25 Mart 2013 Pazartesi

Yeniden Merhaba!

Yeniden merhaba arkadaşlar,

Bir süredir işteki yoğunluk sebebiyle hiç yeni yazı yazamadım, blogumdan uzak kaldım. Yazmayı, yorumlarınızı, blogları okumayı çok özledim. Yavaş yavaş bu uzaklığı sonlandırıp, bloguma hızlı olmasa da bir dönüş yapmayı planlıyorum. Haftada altı tam gün çalışmaya alışmak pek kolay olmuyor. :)

Blogumdan uzak kaldığım bu sürede neler yapıyorum; hızlı ve pratik makyaj teknikleri konusunda kendimi geliştiriyorum, iş yerinde kimselere görünmeden hızlı eyeliner çekme teknikleri, sabahları renkli nemlendirici sürüp işe gidip, iş yerinde üstüne devam ederek tam bir makyaj haline getirme yöntemleri konusunda kendimi geliştiriyorum. :)

Yeni koleksiyonlar, indirimler, kampanyalar konusunda ne yazık ki blog okuyamadığım için biraz geriden geliyorum. :( Buna da yakın zamanda çözüm bulmaya çalışacağım. Zaten bu kadar uzun saatler çalışma ve haftada altı gün çalışma durumu çok uzun sürmeyecek, dönemsel... Bir süre sonra haftada beş gün ve daha kısa saatlerle çalışma dönemine geçiş yapacağız. O zamana kadar beni biraz hoşgörürseniz, sonrasında yine sahalarda olacağım diye düşünüyorum. :)

Bu süreçte pek blog okuyamıyorum dedim ama internete de hiç girmiyor değilim. Yeni bir site fark ettim. Bu sitede herkesin hoşuna gidebilecek, her kategoriden, hele de biz kadınları mutlu edebilecek kozmetik, giyim, aksesuar, çiçek gibi pek çok kategoriden mağazaların indirim kuponlarına ulaşabilmek mümkün. Mesela çiçek göndermek istiyorsunuz ve bu işi internetten halletmek istiyorsunuz... Hemen Kupon Sihirbazı cicek.com indirim kuponu adresinden indirimli olarak çiçek siparişinizi verebiliyorsunuz. İndirim kuponları da laf olsun diye değil, gerçekten avantaj sağlayan indirimler...

Başka kategorilerde indirim bulayım derseniz, Kupon Sihirbazı adresine gidip bakabilir ve dilediğiniz ürün için uygun bir indirim kuponu bulabilirsiniz. Kullanımı çok basit, aradığınız indirimi kolaylıkla bulabileceğiniz şık bir site!

Siz seviyor musunuz böyle indirim sağlayan siteleri, internetten avantajlı alışveriş yapmayı? Ben avantajlı alışverişe bayılıyorum. 

İlerleyen günlerde bloguma yavaş yavaş geri dönüş yapacağımı ve çok güzel sürprizlerle geri döneceğimi müjdeleyerek, hoşçakalın diyorum!

Sevgiler,

6 yorum:

  1. Tannesimmm hoşgeldin. Seni bloggerın yeşil sahalarında uzun zamandır görmüyorduk ne de iyi oldu! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm hoşbuldum. :)
      İstemeden ayrı düştüm biraz ama yavaş yavaş bir düzene koymaya çalışacağım. :)
      <3

      Sil
  2. Yoklugun belli oluyor özlettin kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem, çok teşekkür ederim; ben de sizi özledim. Yakında yeniden buralarda olacağım inşallah! :)

      Sil
  3. Haftada 6 gün çalışan biri olarak seni çok iyi anlıyorum :) seni sahalarda daha çok görmek isteriz ama sen nasıl olsa bir düzene girersin yakında...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah Nilguncum, yakinda hem isi hem blogu duzene sokmus olmayi umuyorum. Cok opuyorum.
      Sevgiler,

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.