4 Mart 2013 Pazartesi

Bobbi Brown Creamy Lip Color Italian Rose

Herkese merhaba,

Çalışmaya başladı, blogu boşladı diyorsunuz, biliyorum ama inanın öyle değil. :) Çok yoğun bir tempoda, uzun saatler çalışıyorum ve bu düzene adapte olmaya çalışıyorum. En kısa sürede, daha düzenli ve sık yazabilir hale geleceğimi düşünüyorum. Bu geçiş sürecinde sayıca biraz azalmış yazılarla idare etmemiz gerekecek.

Bu kısa açıklamadan sonra, geçtiğimiz haftalarda Stylish Times'ın blogunda düzenlediği çekilişten kazandığım Bobbi Brown rujumu tanıtmak istiyorum size... İlk kez bir Bobbi Brown ürünü kullanıyorum ve bayıldım! <3 Bu güzel hediye için çok teşekkür ediyorum Bobbi Brown'a ve Ayshe Rose'a! 



Çok şık, kaliteli ve dayanıklı bir ambalajı var. Kilitleme sistemi iyi, çantada gönül rahatlığı ile taşınabilir.


Dudak renginin bir ton koyusu, gül kurusu renginde bir ruj Italian Rose... 



  • Rengini güzel vermesi,
  • Nemlendirici özelliğinin çok iyi olması,
  • Nemlendirmesine karşın en az 3-4 saat süren kalıcılığı ve dudaktan rengi yavaş yavaş silinirken bile nemlendirici özelliğinin ve dudakta bıraktığı yumuşaklığın halen sürmesi,
  • Dudakta yağ gibi kayarak, rahatça sürülebilmesi,
  • Dudak çizgilerine dolmaması ve aksine dudağı olduğundan daha pürüzsüz göstermesi, 
beğendiğim özellikleri oldu...





Beğenmediğim bir yanı yok. Belki fiyatı olabilir... Aslında kalitesinin ne kadar yüksek olduğu düşünüldüğünde, ürüne pahalı demek haksızlık olabilir. Ama bu kaliteye daha rahat ulaşabilmemiz adına, dönem dönem indirimleri olsa da, indirimli fiyattan sahip olabilsek süper olur... (Bundan sonra tüm rujlarımı Bobbi Brown'dan almak isteyecek kadar çok beğendim. Diğer serileri de bu kadar başarılı mı acaba?)


Ben bu ruju çok ama çok beğendim. İmkanım oldukça diğer serilerinden denemek ve bu seriden başka renkler de edinmek isterim. 

Siz daha önce Bobbi Brown ruj kullandınız mı? Özellikle diğer serilerle ilgili görüşlerinizi çok merak ediyorum.

Herkese iyi haftalar!

8 Mart Dünya Kadınlar Günü için indirimlr.com ile düzenlediğimiz çekilişe halen katılmadıysanız, buradan katılabilirsiniz!

10 yorum:

  1. hiç bobby brown kullanmadım ama renk sana çok yakışmış güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey tesekkur ederim. Denemeni tavsiye ediyorum.

      Sil
  2. rujun rengine bayıldım..BB'dan deneyip memnun kalmadığım hiçbir ürün yok..Farları, krem allıkları,kapatıcıları, fondöteni(ki Cliniqe gibi değişmez fondötenim olabilir kendisi)rujları ve glosslarını denedim. Evet tek kötü yanı fiyatı :( ..Aslında bir fondöten veya ruj alıp onunla yetinebilsek çok gelmeyecek ama şahsen benim gözüm doymadığından,herşeyi denemek istediğimden bütçe yetmiyor haliyle:))..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Nilgüncüm, bir iki tane olsa neden alınmasın... Bizim bu yeni ürünler deneme sevdamız ne olacak böyle! :D
      Çok teşekkür ediyorum, öpüyorum.

      Sil
  3. rujun rengi çok güzel yakışmış.. güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilcim, teşekkürler! Daha güzelleri sana olsun. :)

      Sil
  4. Bobbi Brown ürünlerini daha önce hiç kullanmadım ama öyle bir anlattın ki hemen gidip alaşım geldi =) Rengi gerçekten çok güzel =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahah! Evet öyle yapmışım sahiden, coşkulu anlatmışım! :D
      Ama gerçekten çok beğendim. Derhal denemelisin. Teşekkür ederim.

      Sil
  5. rengi güzelmiş canım. güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, daha güzelleri sana olsun. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.