26 Şubat 2013 Salı

Cecile Maxishine Lipgloss No 2

Günaydınlar!

Bugün size muhteşem bir üründen bahsetmek istiyorum. Cecile marka bu lipgloss, performansı ile beni çok şaşırttı! Aynen şurada bahsettiğim Nars lipgloss gibi, yapışmayan, rengini bir seferde veren, opak olmaya çok yakın (olması gerektiği kadar şeffaf, olması gerektiği kadar opak), kalıcılığı tatmin edici, çok çok çok tatlı bir kırmızı gloss!


Süngerli bir aplikatörü var ve uygulaması oldukça kolay. Ucunda hafifi bir sivrilik var, üst dudağa uygularken kolaylık sağlıyor.


Fotoğrafların tümünde, tek kat ürün uygulanmıştır, dikkat! :) 


Hafif ışıltıları var ama çok zarif, dudakta kesinlikle rahatsızlık vermiyor, saatler ilerledikçe dudak kenarlarına saçılmıyor.




E bu kadar artısı var, hiç mi kusuru yok derseniz (ki dersiniz siz bilirim :)); kokulu ürün sevmeyenler için kokulu bir gloss bu. Ama ben kokusunu çok seviyorum, beni rahatsız etmiyor. Koklayıp almakta fayda var. :)


Cecile'in tüm glossları mı böyle acaba, yoksa sadece bu renge ya da maxishine serisine has bir güzellik mi bu?  Aranızda kullananlar varsa mutlaka öğrenmek isterim. Bu gloss, mükemmele çok yakın. Diğer renkleri de bu kadar güzelse, beğendiğim tüm renklerini almak istiyoruuuummm! :)

Bu glossu hediye ederek tanışmamı sağlayan Seçil'e çok teşekkür ediyorum buradan bir kez daha! <3

Sevgiler,

* Yorumlarınızı eskisi kadar hızlı yayınlayıp, mesai saatlerinde yanıtlayamayabilirim. Hoşgörünüze sığınıyorum.

8 Mart Dünya Kadınlar Günü için indirimlr.com ile düzenlediğimiz çekilişe halen katılmadıysanız, buradan katılabilirsiniz!

10 yorum:

  1. cecile ürünlerini eskiden kullanmıştım özellikle de tekli farları çok iyiydi.. ama şimdi pek göremiyorum etrafta..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YKM ve bazi Watsonslarda var Audrey. Bir de goz kalemleri cok basarili!

      Sil
  2. bu serideki tüm renkler elimde var, satış bloğumda bir süredir ama kimse ilgilenmiyor :(

    YanıtlaSil
  3. rengi çok beğendim..kokusuna bakmam lazım ama :))) Cecile'in maskarasını kullanmıştım bende..fena değildi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi gerçekten çok güzel Nilgüncüm! Kokusunu seversin bence ama yine de bak tabii... :)

      Sil
  4. cecile standını en son migrosta da gördüm.benim de ürünlerine yabancı olduğum bir marka.
    güle güle kullan tannesi,rengi güzelmiş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şebnem. Göz kalemi ve glossları harika ama diğer ürünleri nasıl acaba?
      Sevgiler,

      Sil
  5. Ben cosmetica'dan online almıştım, burada yerel kozmetik mağazalarında da standları var ama bazı yerlerde fiyatı yüksek Cecile'in.
    Diğer renkleri deneme isteğini okuyunca, aklıma geldi şeker pembesini de almışım, şimdi denedim ben de sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, süper! Yazısını yazsana! :)
      Teşekkürler canım, öpüyorum.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.