27 Şubat 2013 Çarşamba

Sephora Kalem Far 505 & 511

Hafta ortasından merhaba,

Yeni çalışma düzenime alışmaya çalışıyorum. Hafta sonundan hazırladığım taslaklarımdan destek alıp, bu hafta kurtarmaya çalışıyorum, umarım diğer haftalarda da aynı tempo ile devam edebilirim. Tek sıkıntım, hava aydınlıkken evde olamıyor olmam. Bu da fotoğraf stoklarımın çabuk tükenmesi demek. Neyse, öncelik işim olmak üzere, buna da bir çözüm bulurum diye umuyorum. Zaten günler hızla uzuyor! :)


Bugün Sephora kalem farlardan elimde olan iki rengi, 505 ve 511 numaralı rengi tanıtmak istiyorum size... 


505, soğuk tonlu, biraz metalik bitişli ve leylak alt tonu da içeren bir açık pembe. Aydınlatıcı renk olarak kullanmaya çok müsait. Uygulaması yumuşacık, çok rahat. kalıcılığı bazsız çok iyi değil ama bazla ve hatta baz olarak kullanıldığında iyi. Göz pınarı ve kaş altında çok hoş duruyor.


511 ise yanar dönerli bir metalik gri, hatta füme rengi. Işığa göre boyutlanan bir renk. Altına bir baz kullanılırsa, aydınlatıcı renk dışında başka bir fara ihtiyaç duymadan kendi başına gölgeli makyajlar ortaya çıkartabilecek bir performansa sahip.


Kalem farlar, toz farlar kadar dayanıklı olmuyorlar ama özellikle de dar vakitlerde yapılan "eyvah geç kaldım makyajı" ya da iş yerinde "yüzüm çok renksiz, makyajsız gezmeyeyim bari" makyajlarına veyahut hafta sonlarında bir kaç saatlik dışarı çıkmalarda, uzun uzun dayanıklılık aramadığım günlerde ideal oluyorlar. Daha evvel Rival de Loop kalem farlarıma da bayıldığımdan bahsetmiştim size...

Siz de sever misiniz kalem farları? Lütfen görüşlerinizi benimle paylaşın.

Sevgiler,

* Yorumlarınızı eskisi kadar hızlı yayınlayıp, mesai saatlerinde yanıtlayamayabilirim. Hoşgörünüze sığınıyorum.

8 Mart Dünya Kadınlar Günü için indirimlr.com ile düzenlediğimiz çekilişe halen katılmadıysanız, buradan katılabilirsiniz!

14 yorum:

  1. ben oldum olası sevemedim bu kalem farları. klasik farlara devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozlem, sipsak makyajlarda rahat oluyor diye seviyorum ben. :)

      Sil
  2. özellikle griyi çok beğendim.Sephora'nın bazı ürünlerinden memnun kalmayınca, farklı ürünlere de elim gitmiyor bir süredir. Ama şans vermek lazım :)) Eskiden siyah dışında kalem kullanmazdım, ama yaklaşık 1 yıldır renkli kalemler vazgeçilmezim.Hem far, hem baz herşeye kullanabiliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgun, al benden de o kadar! Sephora'nin rengi ayrismis ojelerini gordukce sinir oluyorum mesela... Renkli kalemler 1-2 yildir benim de surekli elimde... :)

      Sil
  3. Gri olana bayıldım canım. gözde yanma sulanma yaptı mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goz icine gelmedigi surece sorun yok. :) Pembe de en az gri kadar guzel gercekten!

      Sil
  4. böyle kalın kalemlere ben de bayılıyorum.. ve bu karanlıkta eve dönme sorunu bütün çalışanlarda var şimdi günler uzamaya başladı da biraz rahat edebildik ama üzülme yaz geliyor rahata ereceğiz yakında..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok buyuk rahatlik bu kalem farlar...
      Gunler uzasin artik lutfeeennn! :)

      Sil
  5. Koyu renk olanı çok sevdim. Yanardönerli renkler çok hoşuma gidiyor tek malzemeyle çok renk :)) Tam benlikmiş.. Güle güle kullan canım. Yeni işin hayırlı uğurlu olsun. Umarım herşey istediğin gibi olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kybele Renkleri cok tesekkur ederim. Yanar donerli renklere ben de bayiliyorum! :)
      Guzel dileklerin hepimiz icin gercek olsun...

      Sil
  6. Bende denemek istiyordum, güzel gözüküyorlar, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gorundukleri kadar guzeller, denemelisin. :)
      Ben tesekkur ederim.

      Sil
  7. kalem farlar hep toplanıyor benim gözümde :( ama pembeyi çok beğendim bahara uygun aydınlık pırıl pırıl :)
    Ayrıca seni MİM ledim... Sevgiler...

    http://denizdenerde.blogspot.com/2013/03/ben-kimim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de toplaniyor ama kisa sureli makyajlarda idare ediyorum. :)
      Mim icin tesekkurler en kisa surede yapacagim.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.