2 Şubat 2013 Cumartesi

EOTD / Günün Göz Makyajı

Herkese merhaba,

Güzel bir Cumartesi geçirdiğinizi umuyorum... Bu makyaj bugüne değil, düne ait aslında! Ve bu kullandığım bir makyaja ait değil. Sadece evde değişik bir eyeliner stili denerken ortaya çıkan bir "deneme". Sizinle paylaşmak istedim...


Önce The Balm Balm Jovi Palette bulunan Adagio rengiyle tüm göz kapağımı kaplayıp, ardından Catherine Arley diplinerı uyguladım. Başlangıç kısmı ince, kuyruk kısmı daha kalın ve goemetrik bir uygulama yaptım. Blink 1982 rengi ile de crease bölgesine eyeliner ile birleşmeyen bir gölgeleme yaptım. Estee Lauder Double Wear maskarayı iki kat uyguladım. Siyah göz kalemini, göz altına kalınca uygulayarak dağıttım ve biraz da göz içine sürdüm. Göz altıma ise Mac Select Cover-up kapatıcı uyguladım. Kaşlarımı NYX kaş farı belirginleştirip taradım ve işte sonuç!  


Mutlu bir hafta sonu diliyorum herkese!

Sevgiler,

Çekilişime henüz katılmadıysanız buradan katılabilirsiniz. Gösterdiğiniz yoğun ilgi için çok teşekkür ederim. Beni yalnız bırakmayacağınızı biliyordum... :)

47 yorum:

  1. Gercekten cok guzel olmus:) ne kadar dogal ama gosterisli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de çok sevdim bu eyeliner uygulamasını... Kendime uygulamıyordum göz kapağı yapımdan dolayı, uygulayınca, güzel durduğuna karar verdim. :)

      Sil
    2. Kesinlikle uygulamalisin :)

      Sil
  2. bende çok beğendim , güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş. siteni beğenerek takip ediyorum. ben de bloğuma beklerim.. düşünce ve yorum bırakırsan sevinirim..öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil, çok teşekkür ederim. Bakıyorum hemen... :)

      Sil
  4. Özellikle eyeliner nefis!!! Ben de böyle değişik denemeler yapmak istiyorum; ama risk alamıyorum :)))

    Bu paletteki her farın rengi birbiriyle bu kadar mı uyumulu olur! Third Eye Blinded ile Blink 1928'ye zaten bayılıyorum, biliyorsun! Yeni favorim Adagio+Blink olabilir :)

    Ellerine sağlık, bayıldım!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım, başkalarına makyaj yaparken kullandığım her tekniği kendime uygularken bu derece cesur olamıyorum aslında ben de! Göz yapımdan ötürü bana gitmez gibi geliyor ama bu sefer yanıldığımı anladım ben de! Senin gözler bende olsa, neleeeer neleeeer yaparım! :))

      Bu paleti ben de seviyorum. Blink'i ilk kez kullandım. Ama palette daha kahve duran renk, bende mürdüm/bordo gibi durdu! Benim favorim hala Adagio ve Allegro! :)
      Bu eyelinerı sende görmeyi çok isterim!!!

      Çok teşekkür ediyorum ve öpüyorum.

      Sil
  5. Süper süper :)) Çok beğendim ellerine sağlık, senden daha çok uygulamalı makyajlar bekliyoruz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) En kısa zamanda daha fazla makyaj uygulaması ile burada olacağım. :)
      Sevgiler,

      Sil
  6. Eyeliner süper olmuşşşş! :)

    YanıtlaSil
  7. tannesi harika olmuş;özellikle göz makyajlarını süper yapıyosun gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba, teşekkür ederim. Özellikle monolids göz yapısına sahip olanlar, Türk bir blogger olarak göz makyajlarıma odaklandıkları için ben de göz makyajlarına daha fazla önem veriyorum blogumda. :)
      Sevgiler,

      Sil
  8. Eyeliner yine kusursuz.Bir eyelinerın kuyruğu nasıl bu kadar kusursuz ve net olabilir ki diyorum:) Bence hep kullan bu tarzı...

    www.seregonsworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seregon, çok teşekkür ederim. İltifat etmişsin, kusursuz değil tabii ama özenle çekmeye gayret ediyorum her seferinde. Yaptıkça da elin alışıyor zaten. Çıplak gözle kusursuza daha yakın ama böyle kocaman foto halinde buraya ekleyince, kusurları ben görebiliyorum ne yazık ki... :)

      Sil
    2. Bu kusurlu bir kuyruksa benim çektiğim eyelinerlara sadece koşarken bakalım:))))))

      Sil
    3. Ahahahah, yok artık! Kendine haksızlık etme. :) Varsa da bir kusur, pratik yapa yapa düzelir... :)

      Sil
  9. Diğer makyajların gibi bunu da beğendim tabi :) Hafif ama iddialı olmuş, crease bölgesindeki açık renk far siyah kalem ve eyeliner ile kendini göstermiş :) bu bölgedeki uygulama için ne tarz bir fırça kullanıyorsun, farkı normal sürdükten sonra dağıtma kısmı zor geliyor biraz bana da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik Tutkusu, teşekkür ederim. Videolarımda da hep kullandığım siyah bir blending fırçam var, onu kullanıyorum. Uzunca kıllı blending fırçaları bence bu hafif geçişler için çok uygun. Kısa ve tok olanlar bu kadar dağıtmıyor... Bir de tabii epeyce tekrarlıyorum dağıtma işini... Umarım yardımcı olabilmişimdir... :)

