5 Şubat 2013 Salı

FOTD / Günün Makyajı: Aşk-ı Memnu Firdevs Hanım Makyajı


Herkese merhabalar,

Bugün bir istek yazısı ile karşınızdayım. Sevgili Chace geçtiğimiz hafta şu makyajımı çok beğenmiş ve benim yüzümde Aşk-ı Memnu dizisindeki Firdevs karakteri için Nebahat Çehre'ye uygulanan makyajı görmek istediğini söylemişti. Oldukça iddialı ve karaktere uygun, hoş bir makyaj olduğu için denemek için sabırsızlandım. 


Ten renklerimizin farklılığı, benim monolids göz yapım gibi nedenlerle bibebir bir uygulama olmadı tabii... Efekt makyajı da uygulamadığım için, bu tarz makyajı kendi yüzüme uyarladığımı söyleyebiliriz. Göz kemiklerim belirgin olmadığı için, ben renkleri biraz daha koyu kullanmak zorunda kaldım aynı etkiyi verebilmek için. Füme ve kahverengi mat farlar kullanarak yaptığım bu makyajın, ekrana neden metalik gri ve lila engi olarak yansıdığı konusunda hiçbir fikrim yok! :)


Bu makyajda dikkati çeken ilk noktalar, kaşların belirgin hatlarla doldurulması, koyu göz makyajı ve siyah liner, keskin hatlarla koyu kontür yapılması, nude dudaklar, kaş altı ve elmacık kemiği aydınlatması! 
Bakışları sertleştiren bu göz makyajına, vurgulanıp, yukarı kaldırılmış elmacık kemikleri eşlik edince, karakterin sert çene hatlarıyla birleşerek son derece maskülen ama bir o kadar da çekici bir makyaj ortaya çıkıyor.



Ben de tüm bu detayları, monolids gözlerime ve yuvarlak yüzüme rağmen uygulamaya, yüzüme sert hatlar kazandırmaya, küçük ve çekik olan gözlerimi daha büyük ve vurgulu göstermeye çalıştım. Gözlerimdeki gölgeyi kenarlara fazla taşırıp kuyruklandırmamaya, göz altındaki siyah hattı kalın tutmaya, kaş altımı iyi aydınlatmaya gayret ettim.


Yanaklardaki bu yoğun ve keskin kontür gerçekten de yanaklarımı yukarı taşıdı ve hatlarımı sertleştirdi. Bakışlarımla da biraz Firdevs Hanım bakışı atmaya çalıştım! Ahahahah! 

Ten makyajında semi matte (yarı mat) ten makyajı uyguladım. Aydınlatma kullanılmayan bölgelerde mat ten makyajı var gibi görünse de, cildinin yaşı gereği kuruluğu ve esnekleiğini kaybetmiş olması ile ilgili olduğunu düşündüm. Yüksek olan hemen her noktada aydınlatıcı kullanıldığı için, tamamen mat bir ten makyajı ile bu ışıklı geçişlerin hoş durmayabileceğini düşündüm. Ama belki tamamen mat bir ten makyajı ile de denenebilir. :)


Göz makyajının detayları da bu şekilde oldu... Daha kemikli bir yüz üzerinde çalışabilseydim (ki böyle bir planım zaten var yakın bir zamanda) daha rahat olabilirdi benim için. :)


Firdevs Hanım makyajı, sizin de sevdiğiniz makyajlardan mıdır? Bu kadar yoğun bir makyajla nereye gidersiniz? 
Ve nasıl, Firdevs Hanım halimi beğendiğiniz mi? :D

Chace, senin de görüşlerini almak isterim ama bu bir denemeydi, blogta paylaşmak istedim. Söz verdiğim esas çalışma senin için ayrıca gelecek! ;)

Sevgiler,

52 yorum:

  1. Kontulerme çok başarılı olmuş, ben beğendim. Fotoğraf makinesindeki aynı sorunu ben de yaşıyorum. Kahve kullanıyorum, pembemsi renkler çıkıyor ortaya ya da tam tersi oluyor.

