8 Mart 2013 Cuma

Ben Kimim? - MİM

Haftanın son iş gününden herkese merhaba!

Öncelikle tüm kadınların Dünya Kadınlar Günü'nü kutluyorum. Dünya Kadınlar Günü için indirimlr.com ile düzenlediğimiz çekilişimiz için son gün! Katılmayanlar varsa, acele etmenizi öneriyorum. 

DenizDeNerde mimlemiş beni, Teşekkür ediyorum ve hemen yanıtlamaya başlıyorum.

1- En son kime yalan söyledin? Neden?

İşimle ilgili söyledim. İnsan Kaynakları'ndan bilmemesi gereken bir şeyi soran bir çalışana...
   
2- Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun...

Artık zayıflamalıyım!!!
  

3- Şuan istediğin işi mi yapıyorsun?

Çok şükür, evet! :)
    

4- Mutlu musun?

Mutluluk, çok göreceli ve anlık bir kavram... Ama genel hatlarıyla düşünürsek evet!
    

5- Keşke..?

Keşke, herkes hak ettiği güzellikte yaşam koşullarını kolayca elde etse...
 
6- Sence ideal eş nasıl olmalı?

Eşini tamamlayan, ilgi gösteren, sevgi dolu, saygı duyan, karşısındakini düşünen, ailenin birlikteliği için maddi ve manevi olarak üstüne düşeni yapan, eline, diline ve beline sahip çıkan, ahlaklı ve anlayışlı olmalı. İlk aklıma gelenler bunlar oldu. :)
 
7- Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?

İstanbul'da yaşıyorum ve ömrümü ailemle mutlu olduğum yerde, mümkünse yine İstanbul'da geçirmek istiyorum.
   

8- Korkuların neler?

Kızımla, ailemle, sevdiklerimle ve geleceğimizle ilgili kaygılarım ve korkularım oluyor pek tabii.
   
9- Seni en çok ne mutlu eder?

Hayatımın geri kalanında sevdiklerim ve kendim için gelecek kaygısı duymayacağım bir imkan olsa çok mutlu olurdum. :)
   

10- Hayatında en çok utandığın an/anı?

Çocukluğumda, bir davetteyken yemek masasında (ailem yanımda değildi), evde hiç yapmadığım bir şeyi yaptım ve önemli bir görgü kuralını çiğnedim. Hala unutamam ne kadar utandığımı...
    

 11- Kendinde en sevmediğin özellik?
    
Gerçekleşmemiş şeyler için önceden üzülme huyum beni gereksiz yıpratıyor. 

Ben de bu mimi Şebnem'in Dünyası, Gonca GP, Kybelenin Renkleri ve Makyajlı Kareler'e gönderiyorum.

Sevgiler,

10 yorum:

  1. günaydın tannesi,
    mimi yapmaya başlıyorum hemen :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son 3 haftadır hiç blog okuyamadım, ilk fırsatta bakacağım. Teşekkür ederim Şebnemcim. :)

      Sil
  2. Sevdiğin işi yapabiliyor olmana çok sevindim. Herşeyin hayırlısı seninle olsun =)
    Mimi de en kısa sürede yapıyorum notumu aldım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler, darısı tüm isteyenlerin başına. :)
      Mimi de heyecanla bekliyorum. Umarım vakit bulup okuyabilirim yazdığında...
      Sevgiler,

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim samimi cevapların için xoxo

    YanıtlaSil
  4. Tannesi'cim teşekkür ederim beni mimlemişsin. Yapmıştım geçenlerde. Öpücükler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç haftadır blog okuyamıyorum canım, o nedenle görmemişim. :(
      Benden de öpücükler! :)

      Sil
  5. mimin için teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.