12 Şubat 2013 Salı

Pembe Ruj Dosyası: MAC Frost Angeldish Lipstick

Herkese merhaba,

Dün paylaştığım yazıda, hemen herkesin görmek istediği ürünlerden biri MAC rujumdu... Bu ruj hem nude, hem pembe! Ve hatta şeftali ve dore tonlar da taşıyor. Artık üretimde olmayan Angeldish'i, en iyi şöyle özetleyebilirim: Nars Or.gasm'ın ruj versiyonu! :)

MAC Frost Lipstick_Angeldish

Dore tonları ağır bastığı için kendi başına star olabilecek bir ruj değil. Bu dore ışıltılar baskın olsa da (ve evet unutmayalım frost bir ruj bu, soğuk ışıltılara sahip, buzlu görünümde bir ruj...) onu sıcak ya da gösterişli yapmıyor. Koyu göz makyajlarının, koyu allık uygulamalarının ruju! Bronz tende çok şık duracağı muhakkak!
MAC Frost Lipstick_Angeldish
Şu an üretilmiyor fakat ebay'de yüksek rakamlara bulmak mümkün. Fahiş fiyat ödemeye değer mi, bence değmez ama çok hoş bir renk. Nars Or.gasm muadili başka markalarda da bulunabilir bence. :) Ben bir arkadaşımdan edindim bu ruju, o günden beri de severek kullanıyorum. Ama açıkçası uğrunda açık arttırmalara falan girmezdim.

MAC Frost Lipstick_Angeldish

Sizin böyle hem sıcak tonlarda, hem soğuk ışıltılı rujlarınız var mı? Ya da bu renge muadil olabilecek bir renginiz?

Sevgiler,

7 yorum:

  1. renk orgasma benziyor ama soğuk tonlu olduğu için zaten benim kalemim değil.. ben zaten daha sıcak ışıltılı olan super orgasm kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sıcak tonlu nude rujların üzerine sürerek, karıştırarak kullanıyorum Audrey. Ama Or.gasm'ın ruju olsa bu olurmuş herhalde! :)

      Sil
  2. renk çok güzel..önceleri frost rujları beyaz tenimden dolayı tercih etmiyordum, ancak dediğin gibi baskın göz makyajlarıyla gayet güzel kullanabiliyorum.Sanıyorum elimde buna çok benzeyen bir Clarins var.Eve gidip bakıcam :)Fiyatı konusuna gelince, eskiden bir ruja veya allığa aşık olup paraya kıyabiliyordum. Ancak şimdi hergün onlarca birbirinden şahane yeni ürün çıkıyor, reklam kaynaklı çılgınca tüketim sözkonusu ,hepsine yetişmek imkansız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Nilgün! Sürekli 1-2 renk ruj kullansam, bir kırmızı bir pembe al Chanel'den Dior'dan gitsin ama bizim gibiler için çok da gerekli değil bence. Bugün ayılıp bayıldığımız renge, 1 ay sonra bakmıyoruz bile! :/
      Ben de sevmiyorum soğuk rujları ama ya karıştırarak ya da koyu göz makyajları ile kullanıyorum. :)
      Clarins benziyorsa buraya yazarsın değil mi? :)
      Öpüyorum.

      Sil
    2. tabii akşam bakıp hemen yazacağım :)

      Sil
  3. Banada kisin beyaz tenime frost rujlar gitmiyor ama yazin hafiften bronzlasinca hicte fena durmuyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazın çok yakışır sana, zaten allığı da enfes duruyor yüzünde; ben şahidim! :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.