13 Şubat 2013 Çarşamba

Inglot Far Paleti

Günaydınlar!

Dün paylaştığım yazıda, yazmam için en çok istek alan ürünlerden birini, Inglot far paletini tanıtmak istiyorum size. 

Inglot'nun kapanma dönemindeki büyük indirimden faydalanamadım maalesef... Buna hayıflanıp dururken, bir arkadaşım kendisinde bir far paletini olduğunu ama hiç kullanmadığını söyleyerek bana verdi. :) Böylelikle benim de, Inglot ülkemizden giderken bir parça Inglot ganimetim oldu. arkadaşıma buradan teşekkürlerimi ve öpücüklerimi gönderiyorum. <3


Palette 5 renk var. Siyah, yeşil ve taupe/yağ yeşili rengi kullandığım makyajımı şurada görebilirsiniz. Mor ve maviyi henüz makyajlarımda kullanmadım ama enfes sonuçlar ortaya çıkacağından eminim!


Mavi farda hafifi bir taşlaşma vardı ama üstünü hafifçe kazıdım ve hemen normal formuna geri döndü. Bütün renkler yağ gibi kayıyor, rahatça uygulanıyor, birbirleri ile kolayca karıştırılıyor ve çok kalıcılar. Pigmentasyonları (renk verişleri) şahane! Inglot farların bu kadar güzel olduğunu gerçekten bilmiyordum... :(



Sıfır bir palet olmadığı için numaralarını göremiyorum tam olarak. ama bazılarının AMC serisinden olduğunu fark ettim. Özellikle AMC serisi farlar gerçekten daha bir enfes!
Edit: Sitesinden ve internetten araştırıp, silinmiş etiketlerden okuyabildiğim kadarıyla renk kodları şu şekilde:
Siyah: AMC 496 S6 (S6=matte finish) / Mor: 723 S2 (matte or satiny finish) / Yeşil: AMC 58 / Yağ Yeşili: 710 S5 / Mavi: 369


Umarım Inglot yeniden anlaşma sağlayarak, ülkemizde yeni mağazalar açar ve o zaman ben bütün güzel ürünlerinden alabilirim! Siz en çok hangi rengi beğendiniz? 

*Çekilişimde son 2 gün! Katıldınız mı? Katılmadıysanız sizi hemen böyle alalım.

16 yorum:

  1. Ah Inglot aaaah... niye bıraktın bizi...

    Bu arada, farların altında yazmıyor mu numaraları?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım, güncelledim yazıyı, internetten araştırarak buldum sanırım doğru kodları. :)
      Ve evet yaa, neden bıraktın bizi Inglot? :(

      Sil
    2. Süpersin valla :) Babam daha önce bir iki sefer Polonya'ya gitmişti. Ben böyle üzülerek Inglot kapandı, Polonya markasıydı falan diye anlatınca "istediğin varsa sipariş verelim" dedi :) Kodlar ondan lazımdı, süper oldu ;) Belli mi olur, yeni mağazalarda fiyatlar uçmuş olursa, değerlendiririm fırsatı :P Öptüm :))

      Sil
    3. Mmmmm, şimdi anlaşıldıııı! :)
      Valla güzel fırsat. Bence buraya açılmalarını bile beklemeden sipariş verebilirsin. Orada daha ucuz olacağı kesin! Ayy çok heyecanlı, sen neler alırsın kim bilir... :)
      Ben de öpüyorum!

      Sil
    4. Dogru mu anladım? Inglot magazaları mı acılacak?

      Sil
    5. Di, bir firmayla anlaşmış gibilerdi, yeni mağazalar açılacaktı ama duyduğum kadarıyla anlaşma sağlanamamış. Ama ümidim var başka bir firmayla anlaşacakları konusunda... :)

      Sil
  2. Inglot farla ben de o simli siyah renk sayesinde tanıştım (şimdi farkettim yazısını yazmamışım :) ..Hemen her makyajımda kullanıyorum..Mor ve taupe renkleri çok güzelmiş..Bu sene Polonya'ya giden bir arkadaşıma ısmarlamıştım ve fiyat farkları çok içimi yakmıştı..Umarım yeniden dönüşlerinde daha uygun fiyatlı olurlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor ve taupe güzel ama yeşil enfes Nilgüncüğüm! Böyle yağ gibi kaydıklarını daha evvel bilseydim, elimden bir şey gelir miydi bilmiyorum ama alamadığım için daha uzun süre acı çekerdim sanırım. :)

      Sil
  3. mor ve yeşil nefismiş.. ben 2 defa gittim inglota bir 3. ye gitmeyeceğim artık söz verdim yani kendime :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey sahiden öyleler! Evet evet sen epey bir şeyler aldın, artık gitme; çekmecendekilere şefkat göster. :)

      Sil
  4. Merak ettiğim palet sonunda işte burda:) en çok yeşili sevdim ben,mavisinin tonuda hiç fena değil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekletmeden hemen yazayım istedim... :)
      Benim de favorim yeşil!
      Mavi, özellikle de açık mavisi/bebek mavisi farları hiç sevmem aslında ama bunda biraz leylak tonu da var; o yüzden ben de sevdim. :)

      Sil
  5. Merhabalar
    İnglot'u çok çok seviyorum,elimde farları,fırça temizleyicisi,birkaç ürünü daha var,özellikle far konusunda çok iyi,keşke yeniden aynı fiyat politikasıyla gelse ülkemize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke Başakcığım, keşkeeee! Ama ben biraz paralanayım da ondan sonra gelsinler! :)

      Sil
  6. Hepsi çok sevdiğim renkler :))) Özellikle mor ve maviye bayıldım. Çoğu kadının aksine mor ve mavi farlara büyük bir düşkünlüğüm var :)) Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun.
      Maviler değil ama morlar benim de favorim!
      Sevgiler,

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.