9 Mart 2013 Cumartesi

The Body Shop Body Butter: Cocoa Butter

Güzel bir Cumartesi olmasını dileyerek herkese günaydın demek istiyorum...

Öncelikle dün gece sonlanan çekiliş sonuçlarını en kısa sürede açıklayabilme için çalışmaya devam ettiğimi paylaşmak istedim. Umarım bu hafta sonu blogta kazananı açıklayacağım.

Kremlere, özellikle de el kremlerine düşkünlüğüm var. Çünkü ben her el yıkamadan sonra elini kremlemeden yapamayanlardanım... Eğer ellerimi sık sık kremlemezsem, ellerim kurur, pul pul, hışır hışır olur ve ben ellerimin kuruluğundan baka bir şey düşünemez olurum.

Bugüne kadar pek çok el kremi kullandım. İçlerinden bayıldıklarım da oldu, 1-2 dakikadan daha uzun süre ellerime nem vermediğini düşündüklerim de oldu. The Body Shop Body Butter ise kesinlikle bayıldıklarım kategorisinde! Hele bu kakao yağlı olanı gerçekten çok seviyorum.


Bir kere ambalajına bayılıyorum! Kokusuna, kokusunun kalıcılığına, içimi baymamasına, yumuşacık kıvamına, uzun süreli nem vermesine bayılıyorum!!!


Ambalajında oldukça katı bir kıvamı var. Ancak dokunduğnuzda vücut ısısıyla birlikte hızla yumuşuyor ve kolayca sürülüyor.


Sadece ellerime değil, tüm vücuduma, dirseklerime de kullanıyorum ve verdiği uzun süreli yumuşaklıktan çok memnunum. Bu ürünü ellerime uygulayıp, tırnak diplerime masaj yaptığımda (günde en az 2 kez) manikürüm çooook daha uzun süre dayanıyor. Bir aydan daha uzun süre yeniden manikür ihtiyacı duymuyorum. Sırf bu özelliği için bile sürekli almak isteyebilirim. İndirimli fiyatları da 200 ml'lik kocaman gramajlı ürün gayet uygun oluyor.

Siz body butterların en çok hangisini seviyorsunuz? Manikürünüzün süresini uzatmak için başka hangi ürünleri tercih ediyorsunuz?

6 yorum:

  1. Ben bodybutter'ların hastasıyım..Ama en çok çileklisini seviyorum..Minik bir kutuyla sürekli çantamda da taşıyorum..Ellerim çok kuruyor benimde ..Bir de son zamanlarda hamam+kese ikilisine taktım fena halde..Sonrasında kendimi çilekli butter'a bulayıp mis kokulu güzel bir uyku çekmeye bayılıyorum..Kendime haftasonu ödülüm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet yaa, küçük kutuyu çantada taşıma fikri benim de hoşuma gitti. Küçük boyunu alana kadar, bir kutuya böleyim bari! :)
      Hamam+kese ikilisi süper olmalı, benim için de tadını çıkar! :D

      Sil
  2. Bayılıyorum bu body butterlara hem yoğun hem de nefis kokuyor hepsi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem yoğunlar, hem de iç baymıyorlar; en şahane yanları bu bence Audrey! :)

      Sil
  3. Merhaba Tannesicim,ben de kakaolu seriyi çok sevmekle beraber, hindistan cevizliyi de, daha başka serileri de sevdim,sadece TBS'un çilekli body butter ını beğenmiyorum, yapısı tuhaf geliyor,iş duj jeline gelince ise tam tersi, çileklinin köpürmesi,cildi temizlemesi, kokusu,yapısı harika,bayılıyorum,indirim zamanları çok uyguna geliyor,manikürümün süresini uzatmak için hiçbirşey yapmıyorum,aslında neler yapmalı onu da bilmiyorum, bu konuda bir iki birşeyler yazarsan seviniri, sevgilerimle,Başak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım merhaba,
      Ben senin gibi karşılaştırma yapacak ölçüde tanımıyorum seriyi! :D Ama tanıdığım ürünler bile yeterli bayılmam için! :)
      Manikürümün süresini uzatmak için, hemen her gün tırnak fırçası kullanıyorum, tırnak diplerimi geriye doğru, fazla hırpalamadan fırçalıyorum, banyoda, sıcak su altında tırnak etlerimi geri ittirip, tırnağımla tırnak üstüne biriken ölü deriyi atıyorum ve body butter ile geriye doğru ovalayarak masaj yapıyorum. Hepsi bu! Bir manikürler 4-5 hafta gezmek mümkün oluyor. Bir de tamamen bırakabilsem, süper olacak! :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.