    Böyle koyu renkli göz makyajıyla her yere çıkabilirsin bence. Monolid gözlerin de avantajı bu bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajlı Haller, renkleri ayarlamak ve ayndan görüntüyü ekrana yansıtmak gerçekten zor...
      Keskin kontür işi, yüzümde alışkın olmadığım için bana fazla gibi geldi ama şimdi ekranda bakınca bana da hoş görünüyor. :D
      Haklısın, monolids gözler makyajı yuttuğu için göz makyajını kullanabilirim, zaten kendim de sıklıkla bu tür makyajlar tercih ediyorum. :)
      Teşekkür ederim.

      Sil
    2. Sıklıkla okuyorum ama herhalde ilk yorumumum bu. Kontür size ne kadar yakışmış! bence daha sık kullanmalısınız.

      Sil
    3. Eymen ve Ben çok teşekkür ederim. Aslında her makyajımda kontür kullanıyorum ama bu kadar vurgulamadığım için, ekrana da fazla yansımıyordu... Bu keskin kontürü ben de sevdim. Biraz daha yumuşatılmış haliyle bundan sonra da kullanırım. :)
      Yine beklerim...
      Sevgiler,

      Sil
  2. Ben çok beğendim ve başarılı buldum. Eline sağlık ;)
    www.locosmetico.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik_Delisi, teşekkür ederim. :)

      Sil
    2. Sevgili Tannesi,

      Öncelikle ricam üzerine bu yazıyı yazdığın için teşekkür ederim=)Mail üzerine konuştuğumuz gibi çok detay giremeyecek olsam da bir ilk deneme için çok başarılı!Ten rengini ve göz yapınız hiç benzememesine karşın başarılı bir çalışma!Emeğin için teşekkür ederim ve asıl makyajı görmek isterim:)

      Tüyo=Burun,çene,gıgı konturlarına,kaşların koyuluğu,göz makyajı tonlarına ve göz altı aydınlatmasına daha dikkat:D

      CHACE

      Sil
    3. Chace ben teşekkür ederim, profesyonel fikirlerini bizimle paylaştığın için. :)
      Evet özel çalışmamız için fazla detaya girmediğini biliyorum. Tüyolar için teşekkür ederim. Burun, çene ve gıdı kontürü mevcut aslında ama kontürlerin iyi çıktığı fotolarda ışık ters vs olduğu için, aşırı foto yüklemesi de olmasın diye onları eklemedim. Kaşların rengi için, kahve kullandım ama fotoda eser yok. Esas çalışmada daha farklı bir ürün kullanacağım.
      Göz makyajı tonları için kesinlikle ürün değiştirip, bambaşka bir ürünle yapmak var aklımda! Fümenin istediğim dumanlı etkiyi sağlayacağını düşünmekle hata ettim, makyajı ilk başladığım gibi acı kahve ve siyahla tamamlasaydım keşke... Ama ten rengimizdeki farktan ötürü, kahveli göz makyajı da çok alaturka durdun bende ve hiç bu havayı vermedi. Elimdeki ürünlerden doğru rengi tutturmaya çalışacağım.
      Esas çalışmayı beğeneceğini umuyorum. Esas çalışma bir başka yüzde olacağı için, onu da burada paylaşırım büyük ihtimalle... :)

      Sevgiler,

      Sil
    4. Sevgili Tannesi,

      Öncelikle rica ederim.Mailde sana 'Firdevs hanım karakteri'makyajı hakkındaki yorumlarını sorduğumda makyajı o kadar güzel tanımladın ki zaten fazlasına gerek yok!!!Üzerine böyle güzel bir uygulama gelince sana tamadır demek istiyorum ve asıl makyaj için gün sayıyorum...

      Sevgilerimle...

      CHACE

      Sil
  3. ya bu kadının makyajına bayılıyorumm... tannesi senin bu makyaj sana en çok yakışan olmuş..demek ki üstlere koyu gölge yapman daha iyi oluyor..Gerçekten çok profesyonelce olmuşş. Tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demet teşekkür ederim. Daha önce yanlışlıkla fotoları silinen makyajlarımda da vardı, ben bu üstleri koyu gölgeli makyajı zaten çok sık kullanıyorum ama epeydir yeni bir makyaj eklememiştim bu tarzda sanırım...