      Sil
    2. Videolarını izlemiştim ama tekrar bakarım fırçaya :) sanırım anladım ne tarz bi fırçadan bahsettiğini, sadece o işlemi çok yapınca renkler de çok uçuyor gibi geliyor bazen o yüzden ayarlamakta zorlanabiliyorum :)

      Sil
    3. Başka birçok makyaj yazımda da vardır fotosu... Siyah saplı, siyah kıllı bir fırça! Trucco marka.
      Aaa, renk açılırsa ben fırçaya hafifçe far alarak tekrarlıyorum işlemi, her seferinde boş fırça ile değil! Bunu söylediğin iyi oldu, boş fırçayla yaparsan renk kalmıyor bir süre sonra... :)

      Sil
    4. aaaa kendime çok güldüm şu ann :)) off ya ben boş fırçayla daha doğrusu göz kapağıma baz renk (ten rengi ya da beyaz) sürdüğüm fırçayla yapıyordum ve doğal olarak renk kalmıyordu :D birdahaki sefere o şekilde denemeliyim kesin, ve o tarz bi fırça bulursam 2 tane falan almayı düşünüyorum malum bir tane oldumu zor oluyor her makyajdan dolayı temizleme derdinden dolayı,teşekkür ederim yardımcı olduğun için :)

      Sil
    5. Fırça doğal kıl olursa çok iyi oluyor dağıtma işi!
      Yok yok gülme kendine, böyle böyle halloluyor sorunlar. Renk azaldıkça bandır fırçanı korkma! :) Dağıtarak yedirirsin rengi... :)
      Rica ederim, yardımım olduysa ne mutlu.

      Sil
  10. Canım ben de eyelinera takıldım, hem çok güzel sürmüşsün hem de o ne güzel bir eyelinermış parlak ve simsiyah. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacım teşekkür ederim. Catherine Arley'in dipliner'ı. Hem sürümü rahat, ucu ince; hem de kuruyunca bile parlak ve simsiyah! Tavsiye ediyorum.
      Öpüyorum! <3

      Sil
  11. Bana makyaj yapmanı çok isterim,böyle dramatik göz makyajlarını çok güzel yapıyorsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım benim, burada olsan yapmaz mıyım! Çok teşekkür ederim. Buraya geldiğinde yaparız inşallah! :)

      Sil
  12. çok yakışmış ya benimde gözüm kapaklı hep bu makyaj tarzını beğeniyodum ama yapmaya cesaretim yoktu hemen denemk istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülya, bence de denemelisin! Eminim sana da yakışır... :)

      Sil
  13. eyeliner stiline bayıldım gerçekten.. bu stil eyelinerı hep kullan çok yakışmış sana.. renkleri de güzel kullanmışsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey teşekkür ederim. Bence sana da çok güzel olur bu eyeliner; göz yapımız benziyor... :)

      Sil
    2. ahh bi de çekmeyi becerebilsem.. :-)) sana gelicem zaten bir gün bana şöyle kuyruklu falan güzel bir eyelinerla makyaj yap..

      Sil
    3. Orası işin en kolay kısmı, sen yeter ki iste! Ne zaman istersen beklerim... :)

      Sil
  14. Ne kadar değişik çekmişsin eyelineri.. Çok yakışmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kybele Renkleri, çok teşekkür ederim. Ben de sevdim. :)

      Sil
  15. bence bu makyajı daha sık kullan..süper olmuş..CA eyeliner'dan bu sonucu hiç beklemezdim parlaklığına bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm, evet ben de çok sevdim, daha sık elim gider; zor da değil zaten... Teşekkür ederim.

      Ca'yı her yazdığımda çok beğeniyorsun! :) Artık alman şart oldu. :)
      parlaklığına ve dipliner olmasına rağmen ince uzun ucuna hayranım!!! <3

      Sil
    2. Bir şey soracağım, CA'nın sitesinde bu dipliner var mı? Göz ürünleri altında göremedim ben. Görsem alacaktım :)

      Sil
    3. Var var Başakcım, işte burada: http://www.catherinearley.com/tr/maskara/138-dipliner.html

      Maskara grubunun altındaymış. :) 8 TL'ymiş fiyatı da... Öyle bereketli ki!

      Sil
    4. dayanamayıp sipariş verdim :)

      Sil
    5. İnşallah formülü değişmemiştir ve sen de memnun kalırsın Nilgüncüğüm. Şimdiden hayırlı olsun, güle güle kullan. :)

      Sil
    6. ay dur, ben de alacaktım, unutmuşum :))))

      Sil
    7. Ahahahahah, süper! :D
      Yok mu arttıran? :D
      Güle güle kullan sen de Başakcığım! :)

      Sil
  16. tanneciğim yine harikasın coşmuşsun,eyeliner çekişine hastayım vallaha özelliklede bunu çok ama çok beğendim.maşallah ellerine sağlık,yanına geldiğimde bana da çek lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler, beğenmene sevindim. :) Geldiğinde sana da çekeriz tabii! :)
      Bir de Aşk-ı Memnu Firdevs Hanım makyajı yaptım, ona da bak istersen... :)
      Öpüyorum.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.