15 Şubat 2013 Cuma

Lip Gloss: Rimmel London Stay Glossy 120 Non-Stop Glamour

İstanbul'da bol yağışlı bir günden herkese merhaba,

Bugün size, burada yazdığım buluşmamızda Görkem'in hediyesi olan glossu tanıtmak istiyorum. Kendisine de tekrar teşekkür ediyorum, buluşmadan güzel bir hatıra kalmış oldu. Hafta başında burada yazdığım yazıda istek almıştı bu gloss, nihayet yazabiliyorum...

Rimmel London Stay Glossy Lip Gloss_120 Non-Stop Glamour
Rimmel London Stay Glossy Lip Gloss_120 Non-Stop Glamour
120 Non-Stop Glamour, şeftali ve pembe alt tonlu nude bir gloss bu... İçinde minik altın rengi ışıltıları var. Bende tek başına biraz fazla çıplak kalıyor çünkü dudak rengim koyu... Nude rujların, şeftali rengi rujların üzerine güzel oluyor. Ama kendi aplikatörü ile uygulamıyorum rujların üzerine, sonra aplikatörün aldığı renk benim için tahammül edilmesi güç oluyor!

Rimmel London Stay Glossy Lip Gloss_120 Non-Stop Glamour

Rimmel London Stay Glossy Lip Gloss_120 Non-Stop Glamour

Dudakları nemlendiren, yapış yapış olmayan bir gloss bu. Işıltıları zarif ve kesinlikle dudakta hissedilmiyor bu ışıltılar... Kalıcılığı da orta diyebilirim. Kokusu ve biraz da tadı var ama çok yoğun değil. Ben kokusunu sevdim ama dudak ürünlerinde kokudan hoşlanmayanlar koklamadan almasın derim. Tester ürünlerde bu koku hissedilebilir mi, onu da bilmiyorum.

Rimmel London Stay Glossy Lip Gloss_120 Non-Stop Glamour
Rimmel London Stay Glossy Lip Gloss_120 Non-Stop Glamour
Her açıdan güzel olan bu glossun benim için tek bir eksisi var; bu gloss yapışkan değil ama uzuyor benim dudaklarımda. Konuşurken ağzımı açıp kapadıkça, iplikçikler halinde iki dudağım arasında uzuyor. Kesinlikle yapışma hissi uyandırmıyor, rahatça kapatıp açabiliyorum dudaklarımı ancak ve ancak aynada fark edebildiğim bir durum bu. Böyle bir sorunu benden başka yaşayan var mıdır ya da ben mi yanlış bir şey yapıyorum bilmiyorum... :)

Nude ruj kullandığımda, mat ruj sürüp, dudağıma kapatıcı sürülmüş gibi gezmeyi sevmiyorum. Eğer rujum ışıltılı ya da pembe/şeftali tonlu bir nude değilse bu tür nude glossları tercih ediyorum. Siz de zaman zaman, mat nude'lar yerine böyle glossları tercih ediyor musunuz?

Sevgiler,

*Çekilişimiz sona erdi. Gösterdiğiniz yoğun ilgiden dolayı teşekkür ederiz. Hem katılım sayısı, hem de artı haklar biraz fazla olduğu için, kontrol etmemiz ve kazananı açıklamamız biraz zaman alacak. Bir kaç gün içinde blogumda sonuçları bulabilirsiniz. Anlayışınız için teşekkür ederim. 

23 yorum:

  1. Dudaginin renk tonu ne kadar guzel:( ben bu ruju sursem seffaf gibi dururdu:)
    Cok guzelmis, ama lipsglosslarin cogunda o his oluyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslü Günlüğüm, aslında çok zor bir tonu var dudağımın; koyu bir gül kurusu gibi! Açık renk ruj ve glosslarda biraz sıkıntı oluyor. Teşekkür ederim güzel sözlerin için. :)
      Bende açıp kapatırken ağzımı, kısa bir yapışma hissi oluyor genelde ama iplik iplik uzamayı sanıyorum ilk kez bunda yaşıyorum... Hani dişini fırçalayıp, ruj sürünce olur ya bazen; aynen öyle bir durum. :)