      Yüz ve göz yapımız çok farklı olduğu için, biraz daha pro ürünlere ihtiyaç duydum bu makyajda ve eksiklerimi not aldım. En kısa zamanda tamamlamalıyım! :)

      Beğenmene sevindim.
      Teşekkürler ve sevgiler,

      Sil
  4. Tannesicim,ben kendi çapımda bir makyaj sever olarak bir çok mağazadan alışveriş yaparım, ürünü yüzümde denettiririm,bu bağlamda bir çok ünlü parfümeri zincirindeki muaları tanırım,ama inanki seni bir sınıfa koysam,en tepelerde olurdun,o kadar ustaca işlenmiş bir makyaj yapmışsın ki.
    Bir kere evet bu makyaj ağır bir makyaj ama gerek renk geçişlerin gerek vurguların o kadar yumuşak ki gözü yormuyor,ifadeni değiştirmiyor,gayet klas,tarz ve şık duruyor,ben zaten makyajda sert hatlardan nefret ediyorum bu sebeple senin makyajını çok beğendim.
    Elinde daha farklı ve çeşitli alet-ekipman-malzeme olursa neler yaparsın neler!Ellerine sağlık.
    Ben bu makyajı yaptırsam,mutlaka fotoğrafımın çekileceği bir yere gitmek isterdim,çünkü bu yüzle insan kendini primadonna gibi hisseder,zarif,güçlü,ve güzel.Ve bu görünümü Narcisso Rodriguez in parfümüyle tamamlardım.Pink gold aksesuarlar takar ve pudra tonlarda kıyafetler giymek isterdim.Sevgilerimle Tannesicim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım, çok teşekkür ederim güzel sözlerine. İstanbul'a geldiğin vakit, makyaj için emrindeyim! :D
      Ben de (yüz hatları sert olsa bile) renk geçişlerinin yumuşak olmasında yanayım. Vahşi dansların sergilendiği özel bir gösteri falan olmadıkça, sert çizgiler kullanılsa bile renk geçişleri özenle yapılmalı bence. Nebahat Çehre makyajında, gözlerde bu yumuşaklık varken, yanak kontüründe yok! Oldukça sert ve belirgin kontür tercih ediliyor. Ben de mümkün olduğunca aslına uygun hareket etmeye çalıştım. Ve evet dediğin gibi pro malzeme eksiğim var. Tamamlandıkça daha rahat ediyorum/edeceğim. :)

      Fotoğraflarda iyi çıkacağına ben de katılıyorum. Ben telefonla çektiğim için çok süper kareler yakalayamıyorum her zaman... :) Seçtiğin parfüm ve giysiler de oldukça hoş geliyor kulağa; seni öyle görmek isterdim... :)

      Öpüyorum.

      Sil
    2. Glow twiste aynen katılıyorum :)

      Sil
    3. Oooo, çok utandım kızlar bu kadar iltifata; çok teşekkür ederim. Ne zaman isterseniz size de yaparım! :)

      Sil
  5. çok güzel olmuş bence.. göz altına kalın liner özellikle güzel durmuş.. ben böyle bir makyajla her yere giderim gündüz işe gelirken bile kullanırım yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey teşekkür ederim. :)
      Göz altına kalın liner'ı daha buğulu uygulasam aslına daha sadık kalmış olurdum ama göz altlarım çok değişik benim! Vurgulu yapmazsam yutuyor makyajı! :)
      Yanak kontürünü bir parça azaltırsam ben de hemen her yere kullanırım bu makyajı.
      Sana da alta kalın liner süper olur! :)

      Sil
  6. Firdevs Hanım'ı saymazsak yukarıdan 3. fotoğrafa bayıldım Tannesi. Gözlerin ve cildin o kadar güzel görünüyor ki..
    Makyaj harika zaten kıt makyaj bilgimle yazacak birşey bulamıyorum.. Harikasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kybele Renkleri, çok teşekkür ederim. Estağfurullah, burada benzetme makyajı üzerine tartışıyoruz. Senin görüşlerin de çok değerli. Beğenmene sevindim. :)
      Sevgiler,

      Sil
  7. Vaaaay, karşımda Firdevs var sandım bir an!!! Yani yüzünü bu kadar değiştirecek bir uygulama yapmayı nasıl başardın, hayretle bakıyorum şu an!!!

