20 Şubat 2013 Çarşamba

İstanbullu Bloggerlar Buluşması


Herkese merhaba,

Bir kaç gün yeni yazı yazamadım, biraz meşguldüm. Yazamadığım günlerde fırsat yaratıp, Cumartesi günü Astoria AVM Nero Cafe'de gerçekleşen, İstanbullu Bloggerlar Buluşması'na gittim. Son güne kadar kararsızdım ama Cuma günü verdim kararımı! Tam kararımı vermiştim ki; Cumartesi günü, ne zamandır haber beklediğim iş görüşmesinin bir sonraki etabına çağrıldım. Hem de buluşma saatinden 1 saat öncesine ve karşı tarafa! :) Ama ne yaptım ettim, hem iş görüşmesine, hem de gecikmeli de olsa buluşmaya gittim. iyi ki gitmişim! :)

İstanbullu Bloggerlar Buluşması Toplu Fotoğraf

Aslında Nimo ile de bir fotoğrafımız var... Bana ulaştığında buraya ekleyeceğim...
Buluşma çok kalabalıktı, resmen izdiham vardı diyebiliriz. 100'ün üzerinde katılmış olmuş! o.O İçeri girer girmez Soran Anne hoşgeldin deyip karşıladı beni! :) Beklerken Nailed it tanıdı beni hemen geldi, tanıştık sohbet ettik. :)  (Şimdi baktım, blogu kapanmış, kaybolmuş; ne oldu çok merak ettim!) Nimo çok sıcakkanlıydı ve tüm konukları ile çok ilgiliydi. Balköpüğü Gizem de koşturuyordu, iki ara bir derede onunla da selamlaşıverdik. Gittiğimde oturacak yer bile bulamadım bir süre. Bumerang ekibinin paylaşımları sürmekteydi gittiğimde, ne yazık ki tamamını dinleyemedim. Ama arkadaşlarımdan öğrenmeyi planlıyorum. Yaka kartımı verdi hemen Nimo! :) Bu arada beni görür görmez tanıyan, Tannesi diye seslenenler, sonradan hepsinin adını hatırlayamadığım ama blogumu severek okuduğunu söyleyen, isminden takipçim olduğunu hemen anlayıverdiğim okurlar/bloggerlar oldu. Gerçekten çok mutlu oldum. Sonrasında da, acaba sokakta yürürken de "video çeken kız değil mi o?" gibisinden insanlar beni tanıyor mudur diye düşünüp güldüm. :)
İstanbullu Bloggerlar Buluşması_Leziz kurabiyemiz...
Ayakta beklerken  Derken Hayat Paylaşınca Güzel'le göz göze geldik! Bana yer bile ayırmıştı, çok mutlu oldum. Hemen oturdum yanına... Kalabalıktan fırsat bulabildiğimiz kadar sohbet ettik. :) Ben otururken Bumerang Network ekibi bir çekiliş sonucu duyuracağını açıkladı. Bir önceki gün Twitter'dan buluşmayla ilgili atılan tweetler ile yapılan yarışmaya katıldığımı unuttuğumdan, hah dedim içimden, ben geç geldiğim için bu etkinliği kaçırdım herhalde... Kazananlar açıklanırken birden kendi adımı duydum! :D Retro telefon kulaklığı kazandığımı görünce de ayrıca sevindim, bu kulaklıklardan istiyordum. Çok teşekkür ederim Bumerang!
İstanbullu Bloggerlar Buluşması_Bumerang Çekilişinden Hediye Kazandığım An
Derken pastamız geldi, Nimo pastayı kesti. Pastamız kesilmeye gittiğinde kalabalık yavaş yavaş dağılmaya başladı. Dağıldı dediysem izdiham azaldı diyelim biz şuna... :) Ben özellikle biraz daha kalmak, daha fazla blogger arkadaşımla tanışmak, buluşmanın ev sahibi Ceren'in şöyle bir yüzünü görmek, iki satır sohbet edebilmek istedim. Ve bu esnada, okuduğum bir çok blogun yazarı ile tanışma fırsatı buldum. :) Hepsi çok tatlı insanlar. Esra Eba ve Serap Tan ile de bu esnada biraz sohbet imkanı bulduk. 

