9 Mart 2013 Cumartesi

Dünya Kadınlar Günü Çekilişi Kazananı Belli Oldu!

Herkese merhaba!

Sonucu çabuk açıklayabilmek adına, kontrolleri yaparak ilerledim ve sonuçları çabucak açıklamak istedim.
Öncellikle gösterdiğiniz ilgiden ve katılım formuna bıraktığınız birbirinden şahane yorumlarınızdan dolayı teşekkür ederim.

İşte kazanan!



Tebrikler dimitrossi!
mailini az sonra gönderiyorum. :)

Yeni çekilişlerde görüşmek dileğiyle, Kadınlar Gününüz kutlu olsun! :)

* indirimlr.com'a desteğinden ve sponsorluğundan ötürü teşekkürler! 


6 yorum:

  1. Dimitrossi çoook şanslısın :) Tebrik ediyorum güle güle kullan!!!

    YanıtlaSil
  2. :)))) maillleri okumak işte bu yüzden güzel

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler Nilgün ve mörvy, çok naziksiniz! :)
    dimitrossi, tekrar tebrikler; hediyeni iyi günlerde kullan! :)

    YanıtlaSil
  4. Muhteşemsiniz Tannesi hanım! Biz de size teşekkür ederiz.
    indirimlr.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kemal Bey, desteğinizden ötürü teşekkür ederim. Sizinle işbirliği bir ayrıcalık.
      Sevgiler,

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.