    Chace gerçi yorumlarını yazmış, üstüne ne desem boş! Ama gerçekten, yüz şekliniz en ufak şekilde benzemese de, o havayı kazandırmışsın ya kendine, bence budur!

    Firdevs'ten bağımsız düşünürsek, ben gözündeki yumuşacık geçişleri ve verdiğin vurguları, yüz konturunu çok sevdim! Ellerine sağlık arkadaşım!!!

    Bu arada, çok kıskandım Chace ile olayınızı :)) Chace'in yazılarını da çok seviyorum, yorumlarındaki samimiyetini ve yardımseverliğini de! Şu gizli projenizi çok merak ettim, heyecanla bekliyorum!!!! Sevgiler -her ikinize de :) Başak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım çok teşekkür ederim öncelikle tüm güzel sözlerin için. :)Beğenmene çok sevindim!
      Bugüne dek, bazı makyajlara benzeyen makyajlar yaptım, kendi beğendiğim makyajları kendime uyarladım ama sahne sanatları alanında çalışmadığım için, bir ünlüye birebir benzetmeye çalışarak bir makyaj yapmamıştım. Plastik makyaj ürünleri kullanmadan kolay bir iş değilmiş öncelikle! :D
      Yuvarlacık yüzümü ve etli yanaklarımı, Firdevs Hanım'a benzetmeye çalışmak benim için zorlayıcı ve geliştirici bir proje oldu. Proje demişken, Chace ile konuştuğumuz projemiz şimdilik burada paylaşmayı düşündüğüm aşamada değil. Ancak iyice olgunlaştığında blogtan da paylaşabilirim. Ama mailden ufak tüyolar veririm sana. ;)
      Ve evet, Chace'in yazılarını ben de çok seviyorum ve blog camiasında onun gibi alçakgönüllü gerçek bir pro bulabildiğim için nihayet, çok şanslı hissediyorum kendimi. Ondan öğrenebildiğim her detayla da kendime yeni şeyler katmaya çalışıyorum. :) Bu vesileyle ben de tekrar teşekkür ederim kendisine. :)

      Seni çok öpüyorum Başakcığım, sevgiler benden sana...

      Sil
    2. Sevgili Bceç&Tannesi,

      Öncelikle güzel ve samimi yorumlarınız için her ikinize de can-ı gönülden teşekkür ederim...

      Sevgilerimle...

      CHACE

      Sil
    3. Chace çok tatlısın. Ben teşekkür ederim.
      Sevgiler,

      Sil
  8. Harika olmus , nefiss gorunuyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di, çok teşekkür ederim. :) Bir Tatar'dan, nasıl Firdevs Hanım yaratılır konulu çalışmamı izlediniz! :D
      O senin harikalığın... <3

      Sil
  9. süper olmuş Firdevs hanımınkinden daha güzel olmuş bence :) Kontür sana ayrıca çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik Gerçekleri çok teşekkür ederim. :)
      Anlaşıldı bundan sonra kontür dozunu bir parça arttırmam gerek. :)

      Sil
  10. Gerçekten enfes olmuş emeğinize sağlık :) Kendi yorumunuz daha etkileyici bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feyza çok teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim. Yorumlarımda hangi kısımdan etkilendiğinizi bilmek isterdim... :)

      Sil
  11. Bence hiç yumuşatma bu konturü kullan Tannesi...Çok yakışmış...Makyajı çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seregon, bu kadar sertini kullanamayabilirim ama kontürü kendi yaptığımdan daha sert hatlarla kullanmaya çalışacağım. :) Teşekkür ederim.

