6 Mart 2013 Çarşamba

FOTD / Günün Makyajı: Vesikalık Fotoğraf Makyajım

Günaydın herkese,

Bugün, geçtiğimiz hafta vesikalık fotoğraf çektirmek için yaptığım makyajımı paylaşmak istiyorum.

Ten makyajımda YSL Teint Radiance fondöteni ve Laura Mercier sabitleyici pudramı kullandım. Essence Twilight pudra ile yüzümü aydınlattım. The Balm Bahama Mama ile kontür yaptım, allık olarak Lancaster krem allığı kullandm ve yanaklarıma açık pembe bir renk verdim. Kaşlarımı doldurup, gözlerimi Rival de Loop gri eyeliner ile belirginleştirdim. Kripiklerim için Golden Rose 3D Fantastic Lash maskara kullandım. Kahve ve gri tonlarında değişik farları kullanarak gözlerimi biraz koyu bir gölgelendirme yaptım.


Dudaklarımda Bobbi Brown Creamy Lip Color Italian Rose ruju kullandım ve çok da yok gibi görünmemelerini sağladım. Dudak rengi oldukları için, fotoğrafta da iyi bir yansıması oldu.


Fotoğraftaki sonuç, istediğim gibi oldu, yüzümün ışıltısını, gözlerimin belirginliğini sevdim. :)

Fotoğrafı da buraya eklemek istedim ancak fotodan foto çekmek sağlıklı olmadığı için, ne yaparsam yapayım parladı. O nedenle sadece makyajı paylaşmakla yetiniyorum. 

Fotoğraf çektirirken nasıl makyaj yapsam diye düşünenlere fikir verebileceğini umuyorum...

8 Mart Dünya Kadınlar Günü için indirimlr.com ile düzenlediğimiz çekiliş için son 3 gün! Hala katılmadıysanız, buradan katılabilirsiniz!

8 yorum:

  1. ay tannesi ve makyaj yazıları geri döndü yaşasın..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Daha sık fotd yazisi yazmaya calisicam. Bu hafta hizli bir baslangic olsun istedim. :)

      Sil
  2. Essence Twilight vesikalık fotoda nasıl durdu merak ettim..Ben çok parlar diye düşünüyordum..Benimde yeni bir foto çektirmem lazım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece isik verdi Nilguncum, parlama olmadi. Rahatlikla tercih edebilirsin. Hic dusunme git cektir. :)

      Sil
  3. merhaba,

    çok sevdim ben makyajınızı:)

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Makyajınız çok güzel olmuş.Özellikle rujun rengine bayıldım.Harikaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba cok tesekkur ederim. Ruj gercekten efsane, benim de favorim! :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.