7 Mart 2013 Perşembe

Flormar Allık Fırçası

Hafta sonuna doğru yaklaştığımız bir günden herkese merhaba,

Flormar'ın allık fırçasından bahsetmek istiyorum size...

Bu fırça için  çok fazla bir umudum yoktu açıkçası... Ancak deneme fırsatı bulduğumda beğendim.


Sentetik kıllı, açılı, sap uzunluğu iyi, allığı fazla tozutmadan alıp, güzelce uygulama sağlayan bir fırça. 
Temizlemesi kolay ve hiç kıl dökme sorunu yaşamadım.  Aslında bir de blending (karıştırma) fırçasını merak ediyorum.



Uygun fiyatlı, hem allık, hem de kontür için kullanacağınız bir fırça arıyorsanız tavsiye ediyorum. 


Flormar'ın fırçaları için siz neler düşünüyorsunuz?

8 Mart Dünya Kadınlar Günü için indirimlr.com ile düzenlediğimiz çekiliş için son 2 gün! Hala katılmadıysanız, buradan katılabilirsiniz!

Sevgiler,

8 yorum:

  1. Güle güle kullan :) Çok güzel kontur yapılıyor, değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım, teşekkürler canım. Evet gerçekten kontürde de başarılı! <3 :)

      Sil
  2. ben artık şu sonucu vardım..Flormar'ın hiçbişeyini sevmiyorum..kaliteyi arttırdık diye fiyatları acaip zamlandı..biraz daha sıksam lüks markalara geçiş yapabilirim..kendimi zorlayıp çok popüler yeni ürünlerini deneyeyim diyorum sonuç hüsran..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı ürünleri iyi oluyor ama bazılarında ben de hüsrana uğruyorum. Ürünlerden memnuniyet göreceli tabii ama fiyatların yükselişi noktasında haklısın. Hem hesaplı, hem her ürünü kaliteli markalar keşfetsek... :)

      Sil
  3. çift taraflı allık bronzer fırçasını merak ediyorum yarın indirim olursa deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selen, evet o ve blending fırçası da güzel görünüyordu, umarım beğenirsin... :)

      Sil
  4. vaaa canım geçen gün aldım bu allık fırçasını. sen açılı allık fırçası tavsiye etmiştin bana. geçen hafta flormar' ın önünden geçerken mağazaya girip aldım. memnun kaldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim memnun kalmana, iyi günlerde kullanasın. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.