İstanbullu Bloggerlar Buluşması_Nimo pasta keserken...
İstanbullu Bloggerlar Buluşması_Bikurabiye'nin hazırladığı pasta

Pastamız muhteşem görünüyordu, tadı da görüntüsü kadar enfesti. Kocaman bir dilim yedim vallahi! :) Bi'kurabiye hazırlamış pastayı, ellerine sağlık. Pastanın şeker hamuru bile lezizdi. Bu arada çok güzel hediyeler hazırlanmıştı katılımcılar için. Benim poşetim (geç kaldığımdan olsa gerek) çok zengin görünmese de yarışmayla kazandığım retro kulaklığım ve leziz zeytinyağı şişemle kozmetik konusunda oluşan hediye açığımı farklı alanlarda kapattım! :)

İstanbullu Bloggerlar Buluşması_Hediyelerimiz
 Bumerang'tan kazandığım retro kulaklığı, Apolena'nın hazırladığı makyaj çantama, Bi'kurabiye ve Japon Çekirdeği'nin hazırladığı enfes ikramları ve şeker hamurlu kurabiye ve minik cupcakeleri, Volio'nun zeytinyağını, Vamelya'nın şirin törpülerini çok beğendim.

İstanbullu Bloggerlar Buluşması_Vamelya'nın Şeker Hediyeleri
 Çok fazla fotoğraf yok elimde, genelde makinelerle çekildi fotolar... Elime ulaştıkça fotoğrafları eklemeye ve güncellemeye çalışacağım...

Günü, Makyajlı Kareler ile yaptığımız pasta sefası, bol sohbet ve Sephora turu ile tamamladık... :)

Aklıma ilk gelenleri yazıda belirttim ama tek tek değinmeye fırsat bulamadığım, tanıştığım diğer blogger arkadaşlarımı da aşağıya eklemek istedim. (Liste Serap Tan'ın blogundan araklanmıştır.) :D


Çok güzel bir gündü, tüm arkadaşlarımı tanımaktan dolayı mutluluk duydum. 
Bu güzel günü organize ettiği için, içten ev sahipliği, güzel hediyeleri için Sevgili Nimo'ya, ona bu organizasyonda destek veren diğer tüm blogger ve firmalara, ayrıca Bumerang ekibine teşekkürlerimi sunuyorum. Özellikle kategorize edilmiş versiyonda, daha fazla sohbet imkanı bulacağımız yeni buluşmalar olmasını da temenni ediyorum.

Nimo Stylo, Serap Tan, Balköpüğü Tasarım, Hayat Paylaşınca Güzel, Makyajlı Kareler, Gökyüzü KokusuSoran Anne, Esra Eba, Pek Çok Şey Hakkında Her Şey, Yar Bana Bir Eğlence, Details By Enda tanıştıklarımdan aklıma geliverenler. Unuttuklarım varsa lütfen hatırlatsınlar, eklemek isterim.

8 Mart Dünya Kadınlar Günü için indirimlr.com ile düzenlediğimiz çekilişe halen katılmadıysanız, buradan katılabilirsiniz!

34 yorum:

  1. Ne kadar güzel görünüyorsunuz. Böyle organizasyonların tanışma ve motive etme açısından başarılı olduğunu düşünüyorum. İnşallah devamıda gelir.
    Saçınız da çok değişik hoş bir hava var bayılıyorum her gördüğümde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca, çok teşekkürler. Sahiden çok iyi geldi. Ben blogumun bu kadar okunduğunu, bu kadar tanındığını görünce çok mutlu oldum. Yazılarını okuduğum bütün o güzel insanlarla yüzyüze tanışmak ta nefisti!
      Saçlarla ilgili ayrıca teşekkürler. Koşturmaktan fön çekemediğim bir gündü, demek fena olmamış... :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bence de çok güzeldi canım. Aynı fotoğraflarındaki gibisin. Twietter'dan sana bir tweet atmıştım, ona bakabilir misin? Fotoğrafımız hakkında... ;)