      Sil
    2. Tekrar okurken yorumunu dudagimdaki glossu kapatip actim otomatik olarak hihi:)
      Anladim demek istedigini belki rujun yapisindandir:)

      Sil
  2. çok tatlı bi rengi varmış güle güle kullannnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim franchising, daha güzelleri senin olsun. :)

      Sil
  3. Ben aldığımdan beri bu glossu kullanıyorum! Bayılıyorum kendisine. Nude rujların üzerinde gerçekten bir başka güzel! İKi gündür de favori ikilim "The Balm Mai Billsbepaid ve Rimmel Non Stop Glamour" :) Bu arada, yapısı yoğun; ama bende o uzama sorunundan olmuyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah, tam da tek başına biraz ölgün olan rujlarla süper oluyor! :)
      Belki tek başına kullandığım zamanlarda oluyordur, ruj üstüne tekrar deneyeyim ben...
      Sen de güle güle kullan. :)

      Sil
  4. güle güle kullan canım.. dudak rengi koyu olanların sıkıntısı her rengi süremezler.. renk sende pembe durmuş ama güzel görünüyor.. sen anlattıkça yapışkanlığını içim bir hoş oldu..sanki ben sürmüşüm gibi oldum:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil, teşekkür ederim. :)
      Aslında yapışkanlık yok, sadece görüntüsel bir uzama var. Ama Başak'ın yorumu üzerine, ruj üzerine uyguladığımda uzamanın olmayacağı gibi bir ümit doğdu içime. Tekrar deneyeceğim. :)

      Sil
  5. ben bu tür rujları sürerken benzer tondaki diğer rujlarla karıştırıyorum o zaman daha güzel duruyor ve kalıcı oluyor..denemeni tavsiye ederim...dün yeni birkaç yazı yayınladım saç boyası ile ilgili bakar ve yorumlarsan sevinirim..öpüyorumm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, çok haklısın! Ben de genellikle öyle kullanıyorum aslında...
      Saç boyası yazına bu gece bakacağım, şu çekilişin kontrolleri ile meşgulüm de... :)
      Sevgiler,

      Sil
  6. böyle gold ışıltılı glossları çok seviyorum ama senin tam tersine benim dudağımın hiç rengi yok ve tek sürünce bende de ölü gibi duruyor :)Ama hem koku hem de yapışkanlık olayı fena..ben kullanamam hayatta!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm, evet seni ölü gibi gösterdiğini tahmin edebiliyorum. Kokudan hoşlanmıyorsan, bu ürün maalesef kokulu.

      Sil
  7. Rengi çok tatlıymış. Glossları bende çok seviyorum. Keşke biraz da kalıcı olsalar. Hemen uçup gidiyor sanırım yiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kybele Renkleri, rengi gerçekten çok zarif. Kalıcılığında da çok sorun yok aslında. Deneyebilirsin bence. :)

      Sil
  8. bende de var aynı renkten,çok seviyorum rengini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok hoş bir rengi var Pericim, ben de seviyorum. :)

      Sil
  9. Herkese bu kadar güzel yakışmaz, senin dudaklarının rengi güzel göstermiş bence ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. j.d. çok utana sıkıla yayınladım yorumunu... :)
      Çok teşekkür ederim, senin güzel görüşün...
      Kızardım, kaçıyorum! :D

      Sil
  10. Güle güle kullan, benimde çok beğendiğim renklerden bir tanesi, belki aynı tonda bir rujla kullanırsan glossun rengini yakalayabilirsin.. Ama yinede çok yakışmış sana da .. tekrardan iyi günlerde kullan.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Carpe Diem, çok teşekkür ederim. Evet, rujların üstünde kesinlikle daha iyi ve o bahsettiğim uzama sorunu da ortadan kalkıyor büyük ölçüde! :)
      Sevgiler,

      Sil
  11. rengi harika güle güle kullan benim blogumada beklerim
    kelebeketkisi39.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebek Etkisi, teşekkür ederim. Hemen bakıyorum bloguna... :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.