14 Şubat 2013 Perşembe

Kozmetik Dünyasında Tarafsız Yorumların Adresi makyajpuan.com'u Duydunuz mu?

Merhabalar,

Makyajseverler olarak hepimiz bir ürün almadan önce internetten araştırıyor, arama motorlarında aratıyor ve bloggerlar olarak da, karşımıza çıkan linklerden en çok bloglara tıklıyoruz. Takip ettiğimiz bloglarda görüğümüz ürünlerle ilgili notlar alıyoruz. En azından ben böyle yapıyorum. Yine de bir ürünle ilgili yorumları, farklı zamanlarda farklı kaynaklarda okuyoruz ve hepsini hatırlama şansımız olmuyor. Birinin beğendiği ürünü, diğeri beğenmediğinde; hangisiyle görüşlerimiz daha fazla uyuşurdu, beğenen niçin beğenmişti, cilt tipi nasıldı, beğenmeyen nesini beğenmemişti anımsayamıyorum.

Ürünler hakkında görüşlerin topluca bulunduğu yerel bir site ihtiyacı vardı. Forumlar, sohbet arasında ürünlerden bahsedilen yerler olduğu için, bana hiç cazip gelmiyor açıkçası... Bu nedenle ürünlerle ilgili yorumların açıkça ve nedenleriyle paylaşıldığı ve puanlama sistemiyle notlandırıldığı bir site olan makyajpuan.com çok ilgimi çekti! Makyaj Blogum'u bu başarılı girişimi sebebiyle tebrik ediyorum. Kozmetikseverlerin hızlıca başvurup, ürün yorumlarına kolaylıkla ulaşabileceği ve bizlerin kısa kısa yorumlarımızı paylaşabileceğimiz bu siteyi hizmetimize açması gerçekten dahiyane bir fikir bence! :)



Ben de bu siteye üye oldum ve ürünlerle ilgili yorumlarımı paylaşmaya başladım bile. Dilerseniz siz de makyajpuan.com'a üye olun ve görüşlerinizi okurlarla paylaşmaya başlayın. Üstelik makyajpuan.com'un üye olan yorumcularına çekilişle vereceği güzel hediyeleri de var. Çekilişe göz atmak ve katılmak isterseniz sizi buraya alalım. 

10 yorum:

  1. ben de hemen üye oldum tabiki..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir fikir.
    Ben de üye oluyorum şimdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper, sen de tarafsız yorumcular kervanında yerini al! :)

      Sil
    2. Oldum bile!
      Ve siteye de bayıldım. Bir ürünle ilgili toplu yorumları okuma fikri çok cazip geldi bana

      Sil
    3. Evet evet, süper oluyor gerçekten. Ben de bu sistemi çok sevdim. :)

      Sil
  3. ben üye oldum da çekilişi duyuramadım..bir anda beynime trak geldi hiçbir şey hatırlamıyorummm...imdaaatttt..

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler desteğin için canım :*

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.