12 Mart 2013 Salı

FOTD / Günün Makyajı: Koyu Göz Makyajı

Herkese merhaba!

Geçtiğimiz hafta yaptığım makyajlardan birini fırsat bulup görüntülemiştim. Şimdi yavaş yavaş elimdeki görüntü stokları tükenirken, elimdeki son kozumu da oynamak ve bu yazıyı yayınlamak istedim. :) 

Bu makyajı yapmaya, sabahın altı buçuğunda evde başladım. Gün ağarıp da işe vardığımda yüzümdeki makyaj pek soluk göründü gözüme. Sonra biraz rötuş yaptım, belirginleştirdim. Sonra yine yeterli gelmedi derken, gün içinde makyaj tazelerken, tazelemek yerine güncelledim makyajı ve bambaşka bir hale dönüştürdüm. Son hali de epey değişik bir hal aldı. keşke başlangıçtaki halini de görüntüleseymişim... Aslında bu tür makyajları işe başladığımdan beri yapar oldum. Sabahları makyajsız olmamak için yapılan ilk versiyon, gözüm azıcık açılınca yaptığım ikinci versiyon ve eğer bir toplantı vs varsa daha derli toplu görünebilmek a
adına "tazeleme" adı altında yapılan üçüncü versiyon! :D Siz de yapıyor musunuz böyle? Yoksa çalışma saatlerim biraz uzun olduğu için bir tek ben mi yapıyorum? :)

Konuyu çok uzattım biliyorum, şimdi yine malzemesiz ve aşamasız, sadece sonuçtan oluşan fotoğraflarla sizi başbaşa bırakıyor ve sevgilerimi gönderiyorum. 




 * Makyajı yapar yapmaz değil, gün biterken fotoğrafladığım için yer yer bozulmalar var. İş yerinde kaçak göçek, yetersiz bir ışıkta çektiğim için, makyajın görünebilmesi adına ışıkları ile de biraz oynamak zorunda kaldım. Ancak yine de makyajın görülebildiğini umuyorum. :)
Farklı saatlerde, üç aşama halinde ve odada hah biri geldi, hah şimdi yakalandım stresi altında yaptığım makyajı hatalarına rağmen paylaşmak ve blogumu FOTD'siz bırakmamak istedim. :)

11 yorum:

  1. Çok beğendim makyajını canım:)

    YanıtlaSil
  2. Ay Tannesi, özlemişim valla şöyle havalı göz makyajlarını! Nefis olmuş!!! Bozulan bir yeri de yok, hepsi yerli yerinde :)

    Ben iş yerinde çok nadiren makyaj tazeliyorum, o da akşam bir yere gideceksem. Toplantı vs varsa zaten sabahtan oluyor :D Ya da öğleden sonra olanı da ben umursamıyorum sanırım :DD

    Öperim seni kocaman!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım beğenmene çok sevindim, teşekkür ederim.
      Bizim toplantılar hep öğleden sonra ve hata akşam çıkıştan hemen önce. O saate kadar dağılmış oluyorum. :)Mecburen önemsemek zorunda kalıyorum. İşte bu da o günlerden biri! :)
      Ben de öpüyorum özlemle! :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş herzamanki gibi fotoğrafların güzelliği de ayrı tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy, çok teşekkürler Audrey, şımartıyorsun beni! <3

      Sil
  4. Hah şimdi blogda yakalandin. :)) canım çok güzel olmuş makyaj. saygıyla eğiliyoruz bu ustalık karşısında.
    öznur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah, aynen öyle, yakalandım! :)
      Beğenmene çok sevindim, teşekkür ederim canım. Yanaklarım kızardı. :)
      Öpüyorum!

      Sil
  5. ne güzel olmuşsun öyle bayıldım ..gayette bozulmamışlar..ellerine sağlık..öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil çok teşekkürler! Bozulmamış gibi göründüğüne sevindim, yakından bakınca bir paça dağılmıştı sanki... :)
      Sevgiler! :)

      Sil
  6. cok hos olmus begendım basarılı :D banada beleım sevgıler

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.