13 Şubat 2013 Çarşamba

Pastel Oje No: 16

Günün ikinci yazısından merhaba,

Pazartesi günü yazdığım yazıda istek alan ürünlerden biri de Pastel 16 numaralı ojeydi... 

Pastel Oje No_16
Pastel Oje No_16 Tek Kat

Bu ojenin rengini tarif etmek için çok düşündüm ama sonunda buldum; bu oje tunç metali renginde! Birz metalik gri, biraz altın tonu, biraz da bronz tonu karışımı... 

Simli bir oje... Bu sayede çok kolay kuruyor. Kuruduğunda hafifçe pütürlü kalıyor ama son kat cilası sürmeden de rahatsız etmez. Dayanıklılık konusunda ise çok başarılı. 

Pastel Oje No_16

Pastel Oje No_16

Hemen her türlü kıyafete/makyaja uyması, simli olmasına rağmen abartılı durmaması nedeniyle joker sayılabilecek renklerden! Çıkarırken de diğer simliler kadar zorlamıyor. 2 katta tamamen opak oluyor ama tek kattaki duruşu da kısa tırnaklarda gayet iyi. 
Pastel Oje No_16 / 2. Kat
Oje konusunda kararsız kaldığınız dar vakitlerde hemen kendisine imdat diyebilirsiniz! :)

Pastel ojeleri kıvamı, opaklığı, kalıcılığı, renkleri ve fırçası bakımından çok sevdiğimi daha önce söylediğim için, bu sefer sadece not düşmek istedim. :)

Sevgiler,

*Çekilişimde son 2 gün! Katıldınız mı? Katılmadıysanız sizi hemen böyle alalım.

4 yorum:

  1. bak böyle bakınca çok hoşuma gitti güzel renkmiş halbuki evde beğenip de süremedim bir türlü.. dur eve gidince bir arayım şunu nereye tıkmışım..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı senin gibi, alıp atmışım bir kenara. Geçenlerde fark edip denedim ve gözlerime inanamadım! kesinlikle ikinci katı da sür ve ondan sonra karar ver Audrey. Benim sık kullandığım ojelerim ayrı bir kutuda duruyor, bu ojeyi de hemen o kutuya transfer ettim. :)
      Hele uygun renkte yüzüklerle enfes duracağından eminim! :)

      Sil
  2. çok seviyorum bu rengi ben. çok gösterişli ve ilginç duruyor .

    ojeleri seviyorsanız bloguma da beklerim

    www.eatpolishlove.blogspot.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerine aynen katılıyorum. Hem gösterişli, hem sade şık bir oje bu!
      Ojelere şu ara çok yer veremesem de çok seviyorum aslında... Blogunu takibe aldım, hoş bir blog sahiden! :)
      Sevgiler benden de... :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.