13 Şubat 2013 Çarşamba

Makyaj Çantamın İçindekiler - Mim

Günün üçüncü yazısından herkese merhaba,

Bugün makyaj çantamın içindekilere göz atacağız. Makyaj Blogum mimlemiş beni, teşekkür ediyor ve hemen mimi yapıyorum. 

Ben şu anda çalışmadığım için bütün gün dışarıda kalmıyorum genellikle... Kısa süreli çıktığım zaman da çok az sayıda ürün alıyorum yanıma, tazelemem gerekmediği için. Ancak uzun süre dışarıda kalacaksam veya iş görüşmesi gibi önemli bir iş için dışarı çıkmışsam, makyajımın bozulma, akma olasılığına karşı daha fazla ürün alabiliyorum yanıma. İşte öyle bir güne örnek teşkil edecek şekilde hazırladım makyaj çantamı sizler için...

Fotoğrafları dün akşam çektiğim için çok net değiller, kusura bakmayın.

Makyaj Çantamın İçindekiler_Mim
Makyaj Çantamın İçindekiler_Mim
 Laura Mercier deluxe boy sabitleme pudramı alıyorum yanıma, küçük olduğu için yer kaplamıyor. İçindeki ürün bittiğinde, içine başka pudradan doldurarak, ambalajını kullanmayı planlıyorum. 
Avon kabuki fırçam, hem pudrayı güzel uyguladığı, hem minik olduğu, hem de bir kılıfı olduğu için yanımda geliyor. 
 Lancome Le Crayon Kohl göz kalemim de en sevdiklerimden... Makyajımın akma olasılığına karşı benimle.
Kajal marka, ne ince uçlu likit eyelinerım da her daim benimledir...
Lancaster krem allığım (yazısı yakında) ve tazeleme için Sigma F55 duo fibre fırçamRossmann kalem farlarım, Nivea lip balmım, Flormar ışıltılı dudak kalemim (eskiden detaylı bir yazısı ama yanlışlıkla silinen yazılardan o da...), Garnier roll-on göz altı kapatıcısı, Sebastian Trucco blending fırçam (makyajım bozulursa parmaklarımla girişmeden düzeltebilmek için), Deborah nude rujum ve Görkem'in hediyesi Rimmel nude glossum (yazısı bu hafta blogta) makyaj çantamın içinde yerini alanlar...

Makyaj Çantamın İçindekiler_Mim
 Unutmadan, çantamı da Rossmann'dan almıştım ve çok seviyorum. Hatta aldıktan kısa bir süre sonra fermuarı sökülerek, çantadan ayrıldı. Ama oturup diktim ve kullanmaya devam ediyorum! <3

Makyaj Çantamın İçindekiler_Mim

Ben de bu mimi eğer yapmamışlarsa, Serpil Şahin, 7-24 Makyaj, Makyaj Fırçam, Mor MenekşeGlow TwistAudreyin Şekerleri, Powderpuff Buket ve Luna'ya gönderiyorum. 

Yazmamı istediğiniz bir ürün varsa yorumlarda belirtin lütfen. 

Sevgiler,

20 yorum:

  1. avon kabuki fırçam o kadar kötüydü ki atmıştım :/ demekki benimkisinde bir sorun varmış :)
    ben hiç makyajımı tazelemem bile, rujum hariç tabiki. :)
    makyaj çantana ve fırçalarına bayıldım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, gerçekten mi?! Benimk ilk günden beri çok iyi, çok memnunum. Bir daha şans vermelisin bence.
      ben de genellikle tazelemeyeceğim şekilde yapıyorum ama iş görüşmesine vs giderken, yaz bozulursa diye yanıma alıyorum bazı ürünleri...
      Makyaj çantamı ben de çok seviyorum, çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Ayol bu mimi niye bana da göndermedin?ühü ühü
    Hoş,Başakda bu mimi yapacak zaman nerede?
    Şaka bir yana tüm ürünlerini güzel günlerde keyifle kullan canımcım,öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaaa, nasıl göndermedim, iyi baktın mı?! :P
      Sen de mimlendin şekerim, sen sürekli yazmıyorsun yoğunsun diye mimlememiştim seni ama hemen editledim yazıyı! :D
      Teşekkür ederim Başakcım, ben de öpüyorum.

      Sil
  3. Teşekkür ederim, seve seve yaparım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Luna'cım çok teşekkür ederim. Merakla bekliyorum makyaj çantanın içinden ne kadar orijinal ve güzel ürünler çıkacağını... :)Kapatıcılarını yanından ayırmadığından eminim! :)

      Sil
  4. Allah en sevdiğim mimlerden biri beni kimse mimlemiyordu teşekkür ederim Tannesiciğim sen düşünmüşsün:)Garnier roll-on benim de vazgeçilmezlerimden en yakın zamanda yazacağım ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayselcim çok sevindim bu mimi istiyor olmana! :) Ben teşekkür ederim esas.
      Garnier roll-on olmadan olmaaaazz! :)
      Merakla bekliyorum. <3

      Sil
  5. Teşekkürler canım mim'i yaptığın için...ne kadar çok ürün taşıyorsun :) Ayrıca çantanda çok şirinmiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim mimlediğin için. :)
      Bunları nadiren iş görüşmesine giderken falan alıyorum yanıma. Ya gözüme bir şey kaçar eyelinerım akarsa, ya aktığı yeri silemezsem kapatıcı gerekirse, ya parlarsam vs vs diyerekten çantayı dolduruyorum. Diğer günlerde dudak kalemi, balm, ruj ve eyeliner yeterli oluyor... :)

      Sil
  6. bende çantaya bayıldım beni unutmadığın için tekrar teşekkür ederimm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mervecim. Rica ederim, unutur muyum? Her mimde sevdiğim arkadaşlarıma yer vermeye çalışıyorum. :)

      Sil
  7. Teşekkürler tatlım yarın hemencik resim çekip bloguma koyicim.:)

    YanıtlaSil
  8. Rimmel gloss yazısı bekliyorum senden Tannesi:)

    www.seregonsworl.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoları hazır, bugün yarın yazısını da hazırlayacağım seregon. :) Sözümü unutmadım. :)

      Sil
  9. bayılırım böyle mimlere hemen çantamı düzenleyip çekeyim resimlerini de yazarım 1-2 gün içinde.. teşekkürler.. bu arada senin çantada harikaymış.. avon mini kabukiyi ben de çok kullanırım.. fena değil ama tüyleri biraz daha yumuşak olabilirmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey ben teşekkür ederim, heyecanla bekliyorum makyaj çantanı görmeyi! :D
      Teşekkürler, ben çantamı çok seviyorum. 6 TL'lik bir çanta ancak bu kadar güzel olabilir herhalde! :)
      Avon fırça konusunda söylediklerine katılıyorum; keşke birazcık daha yumuşak olsaymış...

      Sil
  10. buldunuz çıtır blogger ha bire mimleyin bakalım..çok mersi canım makyaj çantamı görsen gülmekten ölürsün..ben yanım işimi pek taşımam da..ama senin için hemen çekip gönderiyorumm...
    senin çantan da gayet hoşmuş...
    öptüüüümmmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adettendir, yeni açılan blogları da mimleyeceksin ki tanıtıma katkımız olsun. :)
      Tahmin edebiliyorum. benim de maksimum budur herhalde; yoksa ben de yanımda çok gezdirmiyorum. :)
      Teşekkür ederim ben de öpüyorum.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.