      Sil
  12. Çok yakışmış, tebrikler :) sanırım senin tenine ve dudak yapına, koyu renklerden ziyade bu tarz nıde renkler daha iyi gidiyor, bu ruj çok aydınlatmış tum makyajı.. Eline sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajlı Anne, çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. Gözler ve yanaklar bu kadar vurgulu ve koyu olunca, aydınlatma görevi ruja düştü sanırım... :) İlerleyen günlerde gözler aydınlık, dudaklar vurgulu bir başka makyaj koyduğumda, yeniden değerlendirmeni isterim. :)
      Sevgiler,

      Sil
  13. çok çok güzel olmuş. Bence kahverengi gözlere bu ton ve daha koyuları çok yakışıyor. ben çok beğendim. sen oldukça yetenekli bir insansın.

    www.buneguzellik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem, çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim. Kahverengi gözlere ben de çok yakıştırıyorum. Aslında hemen tüm göz renklerine iyi gidecek bir göz makyajı bu bence. Güzel sözlerin için teşekkürler ve sevgiler. :)

      Sil
  14. şimdiye kadarki makyajların içinde en başarılısı ve en çok yakışanı demem gerek

    yuvarlak bir yüzün oldugu icin keskin bir kontür çooook yakışmış tannesim

    yumusacık yuz hatlarını nasılda sert nasıl kendıne guvenli bakışlar düşündüğümü yazıya tam dökemiyorum ama
    budur diyorum

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız, çok teşekkür ederim.
      Ben demek istediğini tam olarak anladım. Kontür gerçekten yüz hatlarını belirginleştirmekte çok önemli bir yöntem. Beğenmene sevindim.

      Sevgiler, :)

      Sil
  15. makyaj denemen harika olmuş.. hatta senin artıların fazla olduğu için- Nebahat Çehreyi çok severim, sen de daha farklı bir tarz olmuş.. ellerine sağlık.. ben de bu tarz makyajları yapmayı seviyorum.. inan yorumumu yazarken bir kaç defa resimlerine bakmak için yukarı sayfalara gittim... benim makyaj yaparken aradığım yüz şekline sahipsin..cildin de çok temiz olduğundan makyaj tabir yerindeyse -cuk oturmuş.. öpüyorum...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil çok teşekkürler! :)
      Nebahat Çehre'yi ve makyajlarını ben de çok severim.
      Sen söyleyince, ben de fotoğraflara bir daha baktım. :) Yüzüm yuvarlak ve ben aslında oval yüzlü olmayı çok isterdim. :) Ama yuvarlak olduğu için, kontürle biçimlendirmeye müsait bir yüz oluyor tabii... Bu nedenle seviyor olabilirsin yüz şeklimi. :)
      Cildim, sandığın kadar temiz değil, yanaklarımda bir kaç güneş lekesi var. Ama uygun tekniklerle kapatıyorum. :) Yine de çok sorunlu bir cilt değil tabi... Önceden akne ve akne lekelerim vardı. Öyle olunca bütün odak, onları kapatmak oluyor. Dekoratif makyaja önem versen de kendini belli etmiyor. Pürüzsüz zemin her zaman avantaj oluyor makyajda.
      Makyajı beğendiğine çok sevindim.
      Sevgiler,

      Sil
  16. açık söyleyeyim fotoğraflardan daha ziyade postundaki ve mesajlardaki "makyajın nasıl yapıldığı ile ilgili ayrıntılar" dikkatimi çekti. boşuna demiyorlar makyaj da bir sanat diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didem, fotoğrafları değilse de, anlatımı beğendiğini anlıyorum yorumundan; yanılıyor muyum? :)
      Makyaj sanatını benim de iyi bir şekilde icra ettiğimi düşünüyorsan eğer teşekkür ederim. :)
      Sevgiler,

      Sil
    2. fotoğrafları beğenmemek anlamında yazmamıştım çünkü çoğu blog sahibi dudağının 3te birini, gözünün çeyreğini paylaşırken (tabi onun tercihidir diyelim ve geçelim) senin makyajlarını net/kaliteli fotoğraflarla paylaşman takdire şayan.
      bu postunda makyajında hangi noktalara ne amaçla ağırlık verdiğini ayrıntılı biçimde yazmanı sevdim. "angelina jolie makyajı" ya da "türkan şoray makyajı" yazsan mesela google'a onlarca post bulunur makyaj örneği ile ilgili; iyi de bu makyajı herhangi bir makyajdan farklı kılan ne?onu da burda buldum açıkçası. eline sağlık, hem yaparken hem yazarken emek vermişsin.

