10 Şubat 2013 Pazar

Fırça: Sigma Small Duo Fibre F55 Brush

Herkese merhabalar!

Bu aralar blogu çok boşladım, düzenli yazı yazamıyorum maalesef... Bu durumdan hiç hoşlanmasam da bir düzene koymak için de içimden hiç bir şey yapmak gelmiyordu. Bugün buna bir son vermek ve epeydir ertelediğim bir fırçanın yazısını yazmak istedim...


Mac 187 ve Inglot 27TG tarzı fırçaların benim yüzüme çok büyük ve yayvan geldiğini her fırsatta dile getiriyorum. Bu nedenle, yüzüm için ideal büyüklükte bir duo fibre fırça bulmakta zorlanıyordum. Fondöten uygulaması için Mac 130 fırçada gözüm vardı. (hala daha var ama artık çok elzem değil benim için...) Başakcığım bu noktada imdadıma yetişti ve hem fondöten hem de kapatıcı uygulamalarında ve hatta pudra ve krem allık uygulamalarında başarılı olan bu Sigma fırçayı bana hediye etti. :) Tekrar teşekkürler Başakcığım


Sigma Small Duo Fibre F55 fırçaMac 188 muadili esasen... Ben, fondöten, kapatıcı ve allık uygulamasını çok beğendim. Ama pudra ve krem allıkta denemedim. Denediğimde yazıyı güncelleyerek, görüşlerimi eklerim. Kıl dökme gibi bir sorun da yaşamadım. 
İz bırakmayan, kolay uygulama sağlayan, yeterli yumuşaklıkta ve yayılmayan kıllar! Açıkçası benim beklentilerimi karşıladı. Siz de duo fibre fırçaların büyüklüklerinden ve yayılmalarından şikayet ediyorsanız, nispeten uygun fiyatlı ve kaliteli bir alternatif arıyorsanız, sakın es geçmeyin!

Aşağıda da büyüklüğünün daha iyi anlaşılabilmesi için Mac 187 ebatlarındaki Gosh Duo Fibre fırça ile karşılaştırmalı görüntülemek istedim.


Umarım, fırça arayışında olanlar ve bu fırçayı merak edenler için faydalı bir yazı olmuştur. Sormak istediğiniz, yazmayı atladığım bir nokta varsa lütfen sormaktan çekinmeyin.

Mutlu Pazarlar! <3

*Not: Bugün saçlarımı boyayacağım. Daha önce saçlarımla ilgili pek çok soru almış ve saç boyamla ilgili bir yazı yazacağıma söz vermiştim. Saçımı sık boyamadığım için ancak boya vaktim geldi ve bugün saçlarımı boyarken öncesi sonrası fotoğrafları ile yazımı hazırlayacağımı da buradan duyurayım, sonra kaytaramayayım istedim. :D

14 yorum:

  1. güle güle kullan canım:) ellerine sağlık güzel bir karşılaştırma olmuş;)öpüyorum çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim teşekkürler. Çok sevdim bu fırçayı! <3
      Senin hediyen olan fırçayı da pudra sürerken kullanıyorum, yumuşacık... :) Teşekkürler!
      Sevgiler,

      Sil
  2. Tannesicim günaydın,ben hangi muaya sorsam küçük fırçalarda hakimiyet daha kolay ve istenen sonuç daha başarılı olur diyorlar,bende 187 yok,almayı düşündüğüm bir fırça da değil,ama sendekini beğendim,güle güle kullan,fırçanın arkasındaki bir body butter mı? eğer öyleyse review unu mutlaka yazmalısın canım.görüşmek üzere Başak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım, tünaydın. :)
      Bence de küçük fırçaların uygulaması da, hakimiyeti de daha iyi. İmkanın olursa bu fırçayı almanı tavsiye ederim. Ve ayrıca teşekkür ederim.
      O arka planda gördüğün, benim favori body butterım! Hem her yerime boca etmek istiyorum, hem bitecek diye kıyamıyorum; böyle yaman bir çelişki, böyle bir aşk işte bizimkisi! :D En kısa zamanda onun da yazısını hazırlıyorum o halde! :)
      Öpüyorum.

      Sil
  3. Aynı sorunu bende yaşıyorum, yüzüme büyük geliyorlar o yüzden Real Techniques aldım onu da tavsiye ederim, bir bak istersen baya bir rahat ve yayılmıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shewgy, Real Techniques fırçalara henüz sahip değilim ve deneme şansım olmadı ama çok seviyorum. İmkanım olduğunda hemen her çeşidini ama en çok en çok expert face brush'ı edinmek istiyorum. Güle güle kullan Real Techniques'lerini, darısı da benimle beraber, diğer olmayanların başına! :D

      Sil
  4. Bir yorum girdim güya ama o yorum nerede şu anda, bilemiyorum :)) Yeniden yazıyorum...

    Canım benim, güle güle, güzel günlerde kullan! Bu fırçanın, makyaja benden çok daha hakim ellerde hak ettiği değeri bulacağını biliyordum! Kocaman öpüyorum seni, sevgilerimle... Başak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım, diğer yorumun firarda sanırım, buraya hiç uğramadı. :)

      Beni o kadar çok mutlu ettin ki bu fırçayı hediye ederek, her konuşmamızda bıkıp usanmadan yeniden teşekkür edebilirim. :)
      İltifat etmişsin ayrıca, teşekkürler.
      Öpüyorum ben de! XXX

      Sil
  5. dün blog okumayınca bu yazıyı atlamışım.. bu gosh fırçayı ben de almıştım nereden aldıysam hatırlamıyorum hakikaten de çok büyüktür.. bu sigmanın boyutu idealmiş.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de durup durup, dün iki yazı birden girince böyle oldu. :)
      Ben de, benim yüzüm mü fazla ufak diye düşünüyordum; demek fırça sahiden büyükmüş! :)
      Bu Sigma gerçekten şahane! Ama sende Mac olduğu için, buna ihtiyaç duymayabilirsin. :)
      Teşekkür ederim.

      Sil
  6. Her iki fırçada güzel görünüyor :)) Benim de yüzüme büyük geliyor o tarz fırçalar. Yves ten fondöten fırçası almıştım en son ama klasik fondöten fırçalarının da yıkanması çok zor. Duofibre fırçalar daha pratik güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GOSH, pek güzel değil ne yazık ki... Ama Sigma çok kullanışlı. Klasik fondöten fırçaları iz bırakıyor ya da ben beceremiyorum kullanmayı. Gerçi onların da iz bırakmayanları mevcut! :)
      Bendeki klasik fırça sentetik kıllı olduğu için rahat yıkanıyor ama doğal kıllı olanların yıkanması zordur tahminimce...
      Teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun. :)

      Sil
  7. Bu fircayi daha cok hafif allik uygulamasinda seviyorum. Fondoten ile kullanildiginda beli belirsizde olsa firca izi kalabiliyor. Gule gule iyi gunlerde kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebru, ben en çok, fondöteni pıt pıtlayarak, kapatıcılığı arttırmasını seviyorum. Ama haklısın allıkta, özellikle de krem allıkta çok başarılıymış, denedim! Teşekkür ederim.

      Ebru yaaa, sen fırça çekilişi yapsan ya bize! :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.