5 Mart 2013 Salı

FOTD / Günün Makyajı: İş Görüşmesi Makyajı


Merhabalar!

Bugün sizlerle, geçtiğimiz haftalarda iş görüşmesine giderken yaptığım makyajı paylaşmak istedim. Fotoğrafları çekmiştim ancak yazısını yazmaya ancak fırsat bulabildim... Aslında çok özelliği olan bir makyaj değil ancak ben bu makyajla gittiğim görüşmede işi aldım. Dolayısıyla iş görüşmesi için uygun bir makyaj alternatifi olduğunu da söyleyebiliriz. :D

Fotoğraflar çok güzel değil bu kez, görüşmeye yetişme telaşı malum... :)


Oriflame Ever Lasting fondöteni kullandım bu makyajımda... Yazısını yakında yazacağım. Günlük makyajlar için çok doğal görünümlü bir fondöten olduğunu düşünüyorum.
i.d. bare minerals pudra ile yüzümü hem matlaştırdım (yazısını yazacağım), hem de bir parça kapatıcılığı arttırdım. Essence aydınlatıcı pudra ile yüzümü aydınlattım. Kontür için The Balm Bahama Mama'yı, allık olarak Rimmel London  pembe allığı kullandım. (Bu aslında bej ve pembe tonlarında gül desenli bir allıktı ben presleyerek bu hale getirdim.)


Göz makyajım için, kaşlarımı NYX kaş kiti ile doldurdum, Kajal eyeliner ile göz üstünü, Pastel siyah göz kalemi ile göz altımı kalınca çerçeveledim. Son zamanlardaki favorim Golden Rose 3D Fantastic Lash maskara ve Estee Lauder Double Wear ile kirpiklerimi belirginleştirdim. Göz farı olarak Avon'un taupe tonlarındaki 3'lü far paletini ve Flormar'ın eski bir ikili farını kullandım. 


Göz altı kapatıcısı olarak Garnier roll-on'u ve The Body Shop aydınlatıcıyı kullandım.


Dudaklarda ise Flormar Longwearing pembe ruju kullandım. (Sanırım L03)


Kullandığım tüm malzemeler de topluca poz verdiler. 


Söylediğim gibi çok iddialı veya özelliği olan bir makyaj değildi. Hatta heyecan ve aceleyle yaptığım için bazı hataları da içinde barındıran bir makyajdı ancak iş görüşmesi makyajı yapacaklara fikir verebilir diye düşündüm.

8 Mart Dünya Kadınlar Günü için indirimlr.com ile düzenlediğimiz çekilişte son bir kaç gün! Eğer hala katılmadıysanız, buradan katılabilirsiniz!


Sevgiler,

14 yorum:

  1. Amanın,özlemişim ben bu güzelin makyaj postlarını!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh! :) artik hergun makyaj yaptigim icin daha sık goreceksiniz fotd yazilarini...
      Opuyorum.

      Sil
  2. Tannesi is back! :)

    Fondöten gerçekten çok güzel, çok doğal durmuş, bayıldım! Göz makyajın da çok hoş. Bir tek, göz altına kalemi daha belli belirsiz mi uygulasaydın dedim. Gözlerini küçültmüş sanki...

    Am renk geçişleri, renk seçimleri yine harika! Eline sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet bu hafta her gun buradayim. :)
      Aslinda gozlerim kocaman gorunuyordu aynada ama fotolarda neden boyle oldu bilemedim. Tesekkur ederim Basakcim. xxx

      Sil
  3. malzemelerin hepsini birden görünce gözlerim kocaman açıldı. sonuç ne kadar sade ve hoş görünüyor;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fundaModa tesekkur ederim. Malzemeler cok ama fazla makyajli gorunmek istemedigim icin canli ama sade bir makyaj cikti ortaya... :)

      Sil
  4. çok uygun bir makyaj olmuş iş görüşmesi için.. postlarını da özlüyorum yani bu arada :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey tesekkurler begenmene sevindim. Bu hafta her gun yeni yazi var. Fazla ozletmemeye calisiyorum. :)

      Sil
  5. Kartpostal gibisin derler ya maşallah öylesin :) Çok güzel olmuş:) İşinde hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begum cok tesekkur ederim. :) simaricam simdi, o senin guzel gorusun...
      Sevgiler. :)

      Sil
  6. Makyajın gayet güzel olmuş canım.Yeni işinde hayırlı olsun bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler, begenmene sevindim. Guzel dileklerin icin ayrica tesekkur ederim. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.