      Sil
    3. Didem, tekrar vakit ayırıp bu yorumu yazarak beni aydınlattığın için çok teşekkür ederim. Şimdi tam olarak anladım. :)
      Fotoğraflarımı (genel anlamda) beğenmene çok sevindim. Çünkü telefonumla çok fazla sayıda poz çekerek, içlerinden en iyi olarak bloga eklemek konusunda epey bir mesai harcıyorum. :) Uğraştığıma değdiğini görüyorum bu tür yorumlar okudukça! :D
      Eğer bu anlatım şekli faydalı oluyorsa, sadece benzetme makyajlarında değil, kendi yaptığım diğer makyajlarda da şuraya şunu sürdüm yerine, şunu yapmak için sürdüm diye anlatabilirim. :)
      Böylelikle uyguladığım püf noktalarını okuyanlar da fark edip, uygulayabilir.
      İçten anlatımın için çok teşekkür ederim. İlk yorumunda gerçekten anlayamadığım için olumlu veya olumsuz eleştiri diye düşünerek üstüme direkt alınmaya çekinmiştim.
      Sevgiler, :)

      Sil
    4. sayfa çalınması konusunda da dediğim gibi blog işi kolay görünse de oldukça emek istiyor. bu yüzden şöyle yap, böyle yap diye keyfi istekte bulunmak bence bencillik olur ama makyajlarını ayrıntılı biçimde yazmak seni zorlamayacaksa, hayır da demeyiz :) belki her makyajında değil ama ara ara yazarsın.
      -şair burada "istemem yan cebime koy" demek istiyor :D-
      sık iletişim içinde bulunmadığın birinin yazdığıyla ne kastettiğini anlamaman doğal sanırım, bu da sanal alemin ufak sıkıntılarından olsun :) kolay gelsin.

      Sil
  17. tanneciğim sen bu işin gerçekten profesyonelisin,fotoğraflarındaki netlik her ince ayrıntının görülebilmesi gerçekten çok tatmin edici.fırcayla yaptığın karışım renklerin birbiri içinde uyumu çok ama çok güzel.senin yazılarını da hep severek okumuşumdur anlatımın çok açıklacı öğretici,hatırlarsan kızının blogunuda severek okur ve hep anlatımını sevdiğimi söylerdim.akıcı bir anlatımın var sıkmıyor insanı ve yazılarınla bile öğrenebiliyoruz birşeyler,eline emeğine deyiyor,sana çok büyük başarılar diliyorum tüm kalbimle.
    iş yerinden arkadaşımda eklemiş seni ve az önce öğle yemeğinde bile senin makyajlarını kullandığın ürünleri fırçaları konuştuk.sana tek tek fırçaları sorup alıcaz ve sabah bana tavsiye ettiğin göz altı kapatıcısından bir arkadaşım daha aldı çok memnun kaldı,"senin blogu olan arkadaşın bu işi gerçekten iyi biliyor" dedi.
    öpüyorum kocaman seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. black-white, canım, çok teşekkür ederim, iltifat etmişsiniz. Makyajlarımı ve önerdiğim ürünleri beğenmenize çok sevindim. Arkadaşına da çok selamlarımı ilet lütfen.
      Bu anlatım işi herkesin hoşuna gitti sanırım... Bundan böyle, neyi neden yaptığımı daha detaylı anlatmaya gayret edeceğim.
      Evet, sen beni okurken hep söylerdin anlatımımı sevdiğini, teşekkür ederim.
      Ne zaman isterseniz, istediğinizi sorabilirsiniz. Keşke aynı şehirde olabilseydik, daha çok faydam dokunurdu. :)
      Sevgilerimle, öpüyorum.

      Sil
    2. canım emin ol uzaklardan bile çok yardımın ve desteğin oluyor bana,önemli olan gönülden uzak olmamak,her makyaj sohbetimizin başrolündesin,çok teşekkür ediyoruz sana.

      Sil
    3. Canım ne güzel sözler bunlar, çok mutlu ettin beni!
      Ben size teşekkür ederim esas...
      En içte sevgilerimle... <3

      Sil
  18. Yeni yazılarını,makyajlarını bekliyorum en acilinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım en kısa zamanda yeni yazılar ve makyajlarla burada olmaya çalışacağım. :)
      Öpüyorum.

      Sil
  19. kontür uygulaması özellikle çok güzel olmuş bayıldım...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.