14 Şubat 2013 Perşembe

KAPANDI - Tannesi YSL Fondöten Çekilişi Yapıyor!

Arkadaşlar herkese merhaba,

Uzun süredir blog camiası içerisindeyim ve bir yılı aşkın süredir bu blogu yazıyorum. Ve nihayet benden uzun süredir beklenen çekilişi düzenliyor ve bunun müjdesini vermekten mutluluk duyuyorum! :)

Bu fotoğrafta gördüğünüz 100 TL değerindeki Yves Saint Laurent Teint Resist fondöten sizin olsun ister misiniz? (makeupalley'deki notu 4.1) Eğer cevabınız evetse, indirimlr.com ile düzenlediğimiz çekilişimize katılın, şartları yerine getirerek aşağıdaki formu doldurun, teninize uygun olan rengi seçin, MissPera'dan alıp, size göndereyim!

Biraz size bu siteden bahsetmek isterim. Sıklıkla alışveriş yaptığımız kaliteli markaların içinde bulunduğu indirimlr.com'da, bu markalardan alışveriş yaparken indirim kazacağımız kupon kodları yer alıyor. Mesela, MissPera'da ürünü seçtiniz ve ödeme sayfasına gittiniz, ödeme sayfasında indirim kupon numarası kısmı oluyor. O zaman hemen buradan kodu alabiliyorsunuz.


Bu çekilişimiz sonlanmıştır. Kazanan talihliyi bu linkten öğrenebilirsiniz: http://tannetanne.blogspot.com/2013/02/ysl-fondoten-kazanan-belli-oldu.html

96 yorum:

  1. şartları tamamladım sonuçları heyecanla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Arkadaşlar!
    Sevgili Tannesi Hanım'a bu güzel çalışmada bize destek olduğu için çok teşekkür ediyor, tüm katılımcılara bol bol şans diliyoruz! İndirimlr sizin siteniz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül Hanım, ben teşekkür ederim. Sizinle birlikte bu çalışmayı yapmak benim için de zevk!
      Ben de tüm katılımcılara bol şanslar diliyorum!

      Sil
  3. şatlar tamam
    tefafuk_tuba@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol şans diliyorum!
      Bu arada forma mail adresi kısmını eklemeyi unutmuşum, sayende fark edip, hemen ekledim. Teşekkürler! :)

      Sil
  4. Şartlar tamam:) ulaşmak için elif-29-06-2009@hotmail.com hayırlı olsun:) herkese başarılar:)

    YanıtlaSil
  5. herşeyii yerine getirdiiiim :) bütün +1 lerden hak kazandım ınsallah :) sıra sanslı olmada başarılar dilerim arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didem, çok teşekkürler. Bol şans diliyorum! :)

      Sil
  6. selam
    sosyal hesabım yok face ve twitter şartlarını yerine getiremiyorum. Bu şekilde katılsam olur mu?


    www.buneguzellik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem, diğer katılımcılara haksızlık olmaması bakımından, facebook şartı zorunlu. Twitter zaten +hak için... Bir arkadaşınn facebook'u ile izlemeye alsan, onun adını versen? Zorunlu şart olduğu için, elimden başka türlüsü gelmiyor şu anda, üzgünüm... :(

      Sil
    2. ok yarın bir arkadaşıma rica edicem. tekrar yazarım. teşekkürler :))

      Sil
    3. Rica ederim Özlem, umarım ayarlayabilirsin. :) Katılabilmeni çok isterim.

      Sil
  7. şartlar tamadır , ger,ye beklemek kaldı :)

    YanıtlaSil
  8. Şu ahir ömrümde YSL istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şans seninle olsun Seçilciğim! Hepinize verebilmeyi çok isterdim... :/

      Sil
  9. katıldım...merakla sonucu bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nilgüncüğüm. Ben de çok heyecanlıyım! :)

      Sil
  10. formdaki bütün herşeyi yaptım tannesi abla inşallah doğru yapmışımdır
    çok çekilişe katıldım bana bişi çıkmadı ama şansımı deniyim dedim inşallah tutar
    bu arada videolarını youtubedan izliyorum severek hemde :) inşallah hiç bırakmazsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe teşekkür ederim katılımın ve güzel sözlerin için. Bol şans diliyorum çekilişte sana. :)

      Sil
  11. Merhaba,

    Tüm şartları yerine getirdiğimi umarak formu doldurup gönderdim. Umarım şansım yaver gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkleri henüz kontrol etmedim ama şartlar tamam gibi görünüyor. :)
      Teşekkür ediyor ve bol şanslar diliyorum! :)

      Sil
  12. merhabaaa tüm şartlar tamam :) Çekiliş vasıtasıyla keşfettim sizi ama bundan sonra takipteyim dolu doluymuş blogunuz ne güzel tebrikler:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feyza, katılımın için çok teşekkür ederim. Beğenmene çok sevindim. :)
      Çekiliş için bol şanslar! :)