      Sil
  3. Yine söylüyorum , ben nasıl kaçırdım bunu yahu :(
    52 haftanın sadece 1 haftasonu çalışacağım tuttu o da bu etkinliğe denk geldi. Tannesi bana buluşma borçlusun, çok kıskandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Damlacım, sahiden öyle yaaa; sen nasıl kaçırdın bunu?! :(((
      Borcum bu olsun, ne zaman istersen! <3

      Sil
  4. ne kadar kalabalık olmuşsunuz böyle harika görünüyor gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim ben de beklemiyordum bu kadar kalabalığı; gördüğüm an tam anlamıyla şok oldum! :D Ama çok güzeldi...

      Sil
  5. merhaba

    minik cupcakeleri beğenmenize çok sevindim :)
    ancak biz uzak kaldığımızdan olsa gerek tanışamadık sizinle. başka bir organizasyonda tanışmak ümidi ile..

    sevgiler,
    ebru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. japon çekirdeği, evet biz tanışamadık ama yaptıklarınızı yedim çok beğendim. :) Ellerinize sağlık. Bir dahakinde tanışmak ümidiyle...
      Sevgiler,

      Sil
  6. çok güzel anlatmışsın.. harika bir gün olmuş biraz izdiham evet ama olur o kadar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey, beğenmene sevindim. Elimden geldiğince atmosferi aktarmaya çalıştım. :) Başlarda zorladı kalabalık ama sonra yavaş yavaş sohbet edebilecek kıvama geldik. :) Bir sonrakinde sen de olursun umarım. :)

      Sil
  7. çok güzeldi herşey seni tanımakta çok güzeldi... bidahakinde uzun uzun sohbet edelim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra, ben de çok memnun oldum tanıştığımıza... Bence de daha uzun sohbet edebileceğimiz bir başka etkinlikte daha görüşmeliyiz. :)

      Sil
  8. Merhaba..Siz de tanışıp,konuşamadıklarımdansınız.Gerçi kendini tanıtan 4-5 kişinin arasındaydım.. :)Çok hoş bir gündü..
    4.fotoğrafta Nimo'nun yanında o muhteşem pastaya bakan kişiyim ;)
    Belki bir dahakine yüzyüze sohbet etme fırsatımız
    olur.. SEVGİLER! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miray, evet evet fırsat bulamadık ama gördüm ben de! :)
      Harika bir gündü... Yeni bir harika günde sohbet edebilmeyi umuyorum.
      Sevgiler benden de... :)

      Sil
  9. Sizinle tanışmak güzeldi :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Çok guzel bi toplanma olmus bende yeni katıldım blogger olayına daha bir seyler yazamasamda takipteyim surekli cep telden girdiğim icin çözemedim daha :)
    Blogger olarak surekli eve gidince mı yazı yazıyorsunuz yoksa tablet cepten fln mı tam teşkilatı olarak merak etmekteyim yakında bende aranıza katılmaktan mutluluk duyucam ins :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Palatosun teşekkürler, evet güzeldi gerçekten...
      Cep telefonundan rahat çözemezsin pc'den bakman en iyisi. Benim tabletim yok, tlf dan yazmayı da hiç denemedim. ben evdeyken yazı yazıp, gerekirse sonraki günler için de yazıp, o gün o saatte yayına girmek üzere planlıyorum yazıyı. :)
      Sana da hayırlı olsun öyleyse... :)

      Sil
  11. Tannesi,

    Voila diyerek başlıyorum öncelikle!Toplu fotoğrafa baktım da o ne kalabalık:D Blogların ardındaki yüzler nasıl acaba diyen herkes için gelsin bu yazı...Etkinliği an ve anına aktardığın yazı için teşekkürler=)

