25 Şubat 2013 Pazartesi

Sephora Far Choco Excess No:19

Uzun bir aradan sonra merhaba!

Geçtiğimiz hafta pek yazamadım bloga. Zira iş görüşmelerim vardı yoğun bir şekilde. Görüşmeler sonucunda el sıkıştım ve ben siz bu yazıyı okurken, yeni işimin ilk gününde çalışıyor olacağım. :) Yine bu sebeple bloga çok sık yazamayabilirim ama toparlayabildiğim kadar, hafta sonları yazı stoklamaya çalışacağım.

Aaa, ama unutmadan size bir şey anlatmak istiyorum. Cumartesi günü vesikalık fotoğraf çektirmek için dışarı çıkmıştım. Yolda birisi beni durdurdu ve blogumu (hem de taaa kişisel blog zamanlarımdan beri) okuduğunu, videolarımı izlediğini, beni tanıdığını söyledi. Bu ilk defa başıma geldiği için çok şaşırdım ve mutlu oldum. Sevgili Gökçe'ye buradan sevgi ve selamlarımı gönderiyorum. :)

Bunu da söyledikten sonra ürünümüze geçmenin vaktidir... :)



Sephora'nın tekli farlarından 19 numaralı renk bol simli bir kahve tonu. Sıcak bir renk, simleri iri taneli. Bendeki kırılmıştı, presleyerek kurtardım. Kırılmadan önceki halini görebilmeniz için internetten bir görseli de yukarıya ekledim.




Rengini rahat veren bir far, koca koca simleri var ama buna rağmen uygulaması çok zor değil. Kalıcılığı tek başına çok başarılı değil ama far bazı ile birlikte oldukça iyi. Simleri uygulama sırasında dökülme yapıyor. Bu nedenle bu farı kullanırken önce göz makyajımı, sonra ten makyajımı yapıyorum. 



Fotoğraflarda da görüldüğü gibi, tendeki duruşu, ambalajındaki kadar kremsi değil aksine kum gibi! Ama kendi içinde öyle yansımaları var ki, sanki gölgeli bir makyaj yapmışsınız gibi efekt veriyor. Aslında içindeki simleri onu ışıldayan bir far değil de, daha çok yanar dönerli bir far yapıyor. Sephora farların diğer renkleri de bu kadar iri simli ve tende kum tanesi gibi mi duruyorlar bilmiyorum ama eğer bu renk gibi kendinden gölgeli bir kaç renk daha bulursam almak isterim.

Sephora farlar hakkındaki görüşlerinizi ve deneyimlerinizi öğrenmeyi çok isterim.

Sevgiler,

* Yorumlarınızı eskisi kadar hızlı yayınlayıp, mesai saatlerinde yanıtlayamayabilirim. Hoşgörünüze sığınıyorum.

8 Mart Dünya Kadınlar Günü için indirimlr.com ile düzenlediğimiz çekilişe halen katılmadıysanız, buradan katılabilirsiniz!

20 yorum:

  1. İşe başlamanıza inanın çok sevindim.Hakkınızda hayırlı olur inşallah.İlk yorumum size uğur getirsin.Bu marka hiç kullanmadım.Ama rengi çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba, çok teşekkür ederim. :) İnşallah güzel olur her şey!
      Renk güzel evet ama simlerdeki dökülme sorunu biraz can sıkıcı...

      Sil
  2. Bende de bunun bronz tonlusu var :) bazsiz ucuyor ama bazla idare eder:) galiba bir daha almazdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslü Günlüğüm, mat renkleri nasıldır acaba? Bir de mat mı denesek? :)

      Sil
  3. çook güzelmiş rengi.. bir tane böyle tekli sephora kullandım o da çok çabuk taşlaştığı için çok da memnun değildim.. ama bunun yapısı daha kremsiye benziyor taşlaşma yapmaz heralde..
    ilk iş gününde başarılar diliyorum canım sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, taşlaşma mııı? o.O
      Bunun yapısı kremsi değil, öyle görünüyor ama daha çok biraz sertçe kum taneli gibi sıkıştırılmış far gibi diyebiliriz. Sanırım rengin yanar dönerli olmasından dolayı kremsi görünüyor sanırım. :)
      Güzel dileklerin için teşekkür ederim. :)
      Sevgiler,

      Sil
  4. Kuzum iş olayına o kadaar çok sevindim ki Allah tamamına erdirsin inşallah:) Bende de bir tane farı var o da kahve tonlu ama mat gerçekten güzeller:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayselcim, çok teşekkür ederim; darısı başına inşallah.
      Bu simli olan dökülme yapıyor, matlarının yapılarını çok merak ettim sen böyle söyleyince... Blogunda yazısı var mıydı?

      Sil
    2. Amiin:) yok canımcım ama yazacağım:)

      Sil
  5. Yeni işin hayırlı olsun cnm:) ben sephora'nın tekli farlarını çok beğeniyorum.Özellikle böyle simli yansımaları olanlar çok hoşuma gidiyor ama uygulama sırasında göz altıma o simler çok fazla döküyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim, daha iyileri sana olsun. Islak mı kullansak acaba? O zaman dökülmesi kesilir mi ki? :/

      Sil
  6. hayırlı uğurlu olsun canım. çok çok sevindim:)) farın rengi çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajlı kareler, çok teşekkür ederim. :)
      Rengi güzel ama kullanımı zor be canım ya... :)

      Sil
  7. İşin hayırlı olsun. Mutlu olcağın başarılı olacağın uzun soluklu bir iş olur umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begüm kara, çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. İnşallah söylediğin gibi harika olur her şey!
      Sevgiler,

      Sil
  8. Canım, işin hayırlı uğurlu olsun, başarılar iyi şanslar. Umarım iyi geçmiştir bugünün.
    Farın rengi çok güzelmiş, benim de kırılmış bir farım var ama daha presleyemedim, bir alkol bulaydım iyiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacım teşekkür ederim, darısı tez vakitte başına olsun inşallah.
      Farın rengi güzel evet keşke simleri de dökülmeseydi...
      Ben eczaneden, ecza dolapları için satılan ufak şişeden alıyorum 5 TL'ye, hiç sorun olmuyor. Evde bulunması çok iyi oluyor.
      Öpüyorum.

      Sil
  9. rengi çok güzlmiş:)
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.