      Sil
  13. Merhaba,
    Tüm şartları yerine getirdim. Umarım becerebilmişimdir. Takipçinizim. Güzellik ve makyaj bloglarından çok şey öğreniyorum. Ben de en kısa zamanda blogger olacağım, hazırlıklarım devam ediyor. Sizin blogunuz da hediye de harika. Herkese iyi şanslar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağla çok teşekkür ederim, hem katılımın hem güzel sözlerin için. Hoşgeldin bloguma. En kısa sürede sen de açarsın blogunu umarım... :)
      Çekilişte bol şans!
      Sevgiler,

      Sil
  14. Haklar konusunda pek bonkördün tannesi +8 ile katıldım heheh :) Şu çekilişlerde dönmeyen şansımı insallah senin çekilişte yenerim :)) Güzel bir çekiliş devamını dileriz :p
    Sevgiler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kermit Alemlerde, teşekkürler katıldığın için. :) Bol şans diliyorum sana...
      İlk çekilişimde güzel bir hediye vermek istedim. Umarım devamı da gelir. :)
      Sevgiler benden de... :)

      Sil
  15. Tannesicim ben de katılmaya çalıştım umarım olmuştur,fazla hakla katılmadım,şanslı olana çıksın,görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuş olmuş, teşekkürler canım. Seninle birlikte, tüm katılanlara bol şans diliyorum! :)

      Sil
  16. heyecanla bekliyorum canımcım:) öptüm çok

    YanıtlaSil
  17. şartları tamamladım sabırsızlıkla beklemekteyim.Sevgiler (:

    YanıtlaSil
  18. +1'lediğimizi gösteren linke ulaşmak benim için meşakkatli de olsa, oldu sanırım bu iş :)
    Çekiliş için teşekkürler Tannesi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kolaymış değil mi? Sadece Google+ profiline alışkın olmayınca, ilk bakışta karışık görünüyor. bana da öyle olmuştu. :)
      Katılım için ben teşekkür ederim. Bol şans! :)

      Sil
    2. Evet dediginiz gibi alismadigimizdan:) Formu iki kere gonderdim ilkinde yanlis link verdigimden, umuyorum ki zorluk cikarmaz size. Sevgiler..

      Sil
    3. Sevgii Madam, insanlık hali olur öyle şeyler. Hiç problem değil. Zaten hepsi kontrol edilecek tek tek, hatalı olan kayıtları devre dışı bırakacağım. Yanlış olan kaydı silerim o zaman. :)
      Sevgiler benden de... :)

      Sil
  19. hangi güzel kıza hediye edicem acaba..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. ben de katıldım,hadi bakalım :)

    YanıtlaSil
  21. Katıldım ki :) Hayırlı uğurlu olsun bana da sana da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevdacım. Bol şans diliyorum sana.
      Öpüyorum. :)

      Sil
  22. şartları tamamladım, heyecanla bekliyorum;*

    ecz_fundaakalin@hotmail.com
    http://funda-moda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. şartlar tamam sonuç bekliorum:)

    YanıtlaSil
  24. Bütün şartları tamamladım.Bi tek twitterim olmadığı için twitte paylaşmadım.blogumdada paylaştım :D Sonucu heyecanla bekliyorumm

    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/2013/02/jelibonbagmllk-m-yapyor.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuana, çok teşekkür ederim. Hemen tüm hakları almışsın zaten. Artık bana şans dilemek, sana da beklemek düşüyor... Bol şans! :)

      Sil
  25. bütün heerrr bi'şeyi yaptım sırada heyecanla beklemek var...inşallah şans bana güler!! :)

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim katılı için. İyi şanslar diliyorum ben de... :)
      Sevgiler,

      Sil
  27. Şartlar yerine getirildi.Herkese bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  28. Hepsini yaptım :) Herkese başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  29. Merhaba:)
    Şatları yerine getirdim; fakat google+ ı pek anlayamadım, umarım doğru yapmışımdır:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asumanasuyum, google profilinde +1'ler yazan kısma tıklayıp, onun linkini vermen gerekiyor bana. Ne yazık ki bu şekliyle göremiyorum, linkler hatalı olmuş. +1'lerin google profilinde görülemiyor. :(
      İstersen yeniden giriş yapabilirsin, hatalı kaydı silerim. :)
      Bol şans!

