11 Mart 2013 Pazartesi

Yelda'nın Evi'nden Hediyelerim Geldi!

Güzel bir hafta olmasını diliyor ve Günaydın diyorum herkese! :)

Geçtiğimiz hafta, Yelda'nın Evi'nden kazandığım çekiliş hediyelerim ulaştı elime... Yoğunluktan dolayı ancak fırsat bulabildim. Paketin açılmamış ilk halini ne yazık ki göremiyorsunuz çünkü ben paketi fotoğraflayamadan önce saldırarak açtım! :D Kutunun içinden de özele ve rengarenk paketlenmiş hediyelerim çıktı. Üstelik sadece ojeler değil, bir çok deneme boyu üründe eklemiş Yelda pakete! :)


Yeldacığım, hediyelerin için ayrı, güzel ve özenli paketlemen için ayrıca teşekkür ederim. :) Çok beğendim!


Caviar manikürü çok merak ediyorum. 1 haftadır hala fırsat bulup deneyemedim ama en kısa zamanda uygulama yapıp, sizinle de paylaşmaya çalışacağım.



Caviar manikürü çok merak ediyorum. 1 haftadır hala fırsat bulup deneyemedim ama en kısa zamanda uygulama yapıp, sizinle de paylaşmaya çalışacağım.


Ama benim için bu paketin sürprizi, Essence'ten en az 8-9 aydır aradığım ama hiçbir yerde bulamadığım 92 numaralı narçiçeği rengindeki oje oldu! Görünce gözlerime inanamadım!!! o.O

Bu güzel paket ve içindekiler için Yelda'ya tekrar teşekkürlerimi ve öpücüklerimi gönderiyorum! <3
Çekiliş kazanmak gerçekten çok zevkli oluyor. Herkese katıldığı çekilişlerde bol şans diliyorum.

Sevgiler,

10 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir paket güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goncacım çok teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun. :)

      Sil
  2. Tannesi'cim, güle güle kullan! Yelda kendisi kadar şeker bir paket yollamış sana :) Kendisiyle geçen Cuma şahsen tanışıp kaynaşma fırsatı da buldum, çok tatlı çoook!!!

    Darısı bizim başımıza ;) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım çok teşekkür ederim. Çok kıskandım şimdi sizi. :) Keşke ben de orada olsaydım. En kısa zamanda benim de aranızda olacağım bir buluşma daha diliyorum. :)
      İnşallah biz de bir gün kavuşacağız canım. Öpüyorum! <3

      Sil
  3. harikalar güle güle kullan.. caviar manikür uygulamanı da bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey çok teşekkür ederim. En kısa zamanda yapıp, paylaşmak istiyorum.

      Sil
  4. Güle güle kullan!Havyar denemelerini merakla bekliyorum! Ben özellikle Dephyto maskelerden çok memnun kaldım. Ancak bendekilerin son kullanma tarihlerini geçirdim (sıra gelemedi:)) yarısını kullanamadım..Umarım se de beğenirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm çok teşekkür ederim. Maske kullanımında çok istikrarlı olamıyorum ne yazık ki ama denemek istiyorum. ben daha çok peeling insanıyım. :)
      Havyar denememi de en kısa zamanda yapıp, güzel yapabilirsem paylaşmak istiyorum.

      Sil
  5. Güle güle kullan canım beğendiğine çok sevindim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeldacım, tekrar çok teşekkürler. Çok beğendim gerçekten! Havyar için henüz vakit bulamadım. 92 numarayı da denemek için bile sürmeye kıyamadım. ama bu hafta sürmek istiyorum. :)
      Öpüyorum.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.