9 Mayıs 2013 Perşembe

Nerelerdeyim...

Herkese merhaba,


Bu aralar çok yoğun çalışıyorum ve önümüzdeki süreçte çok yoğun çalışmaya devam edeceğim gibi görünüyor... Haliyle çok da yoruluyorum. Bloga yazmak çok içimden gelmiyor; gelse ne yapar eder vakit bulurdum diye düşünüyorum. Blog da okuyamıyordum ama neyse ki okuma olayını bir düzene koydum. Ancak halen daha geriden geliyorum; aradaki farkı kapatamadım. Ama 2 hafta kadar gerideyim sanırım. Her gün makyaj yapıyorum, değişik değişik makyajlar deniyorum, değişik ojeler sürüyorum. Yeni ürün almıyorum, elimde bir çok ürün var zaten...

Yaptığım değişik manikürleri (oje kombinleri) fotoğraf çekip sizinle paylaşmak istiyorum ama fotoğraf çekme ve düzenleme işi beni bezdiriyor. Aslında esas sorun bu! Ben bloga yazmak istiyorum, makyaj yapıp, oje de sürüyorum ama bloga resim eklemek benim için tam bir işkence şu son zamanlarda.

Buna pratik bir çözüm mü bulsam, telefondan kısa postlar mı yapsam, ne yapsam bilemiyorum... Aklına pratik yollar gelen varsa benimle paylaşsın lütfen. Bloga yeniden yazma alışkanlığı kazanmak için, telefonumda önceki günlere ait olan makyajlardan bir derleme paylaşmayı düşünüyorum. Belki fotoları hazır bir kaç yazı ile başlarsam gerisini getirmek için şevk de gelir. :)

Şu son zamanlarda çıkan ürünlerden en çok The Balm'ın yeni far nude far paletini, Sally Hansen tombik ojelerin simli siyah ojesini, The Balm'ın yeni çıkan ama ülkemize henüz gelmemiş olan allıklarını mera ediyor ve denemek istiyorum. Gördüğüm bütün bb kremleri alasım geliyor ama kendime hakim oluyorum. :) Maybelline'in Color Tatto farlarının tüm renkleri ülkemize gelsin istiyorum... :) 

Hal böyleyken böyle, ben bir yere kaybolmadım; buralardayım. Yorum bırakamıyor olabilirim ama hepinizi okuyorum. Ara ara kapatıp gideyim blogu diye düşünsem de bu sevdadan vazgeçip bir yerlere gidemiyorum.

Hepinize sevgilerimi gönderiyorum. <3

Sevgiler,

14 yorum:

  1. daha bugün aklıma gelmişti bu kız nerelerde diye:)
    fotoğraf işi çok zor oluyor bazen, ama ben de pratik bir formül bulamadım.
    ama yüzümü göstermekten çekinmesem video çekerdim direkt, o da mı zor geliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar yokluğum iyice dikkat çekici oldu sanırım, mailler de geliyor... Teşekkür ederim. :)
      Video için gün ışığında sessiz ortam lazım... Onun editlemesi daha bile zor! Bir de kameram yok, telefonla çekiyordum videolarımı... Eve akşam saatlerinde geliyorum, gün ışığı gitmiş oluyor ve kızım hiç tepemden inmiyor. Bir tek Pazar günleri tatilim, o da haftalık rutin ev işlerime falan ancak yetiyor. Foto editlemeyi bin kere tercih ederim aslında zaman açısından... Blog asistanı diye bir program çıksa ve hep yayınladığımız tarzda fotoları otomatik editleyip yayınlasa ne güzel olur... Bir de biz söylesek program yazsa... Böylelikle eve dönüş yolunda ben tlna okurdum, o yazardı bloga... :) Çok hayalperestim yahu! :

      Sil
    2. olmayacak iş değil, burdan yetkililere sesleniyoruz:)

      Sil
    3. Ahahahahah! Valla neden olmasın, insan hayal ettikçe yaşar! :)

      Sil
    4. dünyadaki bütün icatlar nerden çıkıyor zannediyorsun? tabi ki tembeller ya da birden çok işi yapmaya fırsat bulamayıp pratikliğe yönelmek zorunda kalanlardan :)
      hayal deme belki bir gün onlar da gerçekleşir.
      çeşitli bloglarda ne zaman eski bir yorumunu görsem senin sayfana da bakıyorum hemen, "yeni yazı yazmış mı acaba?" diye. her zaman önce aile ve iş. kolay gelsin.

      Sil
    5. Dediğin doğru, tembeller sayesinde icatlar çıkıyor. Çamaşır makinesi ve uzaktan kumanda böyle projelerin ürünü olsa gerek! :D
      Çok tatlısın, teşekkür ederim... Şu üşengeçliğime bir çözüm bulursam yeni yazılarla burada olmak istiyorum. :)
      Sevgiler,

      Sil
    6. Canım benimde aklımdaydın.Kendini özlettin iyice :)

      Sil
    7. makyaj kelebeği, çok teşekkür ederim. Ben de özledim! :) Çeşitli programlarla kolay bloglama yöntemleri deniyorum bu gece... :)

      Sil
  2. fotoğraf düzenlemek en zoru sabah servisde yapmaya çalışıyorum genel olarak bir de hafta sonu çektiğim resimleri akşam düzenleyip taslak olarak kaydedip kesin düzenlemesini sonradan yapıyorum öyle daha kolay oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ise yuruyerek gidip geldiğim icin bu şansım olmuyor... telefondan bloglanan postlarda fotoğraf olayı biraz sıkıntılı. .. :/

      Sil
  3. özlettin kendini..iş durumundan yoğunluk ne demek iyi bilirim o yüzden gayet iyi anlıyorum seni:)) başlarda çok bunaldım ben de, dediğin gibi foto işi zorluyor insanı..biraz daha sıkı programlamaya çalışıyorum kendimi..en azından haftada 2 post girmeye çalışıyorum..fotoğraf çekiyorum bol bol, bir boşlukta hepsini düzenliyorum..bazen ürünler bittikten sonra postu giriyor ama olsun geç olsun da güç olmasın :)) hayat şartları.. ilk sırada işimiz var mecbur:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncügüm ben de ozledim. İş dediğin gibi ön planda geliyor. .. aksi gibi tlfnumda da bir sorun çıktı yarın servise vericem. Sonrasında sıkı çalışayım bari... öpüyorum.

      Sil
  4. Bende istiyorum o konuşarak blog yazmayı:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.