      Sil
  30. slmlar
    tüm şartları tamamladım umarım formu doğru doldurmuşumdur
    inci gök

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inciserules, yanlışlıkla yorumunuzu onaylamayı unutmuşum, kusura bakmayın.
      Katılım için teşekkür ederim. Bol şans! :)

      Sil
  31. umarım başarmışımdır bu sefer ilk yaptıgım ve yazdığım çıkmamış ürün çok güzelll ve şans benden yana olurr inşşş

    YanıtlaSil
  32. asumanasuyum, siz misiniz?
    Paylaştım ama link yapıştıramadım demişsiniz. Lİnk vermezseniz göremem. Zaten (belki de beni eklemediğiniz için) profilinizde hiç bir şey göremiyorum. Doğru linki veremezseniz ek haktan faydalandıramam.
    Her iki kayıtta isminizden mail adresinize kadar her şey farlı ve her iki kayıt da hatalı!
    Facebook2ta paylaştım demişsiniz, verdiğiniz link sizin paylaşımınıza ait değil! indirimlr'in kendi paylaştığı sayfa! Birinden birinde doğru link verebilseniz çok sevineceğim. Yardımcı olmak istiyorum ama link yapıştırmanız gereken yere "paylaştım ama buraya yapıştıramadım" yazdığınızda ne yazık ki bir şey yapamıyorum. :/
    Yukarıdaki siz yanıtımda tarif ettiğim yerden doğru linki bulabilirsiniz. Denediniz mi?

    YanıtlaSil
  33. Asumansuyum ben degelim tekrar deniycem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ok öyleyse. :) Yorumlar gibi formdaki kayıtlar da peşpeşe olunca aynı kişi sandım. Yeni kaydı bekliyorum o halde. :)
      Bol şans!

      Sil
  34. tamam umarım bu sefer başarırımmm :)

    YanıtlaSil
  35. tekrar formu gönderdim umarım linkleri dogru yapmışımdır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer olmuş gibi görünüyor. Bol şans! :)

      Sil
  36. asumanasuyum benim, her şeyi düzeltip tekrar şansımı deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  37. Merhaba:)
    Size de zahmet verdim biliyorum kusuruma bakmayın, google+ ile ilgili düzenlemelerimi yaptım ve formu tekrar doldurdum. Bu sefer de başarısız olmuşsam eğer google+ daki haklarımdan vazgeçiyorum:)
    İyi günler dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Yok estağfurullah, biz zahmet verdik biraz. :)
      Bu sefer olmuş, iyi şanslar! :)
      Teşekkürler,

      Sil
  38. sanırım bütün şartları yerine getirdim liste bayağı bi uzun

    YanıtlaSil
  39. en sevdiğim şeydir fondoten birde ysl olunca değmeyin güzelliğine katıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bayıldığım bir fondöten bu. Bu nedenle bu ürünü hediye etmek istedim.
      Katılım için teşekkürler ve bol şanslar! :)

      Sil
  40. Yanıtlar
    1. :) Didem, şans senden yana olursa, neden olmasın!
      İyi şanslar! :)

      Sil
  41. merhabalar
    şartları tamamladım :) herkese bol şanslar...

    YanıtlaSil
  42. şartların hepsi tamamdır
    :) hayırlısı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbulahu, çok teşekkürler katılım için. Bol şans! :)

      Sil
  43. şartları tamamladım facebook'ta paylaştım :)

    YanıtlaSil
  44. Çekiliş için teşekkürler.Bloğum yok ,onun dışında şartlar tamam.Sonucu merakla bekliyorum.Ayrıca çok güzel makyaj yapıyorsunuz.Sessiz takipçilerinizdenim.Sevgiler.
    Emel
    ece06@rocketmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel, ben teşekkür ederim. Bol şans diliyorum sana çekilişte. :)
      Güzel sözlerin için de teşekkür ederim. Makyajlarımı beğenmene çok sevindim. :)
      Sevgiler benden de... :)

      Sil
  45. Merhaba, göz yapılarımız benzediği için en severek takip ettiğim blog sizin blogunuz. Blogum olmadığı için duyuramadım ama diğer şartlar tamam. mail adresim ozgeyayvan@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özge, çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Bizim göz yapımız ender görüldüğü için, çok haklısın! ben de kendim blog yazmadan önce hep yabancı kaynaklara bakıyordum ama gözüm uzakdoğulularınki gibi perdeli olmadığı için, o da tam olarak yardımcı olmuyordu bana. :)
      Katıldığın için teşekkür ederim, bol şans diliyorum! :)

      Sil
  46. faceden sizi takip ediyorm:)
    twity-zeynep@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep teşekkürler! :) Bol şans diliyorum. Çekiliş bu akşam sona eriyor! :)

      Sil
  47. merhabalarr :))
    son anda ben de katılıyım dedim :)
    izleyicinim
    facebookta beğendim( Kübra Balal)
    blogumda paylaştım:http://birazsendenbirazbendenn.blogspot.com/2013/02/tannesiden-cekilis-httptannetanne.html
    kubrabalal@hotmail.com
    sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra merhaba,
      Katılım için çok teşekkürler fakat formu doldurarak katılman gerekiyor. Son 1 saat, rica etsem bilgilerini forma girebilir misin?
      Teşekkürler ve bol şans!

      Sil