15 Şubat 2013 Cuma

YSL Fondöten Kazananı Belli Oldu!


Güzel bir Cuma akşamından herkese merhaba,

indirimlr.com sponsorluğunda yaptığımız çekiliş dün gece sona erdi ve kazanan belli oldu.

Öncelikle gösterdiğiniz yoğun ilgiye, kendim ve firma adına teşekkür ederim.

Toplam 583 hakkı tek tek kontrol etmek, gerekli elemeleri yapmak kolay olmadı. Ancak gerekli kontroller yapıldı ve kazanan, firma tarafından belirlendi.

Hazır mısınız, şanslı ismi açıklıyorum!

Kazanan:


Çok tebrik ediyorum, hediyeni iyi günlerde kullanmanı diliyorum. Benimle hemen tannesimakyaj@gmail.com'dan iletişime geçmeni rica ediyorum. 

Kazanamayanlar üzülmüyorsunuz çünkü çok kısa bir süre sonra yeni bir çekiliş ve güzel bir ödülle geri dönüyorum! :)

Destek veren, katılımda bulunan herkese sonsuz teşekkürler. Beni yalnız bırakmayacağınızı biliyordum...

Sevgiler,

9 yorum:

  1. yılbaşından beri bazı çekilişlere katılıyorum daha bir tanesi bile çıkmadı.ne şans ama :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fluses, çok üzülüyorum böyle sözler duyunca, tüm katılımcılara hediye verebilmeyi çok isterdim. İnşallah bundan sonraki katıldığın ilk çekiliş sana çıkar. :) Yeni bir çekiliş daha yapacağım, belki onda şans sana güler... :)
      Sevgiler,

      Sil
  2. ben hayatımın her alanında şanssız olduğum için alıştım.gerçi insan yine de şaşırmak istiyor :) neyse kısmet değilmiş.
    izmir'den yağmur kokulu öpücükler yolluyorum sana :)

    YanıtlaSil
  3. Bugün aldığım en güzel haber :)) Çok teşekkürler Tannesi ve İndrimlr.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ediyorum canım, mailini bekliyorum. :)

      Sil
  4. Güzellik Gerçekleri, Kutluyoruz! Umarız hediyenizi beğenirsiniz! Tannesi hanıma da ayrıca bu güzel çalışması için teşekkürü bir borç biliyoruz!
    İndirimlr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül Hanım, desteğiniz ve bu güzel çekilişteki sponsorluğunuz için ben teşekkür ederim.
      Güzel işbirliğimiz devam ediyor, yeni etkinliklerle yeniden güzel hediyeler vereceğiz inşallah.
      Sevgiler,

      Sil
  5. Güzellik Gerçeklerini tebrik ederim, şansı bol olsun ama kendi adıma da Bu da mı gol değil diyorum evet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacım, devam etmekte olan çekilişte şans senden yana olur belki de... :)
      Kazananı tebrik etme zerafetini gösterdiğin için gönlümün birincisisin! <3

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.