    CHACE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chace çok teşekkürler güzel sözlerin için! Hem yazıyı, hem fotoğrafları beğendiğini anlıyorum buradan... Keşke sen de gelseydin, tanışmış olurduk! :)
      Sevgiler,

      Sil
    2. Tannesi,

      Rica ederim diğer blogger toplantılarına diyelim o halde=)Bu arada elbet tanışırız ama ben tanışmanında ötesinde okuyunca çok sevindiğim bir habere denk geldim bu ziyatetimde...O ne mi?İş hayatında başarılar dilerim.Çok çok sevindim!

      Sevgiler...

      CHACE

      Sil
    3. Chace çok zarifsin, teşekkür ederim. Ben de bu gece sana mail atıp söylemeyi planlıyordum. :) Ben de çok sevinçliyim, hem de nasıl anlatamam... :)

      Sevgiler benden de...

      Sil
  12. çok keyifli bir gün olmuş belli ki..."super blogger" kurabiyelerinize bayıldım :))kim hazırladıysa ellerine sağlık..ayrıca umarım görüşmenin sonucuda o şahane pasta gibi tatlı olur :)) Darısı Ankara'lı bloggerların başına!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm, hem dostlar, hem pasta, hem kurabiyeler, cupcakeler, hediyeler; her şey şahaneydi! :)
      Göüşmenin sonucu, en az o pasta kadar tatlı oldu, işi aldım Nilgüncüm! :)
      İnşallah Ankara'da da buluşma olur ve biz de ayrıca görüşebiliriz.
      Öpüyorum.

      Sil
    2. Canım ne kadar sevindim bilemezsin, gözümüz aydın !!!
      Ben 2013'ün çok güzel bir yıl olacağından eminim, dilerim güzel sürprizlerin sonu gelmesin :)çok öpüyorum seni!

      Sil
    3. Nilgüncüğüm, çok teşekkür ederim canım. Ben de çok sevinçliyim. 2013 inşallah güzel geçecek hepimiz için. Güzel dileklerine hepimiz için amin diyorum. ben de öpüyorum canım! :)

      Sil
  13. belki konuyla alakasız olacak ama ben iş görüşmenizin nasıl gittiğini merak ettim yazıyı okuduğum süre boyunca
    umarım olumlu olmuştur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. idililehayat, çok incesin, çok teşekkür ederim.
      Buluşma günü gittiğim görüşme güzel geçti, bugün de aynı kurumda son görüşmeye davetliydim. Son görüşmem de iyi geçti ve işi aldım! Yarın sözleşme imzalamaya gidiyorum. :)
      Sorduğun, ilgilendiğin için teşekkür ederim. :)
      Sevgiler,

      Sil
  14. ayyy ne güzel yazını görmek. bekliyordum ben de :)
    bu arada blogumun ismini değiştirdim. eatpolishlove inglizce ve uzundu. anlaşılması biraz sıkıntıydı. o yüzdeeen www.ojeler.blogspot.com dayım artık :) Header da yakında değiştiricem. :) Yazında güncelleyebilirsin yani :)

    çok güzel bir yazı olmuş! ellerine sağlık!
    yeni işin de hayırlı olsun! allah bol kazanç versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa süper! Ben de gittin sandım. Güncelledim hemen yazımı... Yazıyı beğenmene sevindim. :)

      Teşekkür ederim. İnşallah hayırlı olur dediğin gibi...
      Güzel dileklerine çok teşekkür ediyorum.
      Sevgiler,

      Sil
  15. ne kalabalık bir toplantı olmuş öyle :)
    işi almana çok sevindim tannesiciğim , hakkında herşeyin hayırlısı olsun.

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnemcim, gerçekten epey kalabalıktı ve çok güzeldi.

      Çok teşekkür ederim, çok istediğim bir yerdi, umarım hayırlısı olur.
      Sevgiler benden de... :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.