31 Mayıs 2013 Cuma

Sabah Makyajı Tercihlerim ve Havadan Sudan

Şu anda okumakta olduğunuz yazı tannetanne.blogspot.com'a aittir. Bu yazıyı belirtilen blog adresi ve bu bloga ait facebook sayfası dışındaki bir adreste okuyorsanız bir teklif hakkı ihlali söz konusudur.

Herkese merhaba,

Artık bahanelerimi sıralamaktan vazgeçtim, blog bir süre daha böyle, ben yeni işimde departmanı kurup, işleri düzene koyana dek, bloguma eskisi gibi vakit ayıramayacağım; bunu kabullendim...

Her gün makyaj yapmaya devam... Sabahları makyajımı acele acele yaparken, hele de şu sıcak günlerde bb kremi icat edenlere dualar ediyorum. O nasıl güzel bir şeydir, çok makyajlı görünmeden, çabucacık bakımlı ve güzel bir görüntüye kavuşmak süper! Dünya üzerindeki tüm bb kremleri denemek aşkıyla yanıp tutuşuyorum. :) Hele üstünden şöyle ince bir kat pudra geçtiğim zaman akşama kadar yerinden kıpırdamayan bir ten makyajına kavuşuyorum.

Sabahları hızlı ama bir o kadar da detaylı (kuyruklu jel eyelinerdan, kontur ve aydınlatıcıya kadar) makyaj yapma konusunda çok ciddi teknik geliştirdim, kondisyon sahibi oldum. :) Ahh evet, bir de bunları fotoğraflayıp sizlerle paylaşma noktasında kendimi düzene soksam... :/ Yakında o da olacak inşallah. :) Az kalsın unutuyordum, bir süredir göz kalemi kullanma noktasında ciddi adımlar attım kendi adıma. Eyelinerı sadece likit ve jel olarak tercih ederken, şimdi kendi göz kapağı yapımda bile kalemi rahatlıkla kullanır oldum. Yakın zamanda bunun püf noktalarını içeren bir yazı hazırlamalıyım benim gibi monolids gözlere sahip olanlar için. :) Tabii bir de hafta içi makyajlarımda kullandığım kutuya sıklıkla dahil olan ürünler için de ayrı bir yazı hazırlasam hiç fena olmayacak!

Geçenlerde size, indirim sihirbazından bahsetmiştim. İnternet üzerinden alışveriş yaparken, indirim ve hediye çeklerini bulabileceğiniz bir site olduğunu anlatmıştım. Mesela kozmetik alışverişlerimizd sıklıkla tercih ettiğimiz Misspera'daki avantajlara Misspera indirim kuponu ile sahip olmanız mümkün. Bu sitede Kupon Alarmına üye olarak ek fırsatlara da sahip olmanız mümkün, nasıl mı?

Aşağıdaki videoda Kupon Alarmı'na nasıl üye olacağınızı ve sistemin nasıl çalıştığını anlamak mümkün, hem de sadece 1 dakikanızı ayırarak...




Ben bu şekilde çalışan, fırsatlar sunan siteleri seviyorum. Özellikle kozmetik alışverişinde indirimler için özel günleri beklemektense ihtiyaç duyduğum anda, bol bol indirim imkanına sahip olmak bana iyi hissettiriyor. :) Kupon Sihirbazı da bu işi layıkıyla yapan bir site bence...

Bu haberi de sizlere ilettiğime göre, en kısa sürede makyaj dolu bir yazıyla görüşmek üzere diyorum.

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.