını dün yazmıştım ama daha sonra başka bir fondöten uygulama da yaparım mutlaka. :)
      Ben de öpüyorum. :)

      Sil
  9. ruj ile farın rengine bayıldım. renk tercihlerini beğendim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ikisinin de fotoğrafları hazır, bu gece yazılarını yazacağım.
      Teşekkür ederim. :)

      Sil
  10. eskiden- yani benim yaşımda olanlar için eskiden, makyaj badana cinsi boyanmayla eş değerdi. ama şimdi yeni nesil kızlar olarak hepiniz harikasınız. her şeyi bilinçli tüketmek çok önemli.. sen de gördüğüm kadarıyla bilinçli tüketip bunu insanlarla paylaşanlardansın... harika resimler vermişsin.. Allasen fotoğraf stüdyosu mu var evinde..ben bir türlü beceremedim.. kıskanıyorum ama....seni kutluyorum ve kocaman kucaklayıp öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil, senin yaşını bilmiyorum (söylediysen anımsayamıyorum) ama ben de çok ufak değilim bana göre; 34 yaşındayım. :)
      Elimden geldiğince bilinçli olmaya gayret ediyorum. :)
      Fotoğrafları beğenmene çok sevindim. Evimde fotoğraf stüdyosunu bırak, bir fotoğraf makinem bile yok doğru düzgün. O nedenle telefonumla çekiyorum bütün fotoğraflarımı... Yine de düzgün bir şeyler çıkartabiliyorsam ortaya ne mutlu bana.
      Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. :)
      Benden de kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  11. Yazını merakla bekliyoruz canım.
    Bloğumda küçük bir çekiliş düzenliyorum,Seni de beklerim.
    Makyajkelebeği

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraflar hazır, yazılar da yavaş yavaş gelecek bu hafta. :)
      Teşekkür ediyorum ve hemen bakıyorum. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.